Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 608426-N-2019 z dnia 2019-10-11 r. Ogłoszenie nr 540218711-N-2019 z dnia 15-10-2019 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od piątek 2019-10-11 godz. 13:50 do piątek 2019-10-18 godz. 10:00 środa 2019-10-23 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Czarna Dąbrówka” – II postępowanie - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-10-11 14:15
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.65.2019
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 21 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)

 

 

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Czarna Dąbrówka” – II postępowanie

                            

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego, adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:

Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka

Dokładny adres: 77 - 116 Czarna Dąbrówka

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

     Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia : 59 8-212-642

     NIP: 842-16-44-035

Godziny pracy Zamawiającego:

- w poniedziałki  w godz. od 8:00 do godz. 16:00,

- od  wtorku do piątku  w godz. od 7:00 do godz. 15:00.

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 221 000 euro, zgodnie z postanowieniami  art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2019 r poz. 1843 z późn. zm.), zwanej  dalej ustawą PZP.  

 

  1.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

3.1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa targowiska „Mój Rynek” w miejscowości   Czarna Dąbrówka.

Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie umowy na roboty budowlane.

Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu targowiska „Mój Rynek” w Czarnej Dąbrówce na działce nr 2/4 oraz 2/7 obręb Czarna Dąbrówka. W ramach planowanej inwestycji projektuje się budowę budynku handlowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowę trzech wiat (pawilonów), wykonanie murów oporowych jako ścian strefy wystawowej planowanej zabudowy, budowę miejsc postojowych oraz wykonanie placów utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną i elementami małej architektury.

 

Lokalizacja inwestycji – dz. nr ewid. 2/4 i 2/7 obręb Czarna Dąbrówka, gmina Czarna Dąbrówka, przy ul. Słupskiej.

 

Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:

  1. roboty przygotowawcze;
  2. budowę budynku usługowego wraz z instalacjami;
  3. budowę 3 wiat-pawilonów handlowych;
  4. wykonanie placów utwardzonych;
  5. budowę miejsc postojowych;
  6. wykonanie murów oporowych i podwyższonej strefy wystawowej;
  7. montaż ławek betonowych;
  8. montaż koszy betonowych;
  9. montaż stojaków na rowery;
  10. zakup i montaż stołów targowych
  11. wykonanie tablicy informacyjnej;
  12. montaż lamp hybrydowo solarnych

 

Zgodnie z założeniami na wskazanym terenie projektuje się zespół obiektów tworzących targowisko „Mój rynek” stanowiącego funkcję uzupełniającą do podstawowego przeznaczenia terenu. W ramach projektowanego zespołu obiektów planuje się wykonanie: parterowego niepodpiwniczonego budynku handlowego z elementów drobnowymiarowych o wymiarach 7 m x 10 m wraz z instalacjami wewnętrznymi, przykrytego dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, kącie nachylenia połaci dachowych 35°; budowę trzech wiat (pawilonów) każdy o wymiarach 20,48 m x 3,08 m (mierzone po obrysie zewnętrznym słupów) o konstrukcji drewnianej przykryte dachami czterospadowymi o kącie nachylenia połaci dachowych 35°, wykonanie podwyższonej strefy wystawowej jako terenu utwardzonego ograniczonego ścianami oporowymi, wykonanie placów utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną i elementami małej architektury.

 

W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w inżynierii drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

3.2. Zakres usługi obejmuje m.in:

    1. kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
    2. kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,
    3. kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy,
    4. kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania,
    5. kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
    6. kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót,
    7. przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu,
    8. kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym,
    9. potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu,
    10. uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,
    11. uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
    12. pobyt na placu budowy inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej( osoba wskazana w pkt.  8.2.3.1: ) co najmniej 1 raz w tygodniu przez co najmniej 3 godziny  oraz  w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż   4 godziny od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, powyższy obowiązek dotyczy, także inspektorów innych branż (osób wskazanych w 8.2.3. 1- 8.2.3.4. ) , jeżeli zaistnienie taka konieczność z uwagi na realizowane roboty,
    13. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót,
    14. merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o płatność, oraz wszelkich innych dokumentów i wyjaśnień związanych z otrzymanym dofinansowaniem,
    15. Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu Zamawiającego,
    16. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy robót oraz Zamawiającego lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody,
    17. Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji w/w robót,
    18. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu,
  1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2245z późn. zm), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy,
  2. na etapie gwarancji i rękojmi do obowiązków Wykonawcy należy:
  1. egzekwowanie od wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad,
  2. protokolarne stwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji,
  3. kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu w razie sporu z wykonawcą inwestycji,
  4. współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od wykonawcy inwestycji roszczeń objętych gwarancją i rękojmią.

 

Roboty budowlane będą prowadzone przez Wykonawcę tych robót na terenie przy Centrum Informacji Turystycznej w Czarnej Dąbrówce, w którym znajduje się również punkt przedszkolny. Wobec powyższego na Wykonawcy ciąży nadzór nad zapewnieniem przez Wykonawcę robót budowlanych należytego zapewnienia bezpieczeństwa  i swobody korzystania z istniejącego budynku.

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:

71520000-9  Usługi nadzoru budowlanego

71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

7. Termin wykonania zadania:

7.1. Termin realizacji przedmiotu umowy – od dnia rozpoczęcia robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego do dnia ostatecznego odbioru całości robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru w ramach niniejszego zamówienia, przy czym ostateczne zakończenie robót budowalnych przewidziane jest w terminie do dnia 30.11.2020 r. oraz w terminie trwania gwarancji i rękojmi (przewidywany termin rękojmi – 60 miesięcy od dnia odbioru robót budowlanych). Przez realizację zamówienia Zamawiający rozumie odbiór robót potwierdzony protokołem odbioru końcowego.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
    1. .Ofertę należy złożyć w Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 76-116 Czarna Dąbrówka nie później niż do dnia 18.10.2019r.  do  godz. 1000, w Sekretariacie (pokój nr 6)
    2. Otwarcie ofert nastąpi  dnia 18.10.2019 r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Czarnej Dąbrówce przy ul. Gdańskiej 5, sala narad (II piętro)
    3. Otwarcie ofert jest jawne.
    4. .Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
  1. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  2. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
  3. ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
    •  Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie
  1. Załączniki do SIWZ

Nr 1 - Formularz oferty

Nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania

Nr 4 - Wzór umowy

Nr 5 - Wykaz osób

Nr 6 - Informacja w zakresie grupy kapitałowej

 

 

Wskazane załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszej SIWZ

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2019-10-11
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2019-10-11 14:10
Załączniki:
  • SIWZ8.4MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
  • Zał. nr 1 - Formularz ofertowy166.22kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
  • Zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu162.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
  • Zał. nr 3 - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania163.08kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
  • Zał. nr 4 - wzór umowy181.9kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
  • Zał. nr 5 - wykaz osób163.45kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
  • Zał. nr 6 - informacja dotyczące grupy kapitałowej161.26kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2019-10-11 14:15
[drukuj]