Ogłoszenie nr 608426-N-2019 z dnia 2019-10-11 r. Ogłoszenie nr 540218711-N-2019 z dnia 15-10-2019 r. - przetarg nieograniczony
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 21 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Czarna Dąbrówka” – II postępowanie
- Nazwa oraz adres Zamawiającego, adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:
Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka
Dokładny adres: 77 - 116 Czarna Dąbrówka
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia : 59 8-212-642
NIP: 842-16-44-035
Godziny pracy Zamawiającego:
- w poniedziałki w godz. od 8:00 do godz. 16:00,
- od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do godz. 15:00.
- Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 221 000 euro, zgodnie z postanowieniami art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2019 r poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą PZP.
- Opis przedmiotu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa targowiska „Mój Rynek” w miejscowości Czarna Dąbrówka.
Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie umowy na roboty budowlane.
Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu targowiska „Mój Rynek” w Czarnej Dąbrówce na działce nr 2/4 oraz 2/7 obręb Czarna Dąbrówka. W ramach planowanej inwestycji projektuje się budowę budynku handlowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowę trzech wiat (pawilonów), wykonanie murów oporowych jako ścian strefy wystawowej planowanej zabudowy, budowę miejsc postojowych oraz wykonanie placów utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną i elementami małej architektury.
Lokalizacja inwestycji – dz. nr ewid. 2/4 i 2/7 obręb Czarna Dąbrówka, gmina Czarna Dąbrówka, przy ul. Słupskiej.
Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
- roboty przygotowawcze;
- budowę budynku usługowego wraz z instalacjami;
- budowę 3 wiat-pawilonów handlowych;
- wykonanie placów utwardzonych;
- budowę miejsc postojowych;
- wykonanie murów oporowych i podwyższonej strefy wystawowej;
- montaż ławek betonowych;
- montaż koszy betonowych;
- montaż stojaków na rowery;
- zakup i montaż stołów targowych
- wykonanie tablicy informacyjnej;
- montaż lamp hybrydowo solarnych
Zgodnie z założeniami na wskazanym terenie projektuje się zespół obiektów tworzących targowisko „Mój rynek” stanowiącego funkcję uzupełniającą do podstawowego przeznaczenia terenu. W ramach projektowanego zespołu obiektów planuje się wykonanie: parterowego niepodpiwniczonego budynku handlowego z elementów drobnowymiarowych o wymiarach 7 m x 10 m wraz z instalacjami wewnętrznymi, przykrytego dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, kącie nachylenia połaci dachowych 35°; budowę trzech wiat (pawilonów) każdy o wymiarach 20,48 m x 3,08 m (mierzone po obrysie zewnętrznym słupów) o konstrukcji drewnianej przykryte dachami czterospadowymi o kącie nachylenia połaci dachowych 35°, wykonanie podwyższonej strefy wystawowej jako terenu utwardzonego ograniczonego ścianami oporowymi, wykonanie placów utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną i elementami małej architektury.
W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w inżynierii drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.2. Zakres usługi obejmuje m.in:
-
- kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
- kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,
- kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy,
- kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania,
- kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
- kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót,
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu,
- kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym,
- potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu,
- uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- pobyt na placu budowy inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej( osoba wskazana w pkt. 8.2.3.1: ) co najmniej 1 raz w tygodniu przez co najmniej 3 godziny oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, powyższy obowiązek dotyczy, także inspektorów innych branż (osób wskazanych w 8.2.3. 1- 8.2.3.4. ) , jeżeli zaistnienie taka konieczność z uwagi na realizowane roboty,
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót,
- merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o płatność, oraz wszelkich innych dokumentów i wyjaśnień związanych z otrzymanym dofinansowaniem,
- Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu Zamawiającego,
- Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy robót oraz Zamawiającego lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody,
- Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji w/w robót,
- Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu,
- Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2245z późn. zm), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy,
- na etapie gwarancji i rękojmi do obowiązków Wykonawcy należy:
- egzekwowanie od wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad,
- protokolarne stwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji,
- kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu w razie sporu z wykonawcą inwestycji,
- współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od wykonawcy inwestycji roszczeń objętych gwarancją i rękojmią.
Roboty budowlane będą prowadzone przez Wykonawcę tych robót na terenie przy Centrum Informacji Turystycznej w Czarnej Dąbrówce, w którym znajduje się również punkt przedszkolny. Wobec powyższego na Wykonawcy ciąży nadzór nad zapewnieniem przez Wykonawcę robót budowlanych należytego zapewnienia bezpieczeństwa i swobody korzystania z istniejącego budynku.
-
- Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
7. Termin wykonania zadania:
7.1. Termin realizacji przedmiotu umowy – od dnia rozpoczęcia robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego do dnia ostatecznego odbioru całości robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru w ramach niniejszego zamówienia, przy czym ostateczne zakończenie robót budowalnych przewidziane jest w terminie do dnia 30.11.2020 r. oraz w terminie trwania gwarancji i rękojmi (przewidywany termin rękojmi – 60 miesięcy od dnia odbioru robót budowlanych). Przez realizację zamówienia Zamawiający rozumie odbiór robót potwierdzony protokołem odbioru końcowego.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- .Ofertę należy złożyć w Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 76-116 Czarna Dąbrówka nie później niż do dnia 18.10.2019r. do godz. 1000, w Sekretariacie (pokój nr 6)
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.10.2019 r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Czarnej Dąbrówce przy ul. Gdańskiej 5, sala narad (II piętro)
- Otwarcie ofert jest jawne.
- .Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
- Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie
- Załączniki do SIWZ
Nr 1 - Formularz oferty
Nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
Nr 4 - Wzór umowy
Nr 5 - Wykaz osób
Nr 6 - Informacja w zakresie grupy kapitałowej
Wskazane załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszej SIWZ
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:10
- SIWZ8.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15
- Zał. nr 1 - Formularz ofertowy166.22kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15
- Zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu162.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15
- Zał. nr 3 - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania163.08kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15
- Zał. nr 4 - wzór umowy181.9kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15
- Zał. nr 5 - wykaz osób163.45kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15
- Zał. nr 6 - informacja dotyczące grupy kapitałowej161.26kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2019-10-11 14:15