Treść strony
Okreslenie stanowiska urzędniczego: inspektor ds. świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce
ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka
tel/fax: (59) 821-26-60, e-mail: sekretariat@gops.czarnadabrowka.pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W CZARNEJ DĄBRÓWCE
- Nazwa i adres jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka
- Okreslenie stanowiska urzędniczego: inspektor ds. świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
- Liczba etatów: 1
- Planowana data zatrudnienia: 1 lutego 2023r.
- Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- minimum 3-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe;
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych;
• znajomość przepisów obejmująca w szczególności: Kodeks postepowania administracyjnego, Ustawę o świadczeniach rodzinnych, Ustawę o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin “Za życiem”, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawę o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; - znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.2016.119.1) – (RODO);
- biegła obsługa komputera i programów MS Windows, MS Office;
- znajomość oprogramowania komputerowego do obsługi swiadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Umiejetność samodzielnej pracy, rzetelność, kreatywność, terminowość,
- Umiejetność pracy w zespole,
- Poprawna komunikacja pisemna,
- Łatwość nawiązywania kontaktów,
- Nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczenia rodzicielskiego, zasiłków opiekuńczych, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych;
- Ustalanie dochodu osób ubiegających się o wypłatę świadczeń rodzinnych, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych;
- Udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych;
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich innych pism w zakresie
świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych; - Prowadzenie postępowania w tym administracyjnego w zakresie świadczeń rodzinnych świadczeń wychowawczych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń alimentacyjnych;
- Przygotowywanie list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych;
- Prowadzenie postępowania dotyczącego nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,
zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń alimentacyjnych oraz przedkładanie prawomocnej decyzji nakazującej zwrot Głównemu Księgowemu; - Terminowe zgłaszanie Głównemu Księgowemu Ośrodka osób do ubezpieczeń
społecznych i zdrowotnych na podstawie obowiązujących przepisów; - Terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych w tym także w formie elektronicznej;
- Prowadzenie teczek rzeczowych świadczeniobiorców;
- Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydania decyzji
lub przeprowadzenia postępowania w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczeń wychowawczych, świadczeń alimentacyjnych; - Współpraca z komornikami, prokuraturą oraz pracownikami socjalnymi w zakresie w/w ustaw;
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych w tym: współpraca z
komornikami, sądem, urzędami pracy, urzędami skarbowymi, przeprowadzanie
wywiadów alimentacyjnych i odbieranie od dłużników oświadczeń majątkowych; - realizacja zadań w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia
społecznego oraz współpraca z urzędami wojewódzkimi; - Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko administracyjno- biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie, kontakt z interesantami bezpośredni i telefoniczny;
Rodzaj umowy: umowa o pracę;
Wymiar czasu pracy; 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo/ 8 godzin dziennie;
Miejsce świadczenia pracy: Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka.
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Poniżej 6 %
- Wymagane dokumenty.
list motywacyjny,
2. Życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
3. Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4. Opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada),
5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o:
a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni
praw publicznych,
d) oświadczenie kandydata o treści „ wyrażam zgodę na przetwarzanie danych
osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r.
poz. 530 t.j.).’’
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową w terminie: do 20 stycznia 2023r. do godz. 14.00 na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko inspektora ds. świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce".
Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:
Etap I - spełnienie warunków formalnych;
Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce, tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce oraz Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czarnej Dąbrówce
Jolanta Bork
Metryka
- opublikował: Sławomir Czajkowskidata publikacji: 2023-01-09 15:45
- zmodyfikował: Sławomir Czajkowskiostatnia modyfikacja: 2023-01-09 16:01
Okreslenie stanowiska urzędniczego: podinspektor ds. kadr i świadczeń rodzinnych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce
- Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka
tel/fax: (59) 821-26-60, e-mail: sekretariat@gops.czarnadabrowka.pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W CZARNEJ DĄBRÓWCE
Nazwa i adres jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka
- Okreslenie stanowiska urzędniczego: podinspektor ds. kadr i świadczeń rodzinnych
- Liczba etatów: 1
- Planowana data zatrudnienia: 1 lutego 2023r.
- Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:
obywatelstwo polskie;
• wykształcenie wyższe administracyjne;
- minimum 3-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe;
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych;
• znajomość przepisów obejmująca w szczególności: Kodeks pracy, Ustawę o pracownikach samorządowych, Kodeks postepowania administracyjnego, Ustawę o samorzadzie gminnym, Ustawę o świadczeniach rodzinnych, Ustawę o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin “Za życiem”, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna, ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy;
• znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.2016.119.1) – (RODO); - biegła obsługa komputera i programów MS Windows, MS Office;
- znajomość oprogramowania komputerowego do obsługi swiadczeń rodzinnych oraz kadr;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Umiejetność samodzielnej pracy, rzetelność, kreatywność, terminowość,
- Umiejetność pracy w zespole,
- Poprawna komunikacja pisemna,
- Łatwość nawiązywania kontaktów,
- Nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;
- przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunków pracy,;
- współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych, robót publicznych, itp.;
- sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzania sprawozdawczości PFRON, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;
- ustalanie uprawnień pracowniczych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (m.in. karty urlopowe, ekwiwalenty, nagrody jubileuszowe, itp.);
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontroli ich aktualności;
- wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i PPOŻ pracownika oraz kontrola ich aktualności;
- rozliczanie pracowników z wykorzystywanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp.,stosowanie przepisów Kodeksu Pracy;
- obsługa programu kadrowego ;
- przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, świadczenia rodzicielskiego, zasiłków opiekuńczych;
- ustalanie dochodu osób ubiegających się o wypłatę świadczeń rodzinnych, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka;
- udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna,jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka;
- przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich innych pism w zakresie
świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka; - prowadzenie postępowania w tym administracyjnego w zakresie świadczeń rodzinnych,
zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka; - przygotowywanie list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego
świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka; - prowadzenie postępowania dotyczącego nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,
zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka
oraz przedkładanie prawomocnej decyzji nakazującej zwrot Głównemu Księgowemu; - terminowe zgłaszanie Głównemu Księgowemu Ośrodka osób do ubezpieczeń
społecznych i zdrowotnych na podstawie obowiązujących przepisów; - terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, w tym także w formie elektronicznej;
- prowadzenie teczek rzeczowych świadczeniobiorców;
- wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydania decyzji
lub przeprowadzenia postępowania w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka; - Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko administracyjno- biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie, kontakt z interesantami bezpośredni i telefoniczny.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy; 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo/ 8 godzin dziennie
Miejsce świadczenia pracy: Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Poniżej 6 %
- Wymagane dokumenty.
list motywacyjny,
2. Życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
3. Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4. Opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada),
5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o:
a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni
praw publicznych,
d) oświadczenie kandydata o treści „ wyrażam zgodę na przetwarzanie danych
osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r.
poz. 530 t.j.).’’- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową w terminie: do 20 stycznia 2023r. do godz. 14.00 na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko podinspektora ds. kadr i świadczeń rodzinnych
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce".
Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:
Etap I - spełnienie warunków formalnych;
Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce, tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czarnej Dąbrówce oraz Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czarnej Dąbrówce
Jolanta Bork
Metryka
- opublikował: Sławomir Czajkowskidata publikacji: 2023-01-09 16:16
- zmodyfikował: Sławomir Czajkowskiostatnia modyfikacja: 2023-01-09 16:17