Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 608113-N-2017 z dnia 2017-10-27 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokity dz. nr 239, 342, 343, 529 – ETAP I - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2017-10-27 14:45
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.11.2017.CP
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w przetargu nieograniczonym na:

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokity dz. nr 239, 342, 343, 529 – ETAP I”

o wartości poniżej 5 225 000 euro                           

Znak sprawy GPI.271.11.2017.CP

 

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

faks. 59/821-26-44

             e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl   lub   zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020, zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą PZP"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.

2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.

2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.

2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp. 

 

3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Rodzaj zamówienia publicznego: roboty budowlane

Kod CPV: 45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Kod CPV: 45233222-1 – Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania

Kod CPV: 45450000–6  Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Kod CPV: 45311100-1  Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

 

3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokity – ETAP I. Zadanie obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 239, 342, 343, 529 obręb Rokity, gmina Czarna Dąbrówka. Etap I obejmuję wykonanie przebudowy drogi na odcinku 110,00 m.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa – branża drogowa (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża drogowa (załącznik nr 9 do SIWZ), przedmiar robót – branża drogowa (załącznik nr 10 do SIWZ), dokumentacja projektowa – branża elektryczna (załącznik nr 11 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiar robót – branża elektryczna (załącznik nr 13 do SIWZ).

UWAGA: Wykonawca w ramach wykonywania robót  w branży elektrycznej winien wykonać roboty określone w przedmiarze robót dla branży elektrycznej (załącznik nr 16 do SIWZ) tylko w pozycjach pkt. 1-6 oraz 10.

Wykonane roboty elektryczne mają zapewnić możliwość montażu lamp typu LED w następnym etapie zamówienia.  Zakres robót elektrycznych wynosi 210 m.

3.3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacjach projektowych (załączniki nr 8-13 do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 4 p.z.p. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 p.z.p.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.

Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacjach. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 p.z.p., wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty do dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.

Dokumentacja projektowa zawiera wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 ustawy PZP.

 

 

3.4.  Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z pkt. 13 SIWZ „Opis i sposób oceny kryteriów wyboru oferty”.

 

3.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie następujących czynności:

- roboty w zakresie nawierzchni, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy.

3.6. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 3.5. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności określone w pkt 3.5. wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualne oświadczenie w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób.

Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Ww. zapisy stosuje się odpowiednio w umowach z Podwykonawcami.

 

3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ.

3.9. Obowiązki Wykonawcy:

1) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznakować roboty oraz dbać o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy.

2)  Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i ppoż.

4)  Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót.  

5)  Wykonawca poniesie koszty związane z organizacją ruchu na czas budowy jak i samą organizacją ruchu (zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie robót w pasie drogowym dróg powiatowych, krajowych, przekazanie placu budowy, itp.). Wykonawca sporządzi projekt czasowej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. oraz poniesie związane z tym koszty. Wykonawca przekaże projekt  czasowej organizacji ruchu, zatwierdzony w Starostwie Powiatowym w Bytowie, Zarządowi Dróg  Powiatowych w Bytowie w celu przekazania pasa drogowego oraz prowadzenia robót w pasie drogowym dróg powiatowych.

6)  Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym jego środkami transportu lub podwykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się  do przywrócenia stanu poprzedniego nawierzchni dróg, używanych jako drogi dojazdowe na teren placu budowy, których stan nawierzchni uległ pogorszeniu w wyniku użytkowania przez Wykonawcę.

7)      Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót – jeżeli

zajdzie taka potrzeba.

8)      Zaplecze techniczne powinno być odizolowane od gruntu i wód gruntowych, stanowiska dla sprzętu technologicznego powinny być zadaszone.

9)      Przy wykonywaniu prac należy zwrócić szczególną uwagę na stan techniczny wykorzystywanych maszyn i urządzeń budowlanych, niedopuszczalne jest stosowanie maszyn mogących spowodować wyciek substancji ropopochodnych do gruntów lub wód powierzchniowych. Przenośne urządzenia sanitarne należy zabezpieczyć. Paliwa należy przechowywać w szczelnych pojemnikach, w magazynach spełniających wymagania przeciwpożarowe i ochrony środowiska.

10)     Większość materiałów należy wytwarzać poza terenem inwestycji i dowozić na miejsce wbudowania.

11) Powstające podczas budowy odpady należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach.

12)     Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy.

13)     Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich.

14)     Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy- pracownikom organów nadzoru budowlanego, przedstawicielom zamawiającego i innym uprawnionym osobom, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą.

15)     Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na ostateczny odbiór robót.

16) Materiały Wykonawcy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane.

17)     W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego.

18)  Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego robót zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

19) Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku przerwania wykonywania robót, do zapewnienia przejezdności drogi objętej zakresem zamówienia.

3.10. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:

a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.   

d) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

e) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

f) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania (realizacji) przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.12.2017 r.

Pełna treść SIWZ do pobrania w załączniku poniżej

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2017-10-27
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2017-10-27 14:13
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść355.74kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 1 - Formularz oferty31.88kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 2 - oświadczenie21.29kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 3 - wykaz robót17.2kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu18.29kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 5 - lista podmiotów17.73kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 6 - zobowiązanie innych podmiotów16.53kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 7- Wzór umowy52.11kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 8 - dokumentacja projektowa - drogi7.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 9 - STWiOR - drogi40MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 10 - Przedmiar robót - drogi943.71kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 11 - Dokumentacja projektowa - elektryka14.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 12 - STWiOR - elektryka2.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
  • Zał. nr 13 - Przedmiar robót - elektryka966.36kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-10-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-10-27 14:47
[drukuj]