Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-08-09 15:45
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.53.2019
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego

na

„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości
zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych
na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

Nr postępowania:GPI.271.53.2019

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego , adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:

Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka

Dokładny adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5

Adres strony internetowej: www.czarnadabrowka.pl

Telefon/Faks do korespondencji w sprawie zamówienia: 59 821-26-43, 59 821-26-44

E-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

Godziny pracy Zamawiającego: w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00

od wtorku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00

 

  1. Tryb udzielania zamówienia :
    1. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą PZP wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
    2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
      o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartości kwoty określonej zgodnie
      z postanowieniami art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
    3. Zgodnie z dyspozycją art. 24aa ust. 1 ustawy PZP Zamawiający najpierw dokona oceny ofert,
      a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu z postępowania.
  1. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
i nieselektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz miejsc ogólnodostępnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka i transport ich do miejsca zagospodarowania tj. RIPOK Chlewnica. Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane, pojemników i kontenerów na odpady ulegające biodegradacji, pojemników na odpady zbierane selektywnie, dostarczenie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w PSZOK.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu obsługi i jego otoczenia. Oględziny nie stanowią wizji w rozumieniu art. 9a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 12 do SIWZ.

3.3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę nw. osób wykonujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:

a) ładowacze;

b) kierowcy pojazdów;

Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.

3.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.

3.5. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:

  • Kod CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi
  • Kod CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów z gospodarstw domowych
  • Kod CPV: 90512000-9 Usługi transportu odpadów
  • Kod CPV: 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
  • Kod CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
  1. Zamówienia częściowe i oferta wariantowa :
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    3. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej
  1. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt. 6, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu usług
stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

  1. Finansowanie zamówienia :

Zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Czarna Dąbrówka.

  1. realizacji przedmiotu zamówienia:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

7.1. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2022 rok.

7.2. Rozpoczęcie czynności przygotowawczych do realizacji przedmiotu zamówienia, takich jak pierwsze opracowanie tras i harmonogramów, dostarczanie harmonogramów właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w pojemniki/worki - winno nastąpić w terminie umożliwiającym rozpoczęcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, z zachowaniem wymagań SIWZ.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 20 września 2019 r. do godz. 13:30 zgodnie z punktem 17.1. SIWZ.
    2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 września 2019 r . o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminie Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 77-116 Czarna Dąbrówka, pokój nr 3, poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
    3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
    4. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje z otwarcia ofert.
    5. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
    data wytworzenia informacji: 2019-08-09
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-08-09 15:34
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść678.02kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 1 - formularz oferty70.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 2 - formularz cenowy19.75kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 3 - formularz JEDZ346kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 4 - wzór umowy293.37kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 5 - wykaz usług115kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 6 - wykaz narzędzi21.1kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 7 - harmonogram usług18.9kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 8 - oświadczenie dot. podatków i opłat oraz składek ZUS196.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 9 - oświadczenie dot. zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne195kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 10 - oświadczenie dot. opłat i podatków lokalnych196.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 11 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej197.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
  • Zał. nr 12 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia457.53kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-09 15:46
[drukuj]