przetarg nieograniczony
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego
na
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości
zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych
na terenie Gminy Czarna Dąbrówka ”
Nr postępowania:GPI.271.53.2019
- Nazwa oraz adres Zamawiającego , adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:
Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka
Dokładny adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5
Adres strony internetowej: www.czarnadabrowka.pl
Telefon/Faks do korespondencji w sprawie zamówienia: 59 821-26-43, 59 821-26-44
E-mail: gmina@czarnadabrowka.pl
Godziny pracy Zamawiającego: w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00
od wtorku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
- Tryb udzielania zamówienia :
- Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą PZP wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartości kwoty określonej zgodnie
z postanowieniami art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - Zgodnie z dyspozycją art. 24aa ust. 1 ustawy PZP Zamawiający najpierw dokona oceny ofert,
a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu z postępowania.
- Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
i nieselektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz miejsc ogólnodostępnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka i transport ich do miejsca zagospodarowania tj. RIPOK Chlewnica. Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane, pojemników i kontenerów na odpady ulegające biodegradacji, pojemników na odpady zbierane selektywnie, dostarczenie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w PSZOK.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu obsługi i jego otoczenia. Oględziny nie stanowią wizji w rozumieniu art. 9a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 12 do SIWZ.
3.3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę nw. osób wykonujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
a) ładowacze;
b) kierowcy pojazdów;
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
3.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
3.5. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:
- Kod CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi
- Kod CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów z gospodarstw domowych
- Kod CPV: 90512000-9 Usługi transportu odpadów
- Kod CPV: 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
- Kod CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
- Zamówienia częściowe i oferta wariantowa :
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej
- Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt. 6, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu usług
stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.
- Finansowanie zamówienia :
Zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Czarna Dąbrówka.
- realizacji przedmiotu zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2022 rok.
7.2. Rozpoczęcie czynności przygotowawczych do realizacji przedmiotu zamówienia, takich jak pierwsze opracowanie tras i harmonogramów, dostarczanie harmonogramów właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w pojemniki/worki - winno nastąpić w terminie umożliwiającym rozpoczęcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, z zachowaniem wymagań SIWZ.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 20 września 2019 r. do godz. 13:30 zgodnie z punktem 17.1. SIWZ.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 września 2019 r . o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminie Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 77-116 Czarna Dąbrówka, pokój nr 3, poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
- Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
- Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje z otwarcia ofert.
- Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:34
- SIWZ - pełna treść678.02kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 1 - formularz oferty70.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 2 - formularz cenowy19.75kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 3 - formularz JEDZ346kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 4 - wzór umowy293.37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 5 - wykaz usług115kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 6 - wykaz narzędzi21.1kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 7 - harmonogram usług18.9kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 8 - oświadczenie dot. podatków i opłat oraz składek ZUS196.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 9 - oświadczenie dot. zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne195kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 10 - oświadczenie dot. opłat i podatków lokalnych196.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 11 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej197.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46
- Zał. nr 12 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia457.53kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2019-08-09
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-09 15:46