Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 653397-N-2018 z dnia 2018-11-26 r. Ogłoszenie nr 500287483-N-2018 z dnia 30-11-2018 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od poniedziałek 2018-11-26 godz. 21:55 do wtorek 2018-12-04 godz. 09:00 środa 2018-12-05 godz. 09:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-26 22:00
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.17.2018.CB
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w przetargu nieograniczonym na:

„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka”

o wartości poniżej 211 000 euro

 

PEŁNA TREŚĆ SIWZ DO POBRANIA W ZAŁĄCZENIU PONIŻEJ

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

faks. 59/821-26-44

             e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą PZP"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.

2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.

2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.

2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.

2.5.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 p.z.p.

 

3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Rodzaj zamówienia publicznego: usługi

  • Kod CPV: 90500000-2       Usługi związane z odpadami  komunalnymi
  • Kod CPV: 90514000-3       Usługi recyklingu odpadów
  • Kod CPV: 90511000-2       Usługi wywozu odpadów
  • Kod CPV: 90512000-9       Usługi transportu odpadów
  • Kod CPV: 90513100-7       Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
  • Kod CPV: 90533000-2       Usługi gospodarki odpadami

 

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i nieselektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i ogólnodostępnych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Czarna Dąbrówka i transport ich do miejsca zagospodarowania tj. RIPOK Chlewnica.Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane, pojemników i kontenerów na odpady ulegające biodegradacji, pojemników na odpady zbierane selektywnie, dostarczenie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w PSZOK.

3.2.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 11 do SIWZ.

3.3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy:

1) wykonujących prace fizyczne związane zrealizowaną usługą,

2) kierowców pojazdów.

3.4. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:

a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.   

d) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

e) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, w wielkości do 10% wartości zamówienia podstawowego.

f) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

g) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu obsługi i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu  ponosi Wykonawca.

4. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

    1. zamówienie obejmuje okres od 01.01.2019 r. do 30.04.2020 r.
    2. miejsce wykonania zamówienia: teren GminyCzarna Dąbrówka
    3. rozpoczęcie czynności przygotowawczych do realizacji przedmiotu zamówienia, takich jak pierwsze opracowanie tras i harmonogramów, dostarczanie harmonogramów właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w pojemniki/worki - winno nastąpić w terminie umożliwiającym rozpoczęcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, z zachowaniem wymagań SIWZ.

8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł.

8.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:

- w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego : BS Łeba o/Czarna Dąbrówka 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z dopiskiem ”wadium – odbiór i transport odpadów komunalnych”,  Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

8.3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać:

- zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że nie wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP,

- termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

8.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w kopercie oznaczonej:„wadium – odbiór i transport odpadów komunalnych,  w kasie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka  – dopuszcza się możliwość złożenia oryginału dokumentu wadium w osobnej kopercie oznaczonej „oryginał dowodu wniesienia wadium” złożonej wraz z ofertą.

8.5. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.

8.6. Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium  na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy.

8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano.

8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 8.6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

8.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz gdy:

- odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,

- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano,

- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

9.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

9.2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

9.3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zawartość oferty i sposób jej sporządzenia musi być zgodny ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ.
    2. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ).
    3. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem.
    4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
    5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
    6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
    7. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletacje bez widocznych śladów naruszeń.
    8. Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub ustawa PZP stanowi inaczej (np. oferta złożona po upływie terminu składania ofert).
    9. Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.
    10. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy do oferty dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie kopię.
    11. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej (konsorcja, spółki cywilne)

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2) Nazwy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.

3) Przy złożeniu oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty, w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. Niezłożenie pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo wadliwe podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3a ustawy PZP.

4) Oferta składana w ramach działalności gospodarczej prowadzonej w oparciu o umowę spółki cywilnej stanowi ofertę wspólną. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniającej osobę umocowaną do działania w imieniu i na rzecz wszystkich wspólników spółki w zakresie, o którym mowa powyżej. Jeżeli to upoważnienie wynika z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę w oryginale lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników.

5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

6) Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami.

7) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy -  dla Zamawiającego nie są ważne w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie, niezależnie od postanowień umowy wewnętrznej (np. umowy konsorcjum lub spółki cywilnej) zawartej przez Wykonawców.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) złożyli Zamawiającemu umowę konsorcjum.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
    1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia 04.12.2018 r. do godziny 900
    2. Na kopercie należy  oznaczyć nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczyć adres siedziby zamawiającego wg poniższego wzoru:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta na odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

„Nie otwierać przed dniem04.12 2018 r. do godz. 930

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2018r.  o godz. 930 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.
    2. Otwarcie ofert jest jawne,
    3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert podana zostanie kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    4. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w  ofertach.
    5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

1)  kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2)  firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3)  ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

    1. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta, z dopiskiem „ZMIANA”, a w przypadku wycofania oferty należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty.
    2. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
  1. OPIS I SPOSÓB OCENY KRYTERIÓW WYBORU OFERTY.

 

13.1. Wybór oferty w zakresie każdej części zamówienia zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej:

Kryterium I:Cena – waga kryterium 60%

Kryterium II:Termin płatności faktury – waga kryterium 40%

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
    data wytworzenia informacji: 2018-11-26
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-11-26 22:04
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-26 22:05
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść486.29kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 1 - fromularz oferty23.75kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 2 - oświadczenie20.81kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 3 - wykaz usług17.12kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 4 - wykaz narzędzi21kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 5 - lista podmiotów17.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 6 - zobowiązania innych podmiotów16.28kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 7 - wzór umów172kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 8 - kalkulacje kosztów19.64kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 9 - harmonogram usług213.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 10 - oświadczenie o niezaleganiu17.73kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
  • Zał. nr 11 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia295.11kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-26 22:14
[drukuj]