Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 586325-N-2018 z dnia 2018-07-10 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w wybranych miejscowościach na terenie gminy Czarna Dąbrówka
data opublikowania zdarzenia: 2018-07-10 23:30
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.7.2018.CP
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(pełna wersja SIWZ w załączniku do pobrania)

 

w przetargu nieograniczonym pn.:

 

„Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w wybranych miejscowościach
na terenie gminy Czarna Dąbrówka”

 

o wartości poniżej 5 548 000 euro

 

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pllub   zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

 

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm., zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą Pzp"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.

2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonegoo wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.

2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.

2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.

2.5.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 p.z.p.

3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Rodzaj przedmiotu zamówienia publicznego: roboty budowlane
Kod CPV: 45112720-8 –Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Kod CPV: 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
Kod CPV: 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu

3.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w wybranych miejscowościach na terenie gminy Czarna Dąbrówka. Zamówienie zostało podzielone na pięć części.

 

1) Część I: Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej przy ul. Jeziornej w miejscowości Czarna Dąbrówka

a) Przedmiotem części I zamówienia jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie obiektów małej architektury w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej przy ul. Jeziornej w miejscowości Czarna Dąbrówka”. Zagospodarowanie terenu dotyczy działki nr 124/7 obręb Czarna Dąbrówka.

b) Zamówienie obejmuje m.in.:

- roboty przygotowawcze,

- roboty ziemne,

- wykonanie nawierzchni utwardzonych,

- wykonanie placu zabaw,

- wyposażenie terenu objętego zamówieniem,

- roboty wykończeniowe.

 

c) Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 9 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ).

Kod CPV: 45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Kod CPV: 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
Kod CPV: 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu
Kod CPV: 45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

2) Część II:Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w miejscowości Kozy

a) Przedmiotem części II zamówienia jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie obiektów małej architektury w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnejw miejscowości Kozy”. Zagospodarowanie terenu dotyczy działki nr 2/17 obręb Kozy.

b) Zamówienie obejmuje m.in.:

- roboty przygotowawcze,

- montaż elementów siłowni plenerowej,

- wykonanie strefy relaksu,

- wykonanie placu zabaw,

- wykonanie dojść i chodników,

- wykonanie ogrodzenia,

- roboty porządkowe, wykonanie trawników.

 

c) Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 12 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 13 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 14 do SIWZ).

Kod CPV: 45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Kod CPV: 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

Kod CPV: 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu
Kod CPV: 45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

3) Część III:Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w miejscowości Nożyno

a) Przedmiotem części III zamówienia jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie obiektów małej architektury w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnejw miejscowości Nożyno”. Zagospodarowanie terenu dotyczy działki nr 127/4 obręb Nożyno.

b) Zamówienie obejmuje m.in.:

- roboty przygotowawcze,

- montaż elementów siłowni plenerowej,

- wykonanie strefy relaksu,

- wykonanie placu zabaw,

- wykonanie dojść i chodników,

- wykonanie ogrodzenia,

- roboty porządkowe, wykonanie trawników.

 

c) Szczegółowy opis przedmiotu części III zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 15 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 16 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 17 do SIWZ).

Kod CPV: 45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Kod CPV: 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

Kod CPV: 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu
Kod CPV: 45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

 

4) Część IV:Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w miejscowości Podkomorzyce

a) Przedmiotem części IV zamówienia jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie obiektów małej architektury w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnejw miejscowości Podkomorzyce”. Zagospodarowanie terenu dotyczy działki nr 51/2 obręb Podkomorzyce.

b) Zamówienie obejmuje m.in.:

- roboty przygotowawcze,

- montaż elementów siłowni plenerowej,

- wykonanie strefy relaksu,

- wykonanie dojść i chodników,

- roboty porządkowe, wykonanie trawników.

 

c) Szczegółowy opis przedmiotu części IV zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 18 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 19 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 20 do SIWZ).

Kod CPV: 45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Kod CPV: 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

Kod CPV: 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu

5) Część V: Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w miejscowości Rokiciny

a) Przedmiotem części V zamówienia jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie obiektów małej architektury w ramach zadania pn. „Budowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w miejscowości Rokiciny”. Zagospodarowanie terenu dotyczy działki nr 108/3 obręb Rokiciny.

b) Zamówienie obejmuje m.in.:

- roboty przygotowawcze,

- roboty ziemne,

- wykonanie nawierzchni utwardzonych,

- wyposażenie terenu objętego zamówieniem,

- roboty wykończeniowe.

c) Szczegółowy opis przedmiotu części V zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 21 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 22 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 23 do SIWZ).
Kod CPV: 45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

Kod CPV: 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
Kod CPV: 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania (realizacji) przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części:

CZĘŚĆ I:od dnia podpisania umowy do 05.10.2018 r.

CZĘŚĆ II:od dnia podpisania umowy do 05.10.2018 r.

CZĘŚĆ III: od dnia podpisania umowy do 05.10.2018 r.

CZĘŚĆ IV: od dnia podpisania umowy do 05.10.2018 r.

CZĘŚĆ V:od dnia podpisania umowy do 05.10.2018 r.

 

8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych części zamówienia w wysokości:

  • dla części I: 2 000,00 zł
  • dla części II:2 000,00 zł
  • dla części III:3 000,00 zł
  • dla części IV:1 000,00 zł
  • dla części V:1 000,00 zł

 

8.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:

- w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego : BS Łeba o/Czarna Dąbrówka 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z dopiskiem ”wadium na budowę infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka – część………….- znak sprawy GPI.271.7.2018.CP”.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

8.3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formieporęczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, treść tych gwarancji musi zawierać:

1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib

2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia

3) kwotę gwarancji/poręczenia,

4) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP,

5) termin obowiązywania gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą.

8.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w kopercie oznaczonej napisem: ”wadium na budowę infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka – część………….(nazwa części zamówienia) - znak sprawy GPI.271.7.2018.CP”,  w kasie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka  – dopuszcza się możliwość złożenia oryginału dokumentu wadium w osobnej kopercie oznaczonej „oryginał dowodu wniesienia wadium” złożonej wraz z ofertą.

8.5. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.

8.6. Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy.

8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano.

8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 8.6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

8.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz gdy:

- odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,

- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,

- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

 

 

9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERĄ

9.1.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

9.2.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

9.3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

    1. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. Zawartość oferty i sposób jej sporządzenia musi być zgodny ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ.
    2. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ).
    3. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem.
    4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
    5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
    6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
    7. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletacje bez widocznych śladów naruszeń.
    8. Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub ustawa PZP stanowi inaczej (np. oferta złożona po upływie terminu składania ofert).
    9. Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.
    10. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy do oferty dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie kopię.
    11. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej (konsorcja, spółki cywilne)

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2) Nazwy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.

3)Przy złożeniu oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty, w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Niezłożenie pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo wadliwe podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3a ustawy PZP.

4) Oferta składana w ramach działalności gospodarczej prowadzonej w oparciu o umowę spółki cywilnej stanowi ofertę wspólną. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do działania w imieniu i na rzecz wszystkich wspólników spółki w zakresie, o którym mowa powyżej. Jeżeli to upoważnienie wynika z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę w oryginale lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników.

5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

6) Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami.

7) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy -  dla Zamawiającego nie są ważne w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie, niezależnie od postanowień umowy wewnętrznej (np. umowy konsorcjum lub spółki cywilnej) zawartej przez Wykonawców.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) złożyli Zamawiającemu umowę konsorcjum.

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
    1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia  25.07.2018r. do godziny 1000
    2. Na kopercie należy  oznaczyć nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczyć adres siedziby zamawiającego wg poniższego wzoru:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta nabudowę infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w wybranych miejscowościach na terenie gminy Czarna Dąbrówka”- część ……….”

„Nie otwierać przed dniem 25.07.2018 r.  r. do godz. 1030

 

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2018 r.  o godz. 1030 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.
    2. Otwarcie ofert jest jawne.
    3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert podana zostanie kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    4. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w  ofertach.
    5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

1)  kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2)  firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3)  ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

    1. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta, z dopiskiem „ZMIANA”, a w przypadku wycofania oferty należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty.
    2. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2018-07-10
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-07-10 23:17
Załączniki:
  • SIWA - pełna treść596.42kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 1 - fromularz oferty253.1kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 2 - oświadczenie248.51kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 3 - wykaz robót246.82kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu z podatków i opłat lokalnych245.21kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 5 - lista podmiotów245.73kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 6 - zobowiązania innych podmiotów243.9kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 7 - wzór umów293.72kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 8 - oświadczenie o niekaralności245.37kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 9 - dokumentacja projektowa cz.I3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 10 - STWIOR cz.I1.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 11 - przedmiar robót cz.I310.05kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 12 - Dokumentacja projektowa cz.II6.2MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 13 - STWIOR cz.II1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 14 - Przedmiar robót cz.II111.82kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 15 - Dokumentacja projektowa cz.III29.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 16 - STWIOR cz.III587.63kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 17 - Przedmiar robót cz.III115.33kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 18 - Dokumentacja projektowa cz.IV8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 19 - STWIOR cz.IV1.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:30
  • Zał. nr 20 - Przedmiar robót cz.IV97.92kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:32
  • Zał. nr 21 - Dokumentacja projektowa cz.V2.8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:32
  • Zał. nr 22 - STWIOR cz.V1.2MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:32
  • Zał. nr 23 - Przedmiar robót cz.V289.26kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-07-10
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-07-10 23:32
[drukuj]