Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 593714-N-2017 z dnia 2017-09-26 r. Ogłoszenie nr 500040225-N-2017 z dnia 09-10-2017 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od wtorek 2017-09-26 godz. 19:20 do poniedziałek 2017-10-16 godz. 09:00 środa 2017-10-18 godz. 09:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2017-09-26 19:28
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.9.2017.CP
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w przetargu nieograniczonym pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”

o wartości poniżej 209 000 euro

                           

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

faks. 59/821-26-44

             e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl lub zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020, zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą PZP"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.

2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.

2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.

2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp. 

 

3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Rodzaj przedmiotu zamówienia publicznego: usługi

Kod CPV:  66113000-5 usługi udzielania kredytu

 

3.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 676 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.

 

3.3. Spłata odsetek naliczonych na dzień 31.12.2017 r., zostanie spłacona w dniu naliczenia.

3.4. Spłata rat kredytu i odsetek nastąpi kwartalnie wg poniższego harmonogramu:

Lp.

Spłata [rok/kwartał/do dnia ]

Rata do spłaty kredytu [zł]

  1.  

2018 /I kwartał/31.03.2018

21 500,00

  1.  

2018 /II kwartał/30.06.2018

21 500,00

  1.  

2018 /III kwartał/30.09.2018

21 500,00

  1.  

2018 /IV kwartał/31.12.2018

21 500,00

  1.  

2019 /I kwartał/31.03.2019

16 000,00

  1.  

2019 /II kwartał/30.06.2019

16 000,00

  1.  

2019 /III kwartał/30.09.2019

16 000,00

  1.  

2019 /IV kwartał/31.12.2019

16 000,00

  1.  

2020 /I kwartał/31.03.2020

17 500,00

  1.  

2020 /II kwartał/30.06.2020

17 500,00

  1.  

2020 /III kwartał/30.09.2020

17 500,00

  1.  

2020 /IV kwartał/31.12.2020

17 500,00

  1.  

2021 /I kwartał/31.03.2021

18 500,00

  1.  

2021 /II kwartał/30.06.2021

18 500,00

  1.  

2021 /III kwartał/30.09.2021

18 500,00

  1.  

2021 /IV kwartał/31.12.2021

18 500,00

  1.  

2022 /I kwartał/31.03.2022

18 500,00

  1.  

2022 /II kwartał/30.06.2022

18 500,00

  1.  

2022 /III kwartał/30.09.2022

18 500,00

  1.  

2022 /IV kwartał/31.12.2022

18 500,00

  1.  

2023 /I kwartał/31.03.2023

18 500,00

  1.  

2023 /II kwartał/30.06.2023

18 500,00

  1.  

2023 /III kwartał/30.09.2023

18 500,00

  1.  

2023 /IV kwartał/31.12.2023

18 500,00

  1.  

2024 /I kwartał/31.03.2024

18 500,00

  1.  

2024 /II kwartał/30.06.2024

18 500,00

  1.  

2024 /III kwartał/30.09.2024

18 500,00

  1.  

2024 /IV kwartał/31.12.2024

18 500,00

  1.  

2025 /I kwartał/31.03.2025

90 000,00

  1.  

2025 /II kwartał/30.06.2025

90 000,00

  1.  

2025 /III kwartał/30.09.2025

90 000,00

  1.  

2025 /IV kwartał/31.12.2025

90 000,00

  1.  

2026 /I kwartał/31.03.2026

90 000,00

  1.  

2026 /II kwartał/30.06.2026

90 000,00

  1.  

2026 /III kwartał/30.09.2026

90 000,00

  1.  

2026 /IV kwartał/31.12.2026

90 000,00

  1.  

2027 /I kwartał/31.03.2027

90 000,00

  1.  

2027 /II kwartał/30.06.2027

90 000,00

  1.  

2027 /III kwartał/30.09.2027

90 000,00

  1.  

2027 /IV kwartał/31.12.2027

90 000,00

  1.  

2028 /I kwartał/31.03.2028

90 000,00

  1.  

2028 /II kwartał/30.06.2028

90 000,00

  1.  

2028 /III kwartał/30.09.2028

90 000,00

  1.  

2028 /IV kwartał/31.12.2028

90 000,00

  1.  

2029 /I kwartał/31.03.2029

90 000,00

  1.  

2029 /II kwartał/30.06.2029

90 000,00

  1.  

2029 /III kwartał/30.09.2029

90 000,00

  1.  

2029 /IV kwartał/31.12.2029

90 000,00

  1.  

2030 /I kwartał/31.03.2030

90 000,00

  1.  

2030 /II kwartał/30.06.2030

90 000,00

  1.  

2030 /III kwartał/30.09.2030

90 000,00

  1.  

2030 /IV kwartał/31.12.2030

90 000,00

Łączny kredyt

2 676 000,00

 

3.5. W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia – zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

3.6. Oprocentowanie kredytu: zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.

3.7. Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu.

3.8. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Wykonawca naliczy odsetki tylko do momentu spłaty kredytu.

3.9. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.

3.10. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu bez naliczania dodatkowych prowizji i marży.

3.11. Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu 31 października 2017 r.

3.12. Do obliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365.

3.13. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.

3.14. Sytuację finansową Gminy Czarna Dąbrówka przedstawiają sprawozdania budżetowe Gminy Czarna Dąbrówka, które stanowią załączniki nr 4-18 do SIWZ.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia tj. udzielenie kredytu w dniu 31.10.2017 r. oraz spłata kredytu od m-ca marca 2018 r. do dnia 31.12.2030 r.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU  DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

  1. nie podlegają wykluczeniu;
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.

Pełna treść SIWZ do pobrania w załącznikach poniżej

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2017-09-26
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2017-09-26 19:28
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2017-09-26 19:31
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść83.16kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-09-26 19:29
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2017-09-26 19:31
  • Załączniki do SIWZ2.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-09-26 19:29
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2017-09-26 19:32
[drukuj]