Ogłoszenie nr 593714-N-2017 z dnia 2017-09-26 r. Ogłoszenie nr 500040225-N-2017 z dnia 09-10-2017 r. - przetarg nieograniczony
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w przetargu nieograniczonym pn.:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”
o wartości poniżej 209 000 euro
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5
77-116 Czarna Dąbrówka
faks. 59/821-26-44
e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl lub zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020, zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą PZP"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.
2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.
2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.
2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Rodzaj przedmiotu zamówienia publicznego: usługi
Kod CPV: 66113000-5 usługi udzielania kredytu
3.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 676 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
3.3. Spłata odsetek naliczonych na dzień 31.12.2017 r., zostanie spłacona w dniu naliczenia.
3.4. Spłata rat kredytu i odsetek nastąpi kwartalnie wg poniższego harmonogramu:
Lp. |
Spłata [rok/kwartał/do dnia ] |
Rata do spłaty kredytu [zł] |
|
2018 /I kwartał/31.03.2018 |
21 500,00 |
|
2018 /II kwartał/30.06.2018 |
21 500,00 |
|
2018 /III kwartał/30.09.2018 |
21 500,00 |
|
2018 /IV kwartał/31.12.2018 |
21 500,00 |
|
2019 /I kwartał/31.03.2019 |
16 000,00 |
|
2019 /II kwartał/30.06.2019 |
16 000,00 |
|
2019 /III kwartał/30.09.2019 |
16 000,00 |
|
2019 /IV kwartał/31.12.2019 |
16 000,00 |
|
2020 /I kwartał/31.03.2020 |
17 500,00 |
|
2020 /II kwartał/30.06.2020 |
17 500,00 |
|
2020 /III kwartał/30.09.2020 |
17 500,00 |
|
2020 /IV kwartał/31.12.2020 |
17 500,00 |
|
2021 /I kwartał/31.03.2021 |
18 500,00 |
|
2021 /II kwartał/30.06.2021 |
18 500,00 |
|
2021 /III kwartał/30.09.2021 |
18 500,00 |
|
2021 /IV kwartał/31.12.2021 |
18 500,00 |
|
2022 /I kwartał/31.03.2022 |
18 500,00 |
|
2022 /II kwartał/30.06.2022 |
18 500,00 |
|
2022 /III kwartał/30.09.2022 |
18 500,00 |
|
2022 /IV kwartał/31.12.2022 |
18 500,00 |
|
2023 /I kwartał/31.03.2023 |
18 500,00 |
|
2023 /II kwartał/30.06.2023 |
18 500,00 |
|
2023 /III kwartał/30.09.2023 |
18 500,00 |
|
2023 /IV kwartał/31.12.2023 |
18 500,00 |
|
2024 /I kwartał/31.03.2024 |
18 500,00 |
|
2024 /II kwartał/30.06.2024 |
18 500,00 |
|
2024 /III kwartał/30.09.2024 |
18 500,00 |
|
2024 /IV kwartał/31.12.2024 |
18 500,00 |
|
2025 /I kwartał/31.03.2025 |
90 000,00 |
|
2025 /II kwartał/30.06.2025 |
90 000,00 |
|
2025 /III kwartał/30.09.2025 |
90 000,00 |
|
2025 /IV kwartał/31.12.2025 |
90 000,00 |
|
2026 /I kwartał/31.03.2026 |
90 000,00 |
|
2026 /II kwartał/30.06.2026 |
90 000,00 |
|
2026 /III kwartał/30.09.2026 |
90 000,00 |
|
2026 /IV kwartał/31.12.2026 |
90 000,00 |
|
2027 /I kwartał/31.03.2027 |
90 000,00 |
|
2027 /II kwartał/30.06.2027 |
90 000,00 |
|
2027 /III kwartał/30.09.2027 |
90 000,00 |
|
2027 /IV kwartał/31.12.2027 |
90 000,00 |
|
2028 /I kwartał/31.03.2028 |
90 000,00 |
|
2028 /II kwartał/30.06.2028 |
90 000,00 |
|
2028 /III kwartał/30.09.2028 |
90 000,00 |
|
2028 /IV kwartał/31.12.2028 |
90 000,00 |
|
2029 /I kwartał/31.03.2029 |
90 000,00 |
|
2029 /II kwartał/30.06.2029 |
90 000,00 |
|
2029 /III kwartał/30.09.2029 |
90 000,00 |
|
2029 /IV kwartał/31.12.2029 |
90 000,00 |
|
2030 /I kwartał/31.03.2030 |
90 000,00 |
|
2030 /II kwartał/30.06.2030 |
90 000,00 |
|
2030 /III kwartał/30.09.2030 |
90 000,00 |
|
2030 /IV kwartał/31.12.2030 |
90 000,00 |
Łączny kredyt |
2 676 000,00 |
3.5. W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia – zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.6. Oprocentowanie kredytu: zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.
3.7. Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu.
3.8. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Wykonawca naliczy odsetki tylko do momentu spłaty kredytu.
3.9. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
3.10. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu bez naliczania dodatkowych prowizji i marży.
3.11. Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu 31 października 2017 r.
3.12. Do obliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365.
3.13. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.
3.14. Sytuację finansową Gminy Czarna Dąbrówka przedstawiają sprawozdania budżetowe Gminy Czarna Dąbrówka, które stanowią załączniki nr 4-18 do SIWZ.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia tj. udzielenie kredytu w dniu 31.10.2017 r. oraz spłata kredytu od m-ca marca 2018 r. do dnia 31.12.2030 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
Pełna treść SIWZ do pobrania w załącznikach poniżej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papugadata wytworzenia informacji: 2017-09-26
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2017-09-26 19:28
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2017-09-26 19:31
- SIWZ - pełna treść83.16kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papugadata wytworzenia informacji: 2017-09-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2017-09-26 19:29
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2017-09-26 19:31
- Załączniki do SIWZ2.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papugadata wytworzenia informacji: 2017-09-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2017-09-26 19:29
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2017-09-26 19:32