Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od poniedziałek 2014-02-17 do piątek 2014-03-07 godz. 09:00 wtorek 2014-03-04
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko
data opublikowania zdarzenia: 2014-02-17
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2014-02-17
Data końca składania ofert: piątek 2014-03-07 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.czarnadabrowka.pl w zakładce przetargi-zamów. publicz. -Urząd Gminy Cz. Dąbrówka-rem. św.


Czarna Dąbrówka: Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko
Numer ogłoszenia: 55432 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko i obejmuje wykonanie min.: A. Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej: 1. Roboty rozbiórkowe oraz przygotowawcze na terenie działki kpl 1, 2. Roboty budowlane w budynku kpl1, 3. Roboty budowlane na zewnątrz kpl 1, B. Roboty elektryczne: 4. Demontaż starej instalacji kpl 1, 5. Montaż nowej TR kpl 1, 6. Montaż nowych instalacji elektrycznych kpl 1, 7. Montaż i podłączenie urządzeń ogrzewania elektrycznego kpl 1, 8. Montaż osprzętu wraz z zaprawianiem bruzd kpl 1, 9. Próby i pomiary instalacji elektrycznych kpl 1, 10. Montaż, podłączenie i badania instalacji odgromowej kpl 1, C. Instalacja wod-kan: 11. Instalacja sanitarna kpl 1, 12. Instalacja wodociągowa kpl 1, 13. Montaż urządzeń instalacji sanitarnej kpl 1, 14. Przyłącze kanalizacji sanitarnej kpl 1, 15. Przyłącze wodociągowe kpl 1, D. Roboty budowlane - zagospodarowanie terenu przy świetlicy: 16. Roboty przygotowawcze kpl 1, 17. Roboty ziemne rozbiórkowe kpl 1, 18. Place utwardzone i zjazdy kpl 1, 19. Mur oporowy kamienny kpl 1, 20. Roboty wykończeniowe, porządkowanie terenu kpl 1, E. Wyposażenie: 21. Zestaw magika - zestaw do sztuczek magicznych szt. 5, 22. Lornetka 10x50 EX CF z pokrowcem szt. 2, 23. Kijki do nordick wolking karbonowe z futerałem szt. 5, 24. Pojemnik do questingu - plastikowy pojemnik hermetyczny, wodoszczelny, pojemność min. 600ml szt. 5, F. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarach robót (załącznik nr 7), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 9). G. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. H. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. I. Wyposażenie podane w projekcie na rzucie przyziemia od punktu a) do punktu j) nie wchodzi w zakres zamówienia. J. Grill betonowy, huśtawka jednoosobowa, huśtawka wagowa oraz ogrodzenie nie wchodzą w zakres zamówienia. K. W przedmiarze robót w pozycji nr 15 Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej gr 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, należy przyjąć kostkę w kolorze czerwonym (30%) w kolorze grafitowym (30%) i w kolorze szarym (40%).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 6 000,00 zł., co jest zgodne z art. 45 PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają wiedzę i doświadczenie, lub wykażą, że będą dysponować wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości 100 000 zł. brutto każda, polegające na przebudowie pomieszczeń oraz minimum jedna robota budowlana o wartości 100 000 zł. brutto polegająca na zagospodarowaniu terenu, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz robót, sporządzony wg załącznika nr 4 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie,sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności branży budowlanej oraz posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej- na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz osób i podmiotów, sporządzony wg załącznika nr 5 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową, co najmniej jak określono brutto w ofercie za wykonanie całości zadania, przez cały okres realizacji umowy - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność, 2) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 3) kosztorys ofertowy - Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. Kosztorys ofertowy stanowi element na podstawie którego będą rozliczane ewentualne roboty dodatkowe. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia dla realizacji zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy, określającym warunki i zobowiązania Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną cześć niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza dokonanie zmiany niniejszej umowy: gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, społeczna lub techniczna, nieprzewidziane warunki atmosferyczne, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - w zakresie terminu realizacji zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie jw. może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce przetargi-zamów. publicz. -Urząd Gminy Cz. Dąbrówka-rem. św.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 - 16:00 ; wtorek - piątek 7:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka pokój nr 12 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania pod nazwą Remont świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu-powstanie świetlicy tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko objętego umową o przyznanej pomocy finansowej Nr 00303-6930-UM1130405/13 z dnia 27.12. 2013 r. w ramach DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJETEGO PROW NA LATA 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-02-17
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2014-02-17 23:59
Załączniki:
  • SIWZ627.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-02-17
    • załącznik opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2014-02-18 00:04
  • Projekt budowlany24.1MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-02-18 07:21
  • Projekt elektryczny4.6MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-02-17
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-02-18 07:23
  • Projekt wod-kan3MB

    Metryka

    • data wytworzenia informacji: 2014-02-17
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-02-18 07:24
  • Przedmiar robót148.18kB

    Metryka

    • data wytworzenia informacji: 2014-02-17
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-02-18 07:24
  • Przedmiar wod-kan76.96kB

    Metryka

    • data wytworzenia informacji: 2014-02-17
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-02-18 07:25
    • zmodyfikował: brak informacji
      ostatnia modyfikacja: 2014-03-03 15:11
  • Przedmiar - elektryczna95.19kB

    Metryka

    • data wytworzenia informacji: 2014-02-17
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-02-18 07:25
Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-03 14:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: wtorek 2014-03-04
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 55432-2014 z dnia 2014-02-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czarna Dąbrówka
Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko i obejmuje wykonanie min.: A. Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej: 1. Roboty rozbiórkowe...
Termin składania ofert: 2014-03-04


Numer ogłoszenia: 69560 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 55432 - 2014 data 17.02.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, fax. 059 8212644.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka pokój nr 12 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego.
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka pokój nr 12 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-03-03
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-03-03 14:06
Załączniki:
  • Informacja326.53kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-03
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-03 14:07
  • Przedmiar kosztorys 53.58kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-03 14:30
Protokół z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-07 11:26
Typ zdarzenia: publikacja protokołu

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-03-07
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-03-07 11:24
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2014-03-07 11:25
Załączniki:
  • Protokół z otwarcia ofert313.99kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-07
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-07 11:24
Ogłoszenie o wyniku
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-24 14:50
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-03-18
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-03-24 14:52
Załączniki:
  • Ogłoszenie o wyniku545.63kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-18
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-24 14:53
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-02 17:55
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 55432-2014 z dnia 2014-02-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czarna Dąbrówka
Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko i obejmuje wykonanie min.: A. Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej: 1. Roboty rozbiórkowe...
Termin składania ofert: 2014-03-04


Czarna Dąbrówka: Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko.
Numer ogłoszenia: 102592 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55432 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu - powstanie świetlicy wiejskiej tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko i obejmuje wykonanie min.: A. Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej: 1. Roboty rozbiórkowe oraz przygotowawcze na terenie działki kpl 1, 2. Roboty budowlane w budynku kpl1, 3. Roboty budowlane na zewnątrz kpl 1, B. Roboty elektryczne: 4. Demontaż starej instalacji kpl 1, 5. Montaż nowej TR kpl 1, 6. Montaż nowych instalacji elektrycznych kpl 1, 7. Montaż i podłączenie urządzeń ogrzewania elektrycznego kpl 1, 8. Montaż osprzętu wraz z zaprawianiem bruzd kpl 1, 9. Próby i pomiary instalacji elektrycznych kpl 1, 10. Montaż, podłączenie i badania instalacji odgromowej kpl 1, C. Instalacja wod-kan: 11. Instalacja sanitarna kpl 1, 12. Instalacja wodociągowa kpl 1, 13. Montaż urządzeń instalacji sanitarnej kpl 1, 14. Przyłącze kanalizacji sanitarnej kpl 1, 15. Przyłącze wodociągowe kpl 1, D. Roboty budowlane - zagospodarowanie terenu przy świetlicy: 16. Roboty przygotowawcze kpl 1, 17. Roboty ziemne rozbiórkowe kpl 1, 18. Place utwardzone i zjazdy kpl 1, 19. Mur oporowy kamienny kpl 1, 20. Roboty wykończeniowe, porządkowanie terenu kpl 1, E. Wyposażenie: 21. Zestaw magika - zestaw do sztuczek magicznych szt. 5, 22. Lornetka 10x50 EX CF z pokrowcem szt. 2, 23. Kijki do nordick wolking karbonowe z futerałem szt. 5, 24. Pojemnik do questingu - plastikowy pojemnik hermetyczny, wodoszczelny, pojemność min. 600ml szt. 5, F. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarach robót (załącznik nr 7), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 9). G. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. H. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. I. Wyposażenie podane w projekcie na rzucie przyziemia od punktu a) do punktu j) nie wchodzi w zakres zamówienia. J. Grill betonowy, huśtawka jednoosobowa, huśtawka wagowa oraz ogrodzenie nie wchodzą w zakres zamówienia. K. W przedmiarze robót w pozycji nr 15 Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej gr 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, należy przyjąć kostkę w kolorze czerwonym (30%) w kolorze grafitowym (30%) i w kolorze szarym (40%).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.11.27.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zadania pod nazwą Remont świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu-powstanie świetlicy tematycznej Ekoabrakadabra w miejscowości Bochówko objętego umową o przyznanej pomocy finansowej Nr 00303-6930-UM1130405/13 z dnia 27.12. 2013 r. w ramach DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJETEGO PROW NA LATA 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E&M Marcin Maliszewski, ul. Wojska Polskiego 21, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262633,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211598,87
  • Oferta z najniższą ceną: 211598,87 / Oferta z najwyższą ceną: 218090,32
  • Waluta: PLN.

 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-03-26
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-04-02 17:59
[drukuj]