Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 547145-N-2020 z dnia 2020-06-04 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Przebudowa drogi gminnej relacji Jasień- Przylaski - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-04 13:10
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.12.2020
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWENIA

„Przebudowa drogi gminnej relacji Jasień- Przylaski”

Rozdział I Nazwa oraz adres Zamawiającego, adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego :

 

Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka
Adres Zamawiającego: ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka
NIP 842- 16-44-035
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.com.pl
Strona BIP: https://www.bip.czarnadabrowka.pl/
Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

Telefony:
Centrala: 59 8212 643
Faks: 59 82 126 64

Godziny pracy Zamawiającego
- w poniedziałki w godz. 8:00 do godz. 16:00,
- od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do godz. 15:00

Rozdział II Tryb udzielania zamówienia

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późń. zm.) - zwanej dalej „ustawą PZP”.

2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną dalej „SIWZ”, zapisy mają przepisy ustawy PZP

3. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP.

4. Dla prowadzonego postępowania Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ustawy PZP.

Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia:

1. Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej położonej na ternie Gminy Czarna Dąbrówka relacja Jasień-Przylaski.

2. Zakres robót obejmuje :

Przedmiot zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 148042G relacji Jasień-Przylaski, na długości 990 m b, szerokość jezdni 5,0 m wraz z obustronnymi poboczami
o szerokości 75 cm, oraz 4 zjazdami o powierzchni 151 m2. Zadanie realizowane będzie na działkach gruntu o nr 660, 622, 12, 13 położonych w obrębie Jasień, gmina Czarna Dąbrówka, powiat bytowski.

Konstrukcja nawierzchni została zaprojektowana w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i usytuowanie. Roboty będą polegały na wyrównaniu istniejącej nawierzchni brukowcowej tłuczniem łamanym stabilizowanym mechanicznie z poszerzeniem jezdni oraz wykonaniu nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej (3-5cm)

Grubość poszczególnych warstw podano po zagęszczeniu.

Konstrukcja drogi w km 0+000 - 0+038 L=38,0mb:
- 3 cm - warstwa ścieralna z MMB
- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na gł. 2 cm

Konstrukcja drogi w km 0+038 - 0+182 L=144,0mb:
- 3 cm - warstwa ścieralna z MMB
- 4 cm - warstwa wiążąca z MMB
- istniejąca nawierzchnia asfaltowa

Konstrukcja drogi w km 0+182 - 0+990 L=808,0mb:
- 3 cm - warstwa ścieralna z MMB
- 5 cm - warstwa wiążąca z MMB
- 8 cm wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5
- istniejąca nawierzchnia brukowcowa

Konstrukcja drogi na poszerzeniach:
- 3 cm - warstwa ścieralna z MMB
- 5 cm - warstwa wiążąca z MMB
- 20 cm wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5

Konstrukcja zjazdów:
- 3 cm - warstwa ścieralna z MMB
- 5 cm - warstwa wiążąca z MMB
- 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5

Pobocza należy wykonać obustronnie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm o szerokości 0,75m. Odwodnienie drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne sprowadzające wody opadowe na przyległe tereny zielone zlokalizowane w pasie drogi gminnej. Roboty ziemne polegają na wykonaniu korytowania pod poszerzenia i zjazdy.

Wykaz zjazdów

l.p.

km

strona

promień

długość

szerokość

powierzchnia

m

m

m2

1

0+083

Lewa

R=1,5

5

5,0

36,0

2

0+170,5

Lewa

R=4

2,8

6,0

15,0

3

0+172,5

Lewa

R=4

13,0

5,0

80,0

4

0+665

prawa

R=2

4,5

4,0

20,0

RAZEM:

151

Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.

Obecny stan drogi:

Droga posiada na długości 182 mb nawierzchnie asfaltową o szerokości 4,0-5,0 m a na długości 808 mb z bruku kamiennego o szerokości 3,0 m.

3. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym:

1) organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy,

2) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy opakowanie, nieczystości),

3) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SIWZ,
a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną bądź obowiązujące przepisy prawa,

4) powyższe prace wraz z przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonywanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

5) projektowany odcinek drogi należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną,

6) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjęcia technologii wykonania robót.

4. Obowiązki wykonawcy

1) protokolarnego przejęcia terenu budowy po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez zamawiającego, oraz jego organizacja, zabezpieczenia i należytego utrzymania,

2) zabezpieczanie terenu budowy przed wstępem i dostępem nieuprawnionych osób trzecich

3) wykonawca ustala z zarządcą drogi tymczasową organizację ruchu w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca odpowiada również za organizację tymczasową ruchu w miejscu prowadzenia prac

4) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji,

5) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,

6) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem,

7) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żadnych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości robót,

8) wykonanie obowiązków zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 253 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003.120.1126) – o ile wymagane.

9) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż.

10) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami,

11) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,

12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do którego należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo budowalne oraz udostępnienie im informacji wymaganych ta ustawą

13) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg nawierzchni lub instalacji, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j.: Dz. U. 2020 r. , poz. 797 z późn. zm.)

14) w przypadku zniszczeń lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonywanych robót, ich części obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na ternie przyległym do terenu budowy bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń – naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego ,

15) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowanie uszkodzeń w sieci uzbrojenia terenu w czasie wykonywania robót oraz za przerwy w korzystaniu z sieci a także za uszkodzenia i szkody, które w przyszłości mogłyby powstać na skutek prowadzonych robót.

16) wykonywanie robót z nowych materiałów, bez cech używalności i uszkodzeń.

17) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) – dalej zwaną „Prawo budowlane”,

18) przedstawienie Zamawiającemu na każde jego żądanie przed wybudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowana tj.: w szczególności: certyfikatów „ na znak bezpieczeństwa:, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności atestów świadectw pochodzenia. Przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewłaściwa jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,

19) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,

20) zapewnienie wykonania kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowane kwalifikacje zawodowe i uprawniania budowlane zgodne z wymaganiami w rozdziale V pkt 2.3. SIWZ.

21) wyznaczenie do wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego

22) dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań sprawozdań dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy,

23) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego na podstawie stosowanego pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy)

 

Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:

CPV- 45200000-9- Roboty budowalne w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

CPV- 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę

CPV- 45233000-9- Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

CPV- 45233123-7 – Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

CPV- 45233200-1- Roboty w zakresie różnych nawierzchni

CPV – 45233220-7- Roboty w zakresie nawierzchni dróg

2. Finansowanie zamówienia:

1) Zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Czarna Dąbrówka oraz dofinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie zawartej Umowy nr 43/G/FDS/2020 z dnia 05.05.2020 r.

2) Zamawiający na podst. art. 93 ust. 1a ustawy PZP zastrzega sobie unieważnienie postepowania, jeżeli środki, które zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.

 

Rozdział IV . Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

1. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2020 r.

2. Szczegółowe terminy poszczególnych prac zostaną określone przez Wykonawcę w Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia.

Rozdział XII Wymagania dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.:

1) pieniądzu

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BS Łeba Oddział w Czarnej Dąbrówce, nr konta 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: przebudowa drogi gminnej relacji Jasień-Przylaski” (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).

Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.

4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie.

5. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.

6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , tj. przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 Rozdział XII SIWZ.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.7 Rozdział XII SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Rozdział XIV Opis sposobu przygotowania ofert:

1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.

3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

4. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

5. Wzór Formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

6. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.

7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

8. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

9. Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy i omyłki w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.

10. Ofertę należy przygotować tak, by z zawartością oferty nie można było zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

11. Na ofertę składają się następujące dokumenty:

Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;

1) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

3) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;

4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z Rozdział IX pkt.2. SIWZ;

5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale VIII pkt.3 SIWZ, jeżeli dotyczy.

12. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.

13. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.

14. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 13, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

15. Zaleca się, aby Wykonawca zbroszurował ofertę oraz ponumerował jej strony.

16. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

17. Ofertę należy umieścić w dwóch zamkniętych kopertach:

1) Zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 – 116 Czarna Dąbrówka oraz oznaczona napisem: „Oferta na przetarg nieograniczony: „Przebudowa drogi gminnej relacji Jasień-Przylaski” z dopiskiem „Nie otwierać do dnia 19 czerwca 2020 r. roku do godziny:10:30”.

2) Koperta wewnętrzna winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza przystawienie wyraźnej pieczęci z danymi adresowymi Wykonawcy).

3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania kopert/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

18. W przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę wycofuje. Oświadczenie o wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, treść oświadczenia Wykonawcy o wycofaniu oferty oraz podpis osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

19. W przypadku zmiany oferty wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę zmienia, określając zakres tych zmian. Oświadczenie o zmianie oferty wykonawca umieszcza w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu. Oświadczenie o zmianie oferty musi zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis wykonawcy.

20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym rozdziale.

21. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku Wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”.

Wykonawca nie może zastrzec nazwy oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.

Rozdział XV Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, w sekretariacie, nie później niż do dnia 19.06.2020 roku do godz. 10:00

1. W obecnej sytuacji epidemiologicznej zaleca się aby złożenie ofert odbywało się za pomocą operatora pocztowego/kuriera.

2. W przypadku ofert złożonych drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) jako termin złożenia oferty zamawiający przyjemnie datę i godzinę otrzymania przesyłki.

3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19 czerwca 2020 roku o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, w sali narad (II piętro)

4. Otwarcie ofert jest jawne.

5. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

6. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.

Załączniki do SIWZ:

załącznik nr 1 - Formularz oferty
załącznik nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
załącznik nr 4 - Wzór umowy
załącznik nr 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy  kapitałowej
załącznik nr 6 - Wykaz osób
załącznik nr 7- Wykaz robót
załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa
załącznik nr 9 - STWiOR
załącznik nr 10 - Przedmiar robót

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
    data wytworzenia informacji: 2020-06-04
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2020-06-04 13:09
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2020-06-04 13:19
Załączniki:
  • SIWZ - Pełna treść653.19kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 1 - Formularz ofert30.04kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu 23.98kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 24.49kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 4 - Wzór umowy413.15kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2020-06-04 14:18
  • Zał. nr 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej75kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 6 - Wykaz osób196.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 7 - Wykaz robót15.73kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 8 - Dokumentacja projektowa 1.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 9 - STWiOR1.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
  • Zał. nr 10 - Przedmiar robót54.69kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2020-06-04
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-04 13:14
[drukuj]