Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 653397-N-2018 z dnia 2018-11-26 r. Ogłoszenie nr 500287483-N-2018 z dnia 30-11-2018 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od poniedziałek 2018-11-26 godz. 21:55 do wtorek 2018-12-04 godz. 09:00 środa 2018-12-05 godz. 09:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka - MODYFIKACJA SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-30 20:20
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.17.1.2018.CB
Szczegółowa informacja:

MODYFIKACJA
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka”,  znak sprawy GPI.271.17.2018.CB, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 653397-N-2018 z dnia 2018-11-26 r.

 

I. Dokonuje się zmiany załącznika nr 8 do SIWZ- KALKULACJA KOSZTÓW ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY CZARNA DABRÓWKA

Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 8 do SIWZ z powodu błędnego określenia terminu zamówienia w ww. załączniku. Aktualny załącznik nr 8 do SIWZ stanowi załącznik do niniejszego pisma.

II. Dokonuje się zmiany pkt. 1. w załączniku nr 9 do SIWZ- HARMONOGRAM USŁUG

Zapis przed zmianą:

    1. zamówienie obejmuje okres od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.  

 

Zapis po zmianie:

  1. zamówienie obejmuje okres od 01.01.2019 r. do 30.04.2020 r.  

 

Aktualny załącznik nr 9 do SIWZ stanowi załącznik do niniejszego pisma.

III. Dokonuje się zmiany § 8 Wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ):

Zapis przed zmianą:

§ 8

Kary umowne:

1.Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy kary umowne w poniższych przypadkach i wysokościach:

1)  za nieterminowe wykonanie usługi określonej w harmonogramie w wysokości 0,02% wartości miesięcznej całego zadania brutto za każdy dzień zwłoki,

2) za nieterminowe wyposażenie dwóch wiat w pojemniki w wysokości 500,00 zł za każdy dzień zwłoki,

3) za nieterminowe dostarczenie worków na odpady segregowane w wysokości 5,00 zł za każdy dzień zwłoki od każdego gospodarstwa,

4) za brak monitoringu gospodarstw domowych, gdzie deklarowano zbiórkę odpadów segregowanych, a w rzeczywistości brak segregacji w wysokość 10,00 zł miesięcznie za każde gospodarstwo,

5) za nieudostępnienie Zamawiającemu dostępu monitorowania poprzez system GPS pracy sprzętu w wysokości 50,00 zł za każdy dzień zwłoki,

6) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdorazowy przypadek pozostawienia nieuporządkowanego miejsca gromadzenia odpadów lub zanieczyszczenia trasy przejazdu odpadami.

7) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6ust 2 umowy za każdy kolejny dzień pracy z niesprawnymi urządzeniami, powyżej 5 dni awarii

systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego.

8) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za odebranie odpadów, które nie zostały wytworzone przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Czarna Dąbrówka, a oddane przez Wykonawcę do RIPOK w usłudze realizowanej dla Zamawiającego (za każdy przypadek naruszenia).

9) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdy przypadek nieudostępnienia pojazdu w celu jego kontroli upoważnionym pracownikom Zamawiającego lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego.

10) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdy przypadek zmieszania przez Wykonawcę odpadów posegregowanych przez mieszkańców podczas realizacji usługi.

11) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6ust 2 umowy za każdy dzień opóźnienia w terminowym dostarczeniu wymaganych sprawozdań półrocznych określonych w § 4 ust. 5 i sprawozdań rocznych określonych w § 4 ust. 6.

12) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdy dzień realizowania odbioru i transportu odpadów pojazdem niespełniającym wszystkich parametrów technicznych określonych w przepisach lub warunków określonych w § 3 ust. 7 lub ust. 8.

13) 10% kwoty brutto określonej w § 6 ust 3 umowy za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.

2.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę, której podlega Gmina Czarna Dąbrówka za niewywiązywanie się z obowiązków określonych w art. 9z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1454) naliczonej Gminie Czarna Dąbrówka zgodnie z przepisami art. 9x ust. 3 ww. ustawy.

3.Obowiązek zapłaty kary, o której mowa w § 8 ust. 2, powstaje w przypadku nałożenia kary na Gminę Czarna Dąbrówka przez właściwy organ na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.

 

Zapis po zmianie:

§ 8

 

Kary umowne:

1.Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy kary umowne w poniższych przypadkach i wysokościach:

1)  za nieterminowe wykonanie usługi określonej w harmonogramie w wysokości 0,02% wartości miesięcznej całego zadania brutto za każdy dzień zwłoki,

2) za nieterminowe wyposażenie dwóch wiat w pojemniki w wysokości 500,00 zł za każdy dzień zwłoki,

3) za nieterminowe dostarczenie worków na odpady segregowane w wysokości 5,00 zł za każdy dzień zwłoki od każdego gospodarstwa,

4) za brak monitoringu gospodarstw domowych, gdzie deklarowano zbiórkę odpadów segregowanych, a w rzeczywistości brak segregacji w wysokość 10,00 zł miesięcznie za każde gospodarstwo,

5) za nieudostępnienie Zamawiającemu dostępu monitorowania poprzez system GPS pracy sprzętu w wysokości 50,00 zł za każdy dzień zwłoki,

6) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdorazowy przypadek pozostawienia nieuporządkowanego miejsca gromadzenia odpadów lub zanieczyszczenia trasy przejazdu odpadami.

7) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6ust 2 umowy za każdy kolejny dzień pracy z niesprawnymi urządzeniami, powyżej 5 dni awarii

systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego.

8) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za odebranie odpadów, które nie zostały wytworzone przez właścicieli nieruchomości na terenie gminy Czarna Dąbrówka, a oddane przez Wykonawcę do RIPOK w usłudze realizowanej dla Zamawiającego (za każdy przypadek naruszenia).

9) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdy przypadek nieudostępnienia pojazdu w celu jego kontroli upoważnionym pracownikom Zamawiającego lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego.

10) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdy przypadek zmieszania przez Wykonawcę odpadów posegregowanych przez mieszkańców podczas realizacji usługi.

11) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6ust 2 umowy za każdy dzień opóźnienia w terminowym dostarczeniu wymaganych sprawozdań półrocznych określonych w § 4 ust. 5 i sprawozdań rocznych określonych w § 4 ust. 6.

12) 0,02% miesięcznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust 2 umowy za każdy dzień realizowania odbioru i transportu odpadów pojazdem niespełniającym wszystkich parametrów technicznych określonych w przepisach lub warunków określonych w § 3 ust. 7 lub ust. 8.

13) 10% kwoty brutto określonej w § 6 ust 3 umowy za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.

2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.

 

IV. Dokonuje się zmiany w S.I.W.Z. punkt 11.1, 11.2, 11.3

Zapis przed zmianą:

11.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia 04.12.2018 r. do godziny 900

11.2. Na kopercie należy  oznaczyć nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczyć adres siedziby zamawiającego wg poniższego wzoru:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta na odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

„Nie otwierać przed dniem   04.12 2018 r. do godz. 930

 

11.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2018r.  o godz. 930 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

 

Zapis po zmianie:

11.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia 05.12.2018 r. do godziny 900

11.2. Na kopercie należy  oznaczyć nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczyć adres siedziby zamawiającego wg poniższego wzoru:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta na odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

„Nie otwierać przed dniem   05.12 2018 r. do godz. 930

 

11.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2018r.  o godz. 930w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

 

Dokonana modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.

Załączniki:

1) Załącznik nr 8 do S.I.W.Z. – aktualny po modyfikacji z dnia 30.11.2018 r.,

2) Załącznik nr 9 do S.I.W.Z. – aktualny po modyfikacji z dnia 30.11.2018 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
    data wytworzenia informacji: 2018-11-30
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-11-30 20:17
Załączniki:
  • Treść zmiany SIWZ1.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-30 20:20
  • Zał. nr 8 - kalkulacje kosztów (po modyfikacji SIWZ)20.19kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-30 20:20
  • Zał. nr 9 - harmonogram usług (po modyfikacji SIWZ)20.66kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-30 20:20
[drukuj]