Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GPI. 7013.3.2017.CP - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie”
data opublikowania zdarzenia: 2017-06-14 23:05
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2017-06-14
Data końca składania ofert: wtorek 2017-06-20 godz. 10:00
Oznaczenie: GPI. 7013.3.2017.CP
Szczegółowa informacja:

GPI. 7013.3.2017.CP                                                                                                            Czarna Dąbrówka, 14.06.2017 r.

 

Zapytanie ofertowe

 

            Gmina Czarna Dąbrówka na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.  2015, poz. 2164) oraz na podstawie załącznika nr 9 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020 pod nazwą „Wytyczne dotyczące udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” zaprasza do złożenia oferty  na

 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania

"Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie”

 

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl lub zamówienia.publiczne@czarnadabrowka.pl   

II. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na Zwiększeniu efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie. Inwestycja została podzielona na trzy części.

a) Przedmiotem części I inwestycji jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Nożynie w następującym zakresie:

- wymiana okien na sali sportowej;

- wymianaświetlika zlokalizowanego nad holem głównym na 2 kondygnacji;

- docieplenie ścian zewnętrznych;

- docieplenie ścian piwnicznych i cokołowych;

- ocieplenie połaci dachowych nowej części szkoły.

b) Przedmiotem części II inwestycji jest modernizacja instalacji elektrycznej (oświetleniowej) oraz wentylacji mechanicznej na sali gimnastycznej w budynkachZespołu Szkół w Nożynie.

c) Przedmiotem części III inwestycji jest remont kotłowni na paliwo stałe wraz z wymianą kotłów węglowych na kotły na biomasę w budynku Zespołu Szkół w Nożynie.

2. Szczegółowy zakres zamówienia, który jest przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego określony został za pomocą:

a) dokumentacji projektowych dla poszczególnych części inwestycji;

b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych części inwestycji;

c) przedmiarów robót dla poszczególnych części inwestycji.

Wymienione powyżej dokumenty stanowią załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego.

3. Termin obowiązywania zamówienia określą terminy wykonania robót, które zostaną określone w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Oprócz obowiązków w toku realizacji robót budowlanych, zakres umowy obejmuje również świadczenie usług w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.

3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego rozpocznie się od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy (dla poszczególnych części inwestycji) wykonawcy robót budowlanych do dnia bezusterkowego odbioru wszystkich części zamówienia.

Planowany termin przekazania terenu budowy Wykonawcy:

CZĘŚĆ I: od 21.06.2017 r. do 23.06.2017 r.

CZĘŚĆ II: od 21.06.2017 r. do 23.06.2017 r.

CZĘŚĆ III: po wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych.

4. Planowany termin zakończenia robót budowlanych:

CZĘŚĆ I – do 31.08.2017 r.

CZĘŚĆ II – do 31.08.2017 r.

CZĘŚĆ III – do 29.09.2017 r.

  1.  

6. Zamówienie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

KOD CPV: 71.52.00.00 - 9    Usługi nadzoru budowlanego

 

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia bezusterkowego odbioru wszystkich części zamówienia.

 

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Należność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana po zakończeniu całości inwestycji na podstawie protokołów odbioru robót dla poszczególnych części inwestycji oraz wystawionej przez Wykonawcę faktury, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze, w terminie 21 dni licząc od daty doręczenia jej Zamawiającemu.

 

V. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Wybór oferty w zakresie każdej części zamówienia zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej:

• cena oferty – waga 100 pkt.

2) Opis kryteriów:

 „cena oferty” – cena za realizację całości zamówienia przedstawiona w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania); maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną.

Ocena w kryterium cena oferty będzie dokonywana na podstawie ceny, podanej w pkt 1 formularza ofertowego, według wzoru:        

Pc  =

Cn

×   100 pkt.

 

Cob

 

Pc – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

Cn - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich cen z ofert podlegających ocenie;

Cob - cena oferty badanej;

 

Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

VI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1) Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ustalić w oparciu o zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia podane w pkt. II Zapytania oraz przy uwzględnieniu innych wymagań określonych w Zapytaniu wraz z załącznikami (w tym: dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót dla poszczególnych części inwestycji).

2) Wykonawca przedstawi w ofercie cenę ofertową obejmująca całość zamówienia (trzy części inwestycji).

3) W ofercie należy podać cenę netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest określić podatek VAT z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest podatnikiem VAT lub jest zwolniony z podatku VAT, powyższą informację należy podać w ofercie.

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278);

Dopuszcza się posiadanie przez w/w osoby odpowiednich uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów  lub innych obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

2) Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w ppkt. 1) powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 2) oraz kopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach oraz o wpisie do właściwej izby zawodowej.

3) Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i zweryfikowania ich zgodności z warunkami niniejszego zapytania.

4) Wykonawca nie może uzupełniać dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu po terminie składania ofert.

 

IX. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę można złożyć faksem na nr 59 82 12 644 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego) lub osobiście w sekretariacie Urzędu (pokój nr 6) do dnia 20.06.2016 r. do godz.1000

X. WYMOGI  FORMALNE:

1) Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zapytania. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty.

2) Zamawiający odrzuci oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, o którym mowa w pkt. II niniejszego zapytania;
  2. złożone przez wykonawców niespełniających warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
  3. które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert.

3) Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w pkt. IX zapytania, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.

4) Modyfikacja treści zapytania ofertowego jest możliwa przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający umieściinformacje o zmianie zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.czarnadabrowka.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”, na której opublikował Zapytanie ofertowe.

5) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania w ciągu 2 dni liczonych od terminu otwarcia ofert. Informacja o wyniku postępowania przekazana zostanie pisemne lub e-mailem lub faksem (na adres e-mail lub nr faksu wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty).

6) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza  zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania), w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

7) Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XII. Osobą upoważnioną do udzielenia wszelkich wyjaśnień – jest pracownik Urzędu Gminy Celina Papuga tel. 59 82126 43, e-mail: zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

 

Pracownik merytoryczny: Adam Wojnicz

Sporządziła: Celina Papuga

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2017-06-14
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2017-06-14 22:59
Załączniki:
  • Zapytanie ofertowe - treść3.5MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-06-14
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-06-14 23:06
  • Dokumentacja projektowa17MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-06-14
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-06-14 23:06
  • Przedmiar robót431.84kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-06-14
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-06-14 23:06
  • STWiOR1.8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-06-14
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-06-14 23:06
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie
data opublikowania zdarzenia: 2017-06-23 11:10
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GPI. 7013.3.1.2017.CP
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia w formie Zapytania ofertowego pod nazwą Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie”, umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.czarnadabrowka.pl.          

Gmina Czarna Dąbrówka informuje, iż w wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku w formie Zapytania ofertowego  na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę Development Design Sp. z o.o., ul. Kopernika 25/2, 76-200 Słupsk. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę brutto  9 895,35 zł. (słownie: dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 35/100).

Oferentom, którzy brali udział w niniejszym postępowaniu składam podziękowanie zapraszając jednocześnie do dalszej współpracy.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2017-06-21
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2017-06-23 11:09
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2017-06-23 11:11
Załączniki:
  • Wybór oferty297.17kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-06-21
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-06-23 11:10
[drukuj]