Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-26 07:05
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2014-03-26
Data końca składania ofert: czwartek 2014-04-10 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne


Czarna Dąbrówka: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity
Numer ogłoszenia: 63713 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity i obejmuje wykonanie min.: A. robót przygotowawczych - kpl. 1, B. budowa (poszerzenie) placu (lodowiska) wraz ze sceną - kpl. 1, C. schodów terenowych - kpl. 1, D. podjazdu dla niepełnosprawnych - kpl. 1, E. nawierzchni utwardzonych (drogi i place) szutrowe - kpl. 1, F. murków i klombów - kpl. 1, G. nawierzchnie zielona - kpl. 1, H. zadaszonej sceny krytej strzechą - szt.1, I. stołów drewnianych z ławkami z oparciem - szt.11, J. lamp solarnych - szt.5, K. pomostu pływającego z poręczą jednostronną - szt.1, L. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych - szt. 4. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót (załącznik nr 7), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 9), opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10). 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. 5. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: 1) przejęcie terenu robót od zamawiającego, 2) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń, 4) roboty ziemne prowadzone w miejscach kolizji z istniejącymi sieciami oraz w pobliżu zieleni prowadzić ręcznie, zabezpieczyć przed zniszczeniem lub uszkodzeniem istniejącą zieleń, 5) warunki zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych należy uzgodnić z właścicielami i zarządcami terenu, 6) kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy, 7) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, 8) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 9) dostarczenie Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 6. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5, 45.23.32.50-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 8 200,00 zł., co jest zgodne z art. 45 PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają wiedzę i doświadczenie, lub wykażą, że będą dysponować wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie budowlane o wartości 100 000 zł. brutto, polegające na wykonaniu chodników, nawierzchni, placów lub parkingów z kostki betonowej oraz jedno zadanie o wartości 100 000 zł. brutto polegające na wykonaniu, placów zabaw, placów rekreacyjnych, elementów małej architektury lub zagospodarowania terenu, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz robót, sporządzony wg załącznika nr 4 - ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności branży budowlanej oraz posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz osób i podmiotów, sporządzony wg załącznika nr 5 - ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową, co najmniej jak określono brutto w ofercie za wykonanie całości zadania, przez cały okres realizacji umowy - ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność, 2) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 3) kosztorys ofertowy - zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. Kosztorys ofertowy stanowi element na podstawie którego będą rozliczane ewentualne roboty dodatkowe. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka pokój Nr 12 Sekretariat przy przesyłce poleconej, kurierskiej liczy się data i godzina wpływu nie data stempla pocztowego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania pod nazwą Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity objętego umową o przyznanej pomocy finansowej Nr 00710-6173-SW1101596-12-14 z dnia 06.11. 2013 r. w ramach programu ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ OBSZARÓW ZALEŻNYCH OD RYBACTWA, OŚ PRIORYTETOWA 4.1. ROZWÓJ OBSZARÓW ZALEŻNYCH OD RYBACTWA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-03-25
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-03-26 07:06
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2014-03-26 07:07
Załączniki:
  • Załącznik nr 9 - STWIOR26.4MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-25
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-26 07:13
  • Załącznik nr 8 - dokumentacja projektowa5.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-25
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-26 07:14
  • Załącznik nr 7 - Przedmiar1.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-25
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-26 07:15
  • Załącznik nr 11 - zdjęcia poglądowe wiaty, murków i klombów, lamp solarnych, donic i stołów z ławkami3.7MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-25
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-26 07:16
  • SIWZ628.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-03-25
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-03-26 07:17
Protokół z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-16 08:00
Typ zdarzenia: publikacja protokołu

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-04-10
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-04-16 08:02
Załączniki:
  • Protokół z otwarcia ofert319.01kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-04-10
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-04-16 08:02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-23 13:55
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-04-18
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-04-23 13:59
Załączniki:
  • Ogłoszenie o wyniku574.14kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-04-18
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-04-23 13:59
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
data opublikowania zdarzenia: 2014-05-15 07:45
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 63713-2014 z dnia 2014-03-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czarna Dąbrówka
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity i obejmuje...
Termin składania ofert: 2014-04-10


Czarna Dąbrówka: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity
Numer ogłoszenia: 159204 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63713 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity i obejmuje wykonanie min.: A. robót przygotowawczych - kpl. 1, B. budowa (poszerzenie) placu (lodowiska) wraz ze sceną - kpl. 1, C. schodów terenowych - kpl. 1, D. podjazdu dla niepełnosprawnych - kpl. 1, E. nawierzchni utwardzonych (drogi i place) szutrowe - kpl. 1, F. murków i klombów - kpl. 1, G. nawierzchnie zielona - kpl. 1, H. zadaszonej sceny krytej strzechą - szt.1, I. stołów drewnianych z ławkami z oparciem - szt.11, J. lamp solarnych - szt.5, K. pomostu pływającego z poręczą jednostronną - szt.1, L. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych - szt. 4. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót (załącznik nr 7), dokumentacji projektowej (załącznik nr 8), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 9), opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10). 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. 5. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: 1) przejęcie terenu robót od zamawiającego, 2) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń, 4) roboty ziemne prowadzone w miejscach kolizji z istniejącymi sieciami oraz w pobliżu zieleni prowadzić ręcznie, zabezpieczyć przed zniszczeniem lub uszkodzeniem istniejącą zieleń, 5) warunki zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych należy uzgodnić z właścicielami i zarządcami terenu, 6) kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy, 7) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, 8) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 9) dostarczenie Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 6. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5, 45.23.32.50-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zadania pod nazwą Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku z elementami małej architektury, miejsc parkingowych wraz z ścieżkami i drogami dojazdowymi przy jeziorze w miejscowości Rokity objętego umową o przyznanej pomocy finansowej Nr 00710-6173-SW1101596-12-14 z dnia 06.11. 2013 r. w ramach programu ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ OBSZARÓW ZALEŻNYCH OD RYBACTWA, OŚ PRIORYTETOWA 4.1. ROZWÓJ OBSZARÓW ZALEŻNYCH OD RYBACTWA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ANDRZEJ DZIENISZ, BORZESTOWSKA HUTA 89 A, 83-355 BORZESTOWO, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338221,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290976,84
  • Oferta z najniższą ceną: 290976,84 / Oferta z najwyższą ceną: 325032,96
  • Waluta: PLN.

 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-05-12
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-05-15 07:45
[drukuj]