Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej, STWiORB dla zadania pn. „Budowa targowiska „Mój rynek” w Czarnej Dąbrówce”
data opublikowania zdarzenia: 2016-09-26 19:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2016-09-26
Data końca składania ofert: wtorek 2016-10-04 godz. 11:00
Szczegółowa informacja:

GI. 7011.4.2.2016.CP                                               Czarna Dąbrówka, 26.09.2016 r.

 

Zapytanie ofertowe

 

Gmina Czarna Dąbrówka na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.  2015, poz. 2164) oraz na podstawie Zarządzenia Wójta nr 41/2015 z dnia 09.06.2015 r. sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Czarnej Dąbrówce „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro” zaprasza do złożenia oferty  na

Opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej, STWiORB dla zadania pn. „Budowa targowiska „Mój rynek” w Czarnej Dąbrówce”

 

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

           

II. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej, STWiORB dla zadania pn. „Budowa targowiska „Mój rynek” w Czarnej Dąbrówce”.

2. Teren targowiska zlokalizowany jest na obszarze, na którym obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, na nieruchomości oznaczonej działkami o numerach ewidencyjnych 2/4 i 2/7 obręb Czarna Dąbrówka.

3. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy mapę do celów projektowych dla obszaru objętego przedmiotem umowy.

4. Orientacyjne położenie targowiska określa mapa poglądowa stanowiąca załącznik nr 3 do Zapytania.

5. Główny zakres rzeczowy prac planowanych do wykonania, wg wytycznych Zamawiającego:

    1) Targowisko powinno być:

        a) utwardzone;

        b) oświetlone;

        c) przyłączone do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej;

        d) wyposażone w:

            - odpływ wody deszczowej,

            - zadaszone stoiska, które powinny zajmować co najmniej połowę powierzchni handlowej targowiska,

            - jeden budynek handlowy zadaszony, ogrzewany (do użytku całorocznego) wyposażony w ladę, półki itp. o pow. 60-70 m2.

        d) wyposażone w instalacje wykorzystujące odnawialne źródła energii w rozumieniu ustawy z dnia 20            lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii, które będą zapewniały co najmniej 30%            zapotrzebowania na energię elektryczną;

        e) oznaczone nazwą „Mój rynek”

        f) oznaczone unijnym logiem produkcji ekologicznej, którego wzór został określony w załączniku nr             XI do rozporządzenia komisji (WE) nr 889/2008 z dnia 5 września 2008 r. ustanawiającego        szczegółowe zasady wdrażania rozporządzenia Rady (WE) nr 834/2007 w sprawie produkcji     ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych w odniesieniu do produkcji ekologicznej,    znakowania i kontroli (Dz. Urz. UE L 189 z 20.07.2007, str. 1 Dz. Urz. UE 264 z 03.10.2008, str.1            oraz Dz. Urz. UE L 158 z 10.06.2013, str. 1).

   2) Powierzchnia handlowa targowiska przeznaczona dla rolników, będzie stanowiła ponad 50%      powierzchni handlowej targowiska. Przez powierzchnię handlową targowiska należy rozumieć powierzchnię sprzedaży, o której mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, 904 i 961).

6. Dokumentacja projektowa powinna być kompleksowym opracowaniem umożliwiającym uzyskanie zezwolenia na realizację robót budowlanych (skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskanie pozwolenia na budowę), udzielenie zamówienia na realizację robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, a także na jej podstawie realizację pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.

7. Wykonawca przed złożeniem ofert zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie.

8. W ramach opracowania Wykonawca przedstawi w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy koncepcję proponowanych rozwiązań. Na etapie uzgadniania koncepcji zostanie podjęta decyzja dotycząca rozwiązań architektonicznych i materiałowych. Po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do dalszych prac.

9. Wykonawcę obowiązuje uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania.

10. Szczegółowy zakres opracowania obejmuje:

a) projekt koncepcyjny – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format  pdf), projekt koncepcyjny powinien zawierać zagospodarowanie terenu, proponowane rozwiązania materiałowe, rzuty projektowanego budynku, 2 warianty odwodnienia terenu, szacunek kosztów,

b) dokumentację projektową, składającą się z:

-  projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format  pdf) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami, zawierającego w zależności od branży/obiektu: projekt zagospodarowania terenu, dokumentację badań podłoża gruntowego, projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, projektowaną charakterystykę energetyczną.

-  projektu wykonawczego w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format  pdf)

c) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych odrębnie dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format  pdf); w specyfikacji Zleceniobiorca uwzględni ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych;

d) sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format PDF);

e) sporządzenie kosztorysów inwestorskich odrębnie dla każdej z branż, opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej.

10. Wykonawca zobowiązany jest do:

a) udzielenia niezbędnych wyjaśnień, ewentualnych uzupełnień projektu organowi wydającemu stosowną decyzję zezwalającą na realizację przedmiotowego zadania;

b) opisywania proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj. za pomocą parametrów technicznych bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności; w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń "równoważnych", tzn.: o parametrach niegorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej – Wykonawca (Projektant) zobowiązuje się do wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń;

d) udzielania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2016 r. 

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi w dwóch częściach. Należność w wysokości 60% wartości brutto wynagrodzenia zostanie uregulowana po wykonaniu i protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy w terminie 14 dni od otrzymania faktury. Pozostała należność w wysokości 40% wartości brutto wynagrodzenia zostanie uregulowana po wydaniu decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę lub nie wniesieniu sprzeciwu w formie decyzji w przypadku zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

 

V. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

• cena oferty – 98 %

• aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 %

Za "aktualizację kosztorysu inwestorskiego" Zamawiający uznaje zgodę na przeszacowanie kosztorysu inwestorskiego.

2) Opis kryteriów:

a) „cena oferty” – cena za realizację zamówienia przedstawiona w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania); maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną.

Ocena w kryterium cena oferty będzie dokonywana na podstawie ceny podanej w pkt 1 formularza ofertowego, według wzoru:        

Pc  =

Cn

×   100  ×  Wc

 

Cob

 

Pc – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

Cn - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich cen z ofert podlegających ocenie;

Cob - cena oferty badanej;

Wc – waga kryterium „Cena” (tj. 98%) w postaci ułamka (0,98)

 

b) „aktualizacja kosztorysów inwestorskich” - deklaracja złożona przez Wykonawcę w formularzu oferty na dokonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich, w okresie dwóch lat od daty odbioru dokumentacji do cen obowiązujących i umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację inwestycji.

Ocena w tym kryterium będzie dokonana w następujący sposób:

  • aktualizacja kosztorysów inwestorskich – tak - 2 pkt
  • aktualizacja kosztorysów inwestorskich – nie - 0 pkt

Uwaga!

W przypadku, jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt 2 nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w kryterium „aktualizacja kosztorysów inwestorskich”, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na dokonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich, a w kryterium „aktualizacja kosztorysów inwestorskich” Wykonawca otrzyma 0 pkt.

 

3) Punktacja ważnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:

On = Pc + Bn

 

gdzie:

On – ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie,

Pcliczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

Bn– liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium „aktualizacja kosztorysów inwestorskich”.

Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

VI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1) Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty składające się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia z należytą starannością oraz podatek w należnej wysokości.

2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania) cenę za realizację całego zamówienia z uwzględnieniem podatku VAT w stawce obowiązującej na dzień składania ofert.

3) Cena zadeklarowana w ofercie zostanie wprowadzona do umowy jako wynagrodzenie ryczałtowe, które obowiązywać będzie przez cały okres trwania umowy.

4) Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń:

a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej,

b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

d) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych.

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub innych odpowiednio wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 65).

 

UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w ww. branżach w przypadku posiadania przez projektanta wymaganych uprawnień budowlanych do projektowania w różnych specjalnościach.

 

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunki określone powyżej mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

2) Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 2) oraz kopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach oraz o wpisie do właściwej izby zawodowej.

3) Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i zweryfikowania ich zgodności z warunkami niniejszego zapytania.

4) Wykonawca nie może uzupełniać dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu po terminie składania ofert.

 

IX. Warunki wykluczenia:

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

X. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji papierowej opisując „oferta na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę targowiska w Czarnej Dąbrówce” do dnia 04.10.2016 r. do godz.1100 w sekretariacie (pokój nr 6) Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego).

XI. Termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.10.2016r. o godz. 1115 w pokoju nr 12 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

 

XII. WYMOGI  FORMALNE:

1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zapytania. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2) Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej (konsorcja, spółki cywilne)

a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

b) Nazwy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.

c) Przy złożeniu oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty, w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

d) Oferta składana w ramach działalności gospodarczej prowadzonej w oparciu o umowę spółki cywilnej stanowi ofertę wspólną. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniającej osobę umocowaną do działania w imieniu i na rzecz wszystkich wspólników spółki w zakresie, o którym mowa powyżej. Jeżeli to upoważnienie wynika z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę w oryginale lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników.

e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

f) Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami.

g) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy -dla Zamawiającego nie są ważne w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy Wykonawcami.

h) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadkuwyboru ich oferty jako najkorzystniejszej)złożyli Zamawiającemu umowę konsorcjum.

3) Zamawiający odrzuci oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, o którym mowa w pkt. II niniejszego zapytania;
  2. złożone przez wykonawców niespełniających warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
  3. złożone przez wykonawców podlegających wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych, o których mowa w pkt. IX Zapytania ofertowego;
  4. które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert.

4) Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w pkt. X zapytania, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.

5) Modyfikacja treści zapytania ofertowego jest możliwa przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zapytanie zostało skierowane oraz zamieści ją na stronie internetowej, na której opublikował Zapytanie ofertowe.

6) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania w ciągu 7 dni liczonych od terminu otwarcia ofert. Informacja o wyniku postępowania przekazana zostanie pisemne lub e-mailem lub faksem (na adres e-mail lub nr faksu wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty).

7) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza  zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do niniejszego zapytania), w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

  1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

a) Możliwa jest zmiana umowy dotycząca przedłużenia terminu wykonania umowy w następujących sytuacjach:

  • w przypadku przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego lub instytucje wydające wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje,
  • w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, w toku prowadzonych prac projektowych i uzgodnień, zmiany wcześniej uzgodnionych i przyjętych w dokumentacji rozwiązań, materiałów, urządzeń etc., o ile nie będą one sprzeczne z  obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz zostaną zgłoszone przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i wpływają na konieczność wydłużenia danego terminu realizacji zamówienia;
  • w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
  •  

b) Możliwa jest zmiana osób (projektantów) wykonujących zamówienie na zasadach określonych § 6 ust. 3 wzoru umowy.

 

9) Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

XIII. Osobą upoważnioną do udzielenia wszelkich wyjaśnień – jest pracownik Urzędu Gminy Adam Wojnicz tel. 59 82126 43, e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

 

Pracownik merytoryczny: Adam Wojnicz

Sporządziła: Celina Papuga

Zatwierdził: Władysław Ulanowski

Załączniki:

1. Formularz oferty

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

3. Mapa poglądowa

4. Wzór umowy

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-09-26
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-09-26 19:39
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2016-11-04 11:07
Załączniki:
  • Zapytanie ofertowe2.8MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-09-26 19:42
  • Załącznik nr. 1 - Formularz oferty20.01kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-09-26 19:45
  • Załącznik nr. 2 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia12.99kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-09-26 19:46
  • Załącznik nr. 3 - Mapa poglądowa212.14kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-09-26 19:47
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2016-09-26 19:53
  • Załącznik nr. 4 - Wzór umowy32.28kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-09-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-09-26 19:48
[drukuj]