Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony
Przebieg postępowania
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w podkomorzycach - etap I wykonanie składowiska osadu odwodnionego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
data opublikowania zdarzenia: 2015-05-27 08:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2015-05-27
Data końca składania ofert: piątek 2015-06-12 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.czarnadabrowka.pl w zakładce-przetargi-zamówienia publiczne - Zakład Gospodarki Komunalnej


Czarna Dąbrówka: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PODKOMORZYCACH - EATAP I WYKONANIE SKŁADOWISKA OSADU ODWODNIONEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
 

Numer ogłoszenia: 75831 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka , ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8214020, faks 0-59 8214020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PODKOMORZYCACH - EATAP I WYKONANIE SKŁADOWISKA OSADU ODWODNIONEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1) Likwidacja części poletek osadowych wraz z utylizacją odpadów (nadmiar gruntu z wykopów, osad i gruz budowlany)- 450 m2. 2) Kanalizacja odcieków z wiaty - 12,1 m 3) Roboty ziemne pod wiatę - 72,0 m2. 4) Fundamenty - 54 m2. 5) Podłoże i płyta betonowa żelbetonowa denna - 50 m2. 6) Ściany żelbetonowe składowiska - 45 m2. 7) Konstrukcja stalowa zadaszenia 37,144 m2. 8) Pokrycie dachu i osłony - 51,510 m2. II. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do wykonania robót budowlanych w tym: ewentualnej naprawy urządzeń podziemnych i naziemnych uszkodzonych w trakcie realizacji zadania. III. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 9) oraz przedmiarze robót(załącznik nr 10). IV. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. V. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. VI. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: - przyjęcie terenu robót od zamawiającego, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, - dostarczenie atestów na wbudowane materiały. VII. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.26.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania z ofertą wadium w wysokości 2. 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają wiedzę i doświadczenie, lub wykażą, że będą dysponować wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 100. 000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz robót sporządzony wg załącznika nr 4 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia minimum jedna osoba kierownik robót: posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej izby zawodowej potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie zapis - wg załącznika nr 3A - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości odpowiadającej, co najmniej wartości robót oferowanych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie ważne przez cały okres realizacji umowy - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udzielonej gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza dokonanie zmiany niniejszej umowy: gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, społeczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 3.Zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie jw. może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce-przetargi-zamówienia publiczne - Zakład Gospodarki Komunalnej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Cz. Dąbrówka ul. Cicha 3, 77 - 116 Cz. Dąbrówka pokój Adm. do godziny 9:00 dnia 12.06.2012r. przy przesyłce poczt. kurier. liczy się data i godzina wpływu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Umieszczono:

Na tablicach ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Urzędzie Gminy                         

Czarna Dąbrówka od dnia 26.05.2015 r. do dnia .................. 2015 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2015-05-26
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2015-05-27 07:32
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2015-11-19 12:48
Załączniki:
  • SIWZ307kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-05-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-05-27 07:34
  • Projekt budowlany format A38.7MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-05-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-05-27 07:37
  • STWiOR B294.06kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-05-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-05-27 08:11
  • Przedmiar robót51.37kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-05-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-05-27 08:13
  • Projekt budowlany34MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-05-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-05-27 10:10
  • Protokół z otwarcia ofert389.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-06-12
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-06-12 14:03
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania507.57kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-06-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-06-16 15:25
  • OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane39kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2015-06-25
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2015-06-25 16:28
[drukuj]