Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 611723-N-2019 z dnia 2019-10-18 r. Ogłoszenie nr 540234960-N-2019 z dnia 31-10-2019 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od piątek 2019-10-18 godz. 17:20 do poniedziałek 2019-11-04 godz. 10:00 czwartek 2019-11-14 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Remont drogi gminnej w miejscowości Dęby - SWIZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-10-18 17:30
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.66.2019
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

„Remont drogi gminnej w miejscowości Dęby”

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego, adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:

Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka

Dokładny adres: 77 - 116 Czarna Dąbrówka

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia : 59 8-212-642

NIP: 842-16-44-035

Godziny pracy Zamawiającego:

- w poniedziałki w godz. od 8:00 do godz. 16:00,

- od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do godz. 15:00.

2. Tryb udzielania zamówienia:

2.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39
i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019, poz. 1843
z późń. zm.) zwanej dalej „ustawą PZP”.

2.2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP

2.3.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

3. Opis przedmiotu zamówienia :

3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej położonej naterenie Gminy Czarna Dąbrówka w m. Dęby.Zamówienie dofinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych


Przedmiot zadania obejmuje remont odcinka istniejącej drogi gminnej nr 148013G biegnącej przez miejscowość Dęby, obejmujący teren działki o nr 9 i 29 w obrębie Otnoga, gmina Czarna Dąbrówka, powiat bytowski. Na całości remontowanego odcinka drogi długości 860,0m i szerokości 4 m, planuje się wykonanie robót nawierzchniowych odtworzeniowych polegających na wykonaniu sprysku istniejącego podłoża emulsją asfaltową i ułożeniu warstwy z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4cm dla warstwy ścieralnej . Remont obejmuje również odtworzenie nawierzchni bitumicznej istniejącego zjazdu w technologii jak dla drogi głównej oraz uzupełnienie istniejących poboczy szerokości 2x0,50m pospółką śr.gr. 2cm. Prace mają zostać wykonane według dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 oraz, STWiOR załącznik nr 8 oraz ofertą wykonawcy załącznik nr 1 do SIWZ.W celu spowolnienia ruchu na drodze należy wykonać 2 wyniesione spowalniacze z kostki betonowej. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie oznakowania remontowanej drogi – tak jak w stałej organizacji ruchu (zał. nr 7 do SIWZ).

3.2. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym:

1) organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy,

2) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody
lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy opakowaniowe, nieczystości),

3) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SIWZ, a konieczne
do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,

4) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,

5) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.

3.3. Obowiązki Wykonawcy

1) zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem i dostępem nieuprawnionych osób trzecich,

2) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,

3) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem,

4) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania robót,

5) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż,

6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami,

7) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,

8) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą,

9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji,

10) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń - naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego,

11) wykonywanie robót z nowych materiałów, bez cech używalności i uszkodzeń.

12) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie
z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. poz. 1186
z późn. zm.) – dalej zwaną „Prawo budowlane”. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność
z tytułu ich niewłaściwej jakości przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego przekazania przez Zamawiającego,

13) przedstawianie Zamawiającemu, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów „na znak bezpieczeństwa”, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,

14) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,

15) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,

16) wyznaczenie do wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego.

17) dostarczenie niezbędnych dokumentów, potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań, sprawozdań dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy,

18) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

3.4.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych

1) końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych.

2) do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbioru Końcowego w siedzibie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, komplet dokumentów w tym:

a) atesty aprobaty techniczne i świadectwa zgodności zamontowanych materiałów i urządzeń,

b) dokumentację powykonawczą zakresu robót wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi i uzasadnionymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru,

c) kosztorys powykonawczy,

d) dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu,

e) inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, które mają ścisły związek z realizacją przedmiotu umowy;

f) dziennik budowy.

3) wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,

4) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w celu zatwierdzenia przed zawarciem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy. Najpóźniej w dniu przekazania drogi.

5) dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.). Wymagane jest przygotowanie 2 kompletów dokumentacji;

6) zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisami podanymi w załączniku nr 4 – Projekt Umowy ;

7) Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólnych warunków ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska;

3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki nr 7, 8 oraz 9 do SIWZ.

Uwaga! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy (poglądowy) w stosunku do projektów
i specyfikacji technicznej i służą Wykonawcy do właściwego skalkulowania ceny swojej oferty.
Za wykonanie zamówienia zamawiający zapłaci wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z pkt. 20.2 SIWZ.

Istotne cechy i parametry i rozwiązania, to takie, które pozwolą zachować wszystkim projektowanym:

1. Instalacjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez projektanta oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia;

2. Utwardzanym placom, drogom: wszystkie cechy zakładane przy projektowaniu, niezmieniające ich funkcji użytkowych oraz ich wymiarów;

3. Elementom konstrukcyjnym i konstrukcjom: wszystkie parametry nie gorsze, niż zakładane.

3.6. Jeżeli w SIWZ bądź w załącznikach do SIWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Wszędzie gdzie wskazano w opisie odpowiednią normę dopuszcza się rozwiązanie równoważne opisywana normą,

Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SIWZ jakości i funkcjonalności, a nie nabycie materiałów lub urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodnaz treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

3.7 Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi
36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy . Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy.

Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert.

3.8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób: operatorów maszyn budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,
a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.

3.9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.

3.11.Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:

45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu.

45233225-2 - Drogi jednopasmowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4. Wymagania dotyczące wadium:

 

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:

3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100)

16.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

16.2.1. pieniądzu;

16.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

16.2.3. gwarancjach bankowych;

16.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;

16.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).

16.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank BS Łeba Oddział w Czarnej Dąbrówce, nr konta 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Remont drogi gminnej w miejscowości Dęby”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.

16.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie.

16.5. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.

16.6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

16.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 16.9. SIWZ.

16.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

16.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

16.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

16.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 16.7. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

16.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

16.12.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

16.12.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

16.12.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

16.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

5. Termin związania ofertą:

17.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

17.2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody o przedłużenie tego terminu na oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

17.3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim punkcie, nie powoduje utraty wadium.

17.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

6. Opis sposobu przygotowania ofert:

18.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.

18.2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.

18.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

18.4. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

18.5. Wzór Formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

18.6. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

18.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

18.8. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

18.9. Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy i omyłki w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.

18.10. Ofertę należy przygotować tak, by z zawartością oferty nie można było zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

18.11. Na ofertę składają się następujące dokumenty:

18.11.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;

18.11.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

18.11.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

18.11.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;

18.11.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ;

18.11.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy

18.12. Zaleca się, aby Wykonawca zbroszurował ofertę oraz ponumerował jej strony.

18.13. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

18.14. Ofertę należy umieścić w dwóch zamkniętych kopertach:

18.14.1. Zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 77 – 116 Czarna Dąbrówka oraz oznaczona napisem: „Oferta na przetarg nieograniczony: Remont drogi gminnej w miejscowości Dębyz dopiskiem„Nie otwierać do dnia 04.11..2019 roku do godziny:1030”.

18.14.2. Koperta wewnętrzna winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza przystawienie wyraźnej pieczęci z danymi adresowymi Wykonawcy).

18.14.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania kopert/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

18.15. W przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę wycofuje. Oświadczenie o wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, treść oświadczenia Wykonawcy o wycofaniu oferty oraz podpis osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

18.16. W przypadku zmiany oferty wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę zmienia, określając zakres tych zmian. Oświadczenie o zmianie oferty wykonawca umieszcza w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu. Oświadczenie o zmianie oferty musi zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis wykonawcy.

18.17. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”.

Wykonawca nie może zastrzec nazwy oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.

7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

19.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 77-116 Czarna Dąbrówka, w sekretariacie, nie później niż do dnia 4.11.2019 roku do godz. 1000

19.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.11. 2019 roku o godzinie 1030w siedzibie zamawiającego tj. Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5 77-116 Czarna Dąbrówka, w sali narad (II piętro)

19.3. Otwarcie ofert jest jawne.

19.4. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

19.4.1. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

19.4.2. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

19.4.3. ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

19.5. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2019-10-18
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-10-18 17:27
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść11.2MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-10-18 17:32
  • Zał. nr 1 - fromularz ofertowy28.31kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-10-23 11:18
  • Zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków22.84kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-10-23 11:18
  • Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania23.72kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-10-23 11:19
  • Zał. nr 4 - wzór umowy346.81kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
  • Zał. nr 5 - Informacje dot. grupy kapitalowej74.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-10-23 11:20
  • Zał. nr 6 - wykaz osob196kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-10-23 11:20
  • Zał. nr 7 - dokumentacja projektowa1008.54kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
  • Zał. nr 8 - STWiOR613.79kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
  • Zał. nr 9 - przedmiar robót35.1kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-10-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-10-18 17:31
[drukuj]