Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 586898-N-2019 z dnia 2019-08-16 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Przebudowa pomieszczeń wojskowej stacji krwiodawstwa na mieszkania socjalne w Jasieniu - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-08-16 14:10
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: 586898-N-2019 z dnia 16.08.2019 r.
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW

ZAMÓWIENIA

„Przebudowa pomieszczeń wojskowej stacji krwiodawstwa na

 mieszkania socjalne w Jasieniu”

 

 

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego, adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:

Dane Zamawiającego:        Zakład Gospodarki Komunalnej

Dokładny adres:                 77 – 116 Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3  

Telefon:                              59 821-40-20

Adres strony internetowej: www.czarnadabrowka.pl

Adres e-mail:                     zgk@czarnadabrowka.pl

Godziny urzędowania:       poniedziałek - piątek 7:00-15:00.

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

2.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39
i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018, poz. 1986
z późń. zmn.) zwanej dalej „ustawą PZP”.

2.2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP

2.3.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Przedmiotem inwestycji jest dokończenie przebudowy pomieszczeń wojskowej stacji krwiodawstwa z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Jasień, gmina Czarna Dąbrówka.

       Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku wojskowej stacji krwiodawstwa z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny.

       Zamawiający wskazuje, iż przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętych już prac budowlanych. W załączniku nr 9 do SIWZ – Wykazie materiałów, Zamawiający wskazał jakie materiały są w posiadaniu Zamawiającego. Materiały te Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie ryczałtowej.

Po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający protokolarnie przekaże materiały budowlane Wykonawcy.

W załączniku nr 10 do SIWZ – Wykaz robót wykonanych Zamawiający wskazał zakres prac jakie zostały wykonane oraz jaki zakres prac pozostał do wykonania. Zamawiający wskazuje, iż przedmiotem zamówienia nie będzie wykonanie placów utwardzonych dla ruchu pieszego i kołowego, budowa zjazdu i miejsc postojowych, zagospodarowanie terenu w zakresie montażu ławki, koszów na mieści oraz trawników parkowych.

Lokalizacja inwestycji – dz. nr ewid. 5/2, 5/3, 23 obręb Jasień, teren Gminy Czarna Dąbrówka.

 

  1. Wymagania dotyczące wadium:
  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  1. Termin związania ofertą:
  1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody o przedłużenie tego terminu na oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim punkcie, nie powoduje utraty wadium.
  4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


18. Opis sposobu przygotowania ofert:

  1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
  3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
  5. Wzór Formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  6. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
  8. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  9. Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy i omyłki w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
  10. Ofertę należy przygotować tak, by z zawartością oferty nie można było zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
  11. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
      1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
      2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
      3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
      4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;
      5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ;
      6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy
  12. Zaleca się, aby Wykonawca zbroszurował ofertę oraz ponumerował jej strony.
  13. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  14. Ofertę należy umieścić w dwóch zamkniętych kopertach:
  1. Zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Cicha 3 77 – 116 Czarna Dąbrówka oraz oznaczona napisem: „Oferta na przetarg nieograniczony: Przebudowa wojskowej stacji krwiodawstwa na mieszkania socjalne w Jasieniu - z dopiskiem „Nie otwierać do dnia 02.09.2019 roku do godziny: 10:30”.
  2. Koperta wewnętrzna winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza przystawienie wyraźnej pieczęci z danymi adresowymi Wykonawcy).
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania kopert/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
  1. W przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę wycofuje. Oświadczenie o wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, treść oświadczenia Wykonawcy o wycofaniu oferty oraz podpis osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
  2. W przypadku zmiany oferty wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę zmienia, określając zakres tych zmian. Oświadczenie o zmianie oferty wykonawca umieszcza w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu. Oświadczenie o zmianie oferty musi zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis wykonawcy.
  3. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”.

Wykonawca nie może zastrzec nazwy oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie

19. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

  1. Ofertę należy złożyć siedzibie Zamawiającego tj. Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Cicha 3 77-116 Czarna Dąbrówka,  w pokoju „administracja”, nie później niż do dnia 02.09.2019 roku do godz. 10:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.09.2019 roku o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Cicha 3 77-116 Czarna Dąbrówka, w pokoju „administracja”.
  3. Otwarcie ofert jest jawne.
  4. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
    1. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
    2. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
    3. ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
    4. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.

21. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny, a jeżeli przypisanie wagi nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn, Zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego:

  1. Za najkorzystniejszą ofertę w każdym zadaniu postępowania zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
  2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
  3. Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert w każdym zadaniu:
    1. cena - waga kryterium 60%,
    2. okres gwarancji - waga kryterium 40%,
  1. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
      1. cena (C) – cenie zostanie poddana cena ryczałtowa brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:

C=Cn/Cb x 60

gdzie:
C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny

Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

Cb – cena brutto badanej oferty

      1. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy wynosi 36 miesięcy, Maksymalna liczba punktów – 40. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
  1. zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 00,00 pkt,
  2. zaoferowanie 48 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,
  3. zaoferowanie 60 miesięcy okresu gwarancji jakości – 40,00 pkt,

Uwaga!

Wykonawca może zaoferować okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w pełnych miesiącach: 36 miesięcy, 48 miesięcy, 60 miesięcy.

W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 36 miesięcy Zamawiający uzna, iż oferowany okres gwarancji wynosi dolną granicę przedziału, w którym się znajduje i przyzna odpowiednią liczbę punktów za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 36 miesięcy bądź też braku wskazania długości okresu gwarancji – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.

Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta;

  1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:

P = C + G

  1. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
     


31. Załączniki do SIWZ:

  • nr 1 - Formularz oferty
  • nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
  • nr 4 - Wzór umowy
  • nr 5 - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  • nr 6 - Dokumentacja projektowa
  • nr 7 - STWIORy
  • nr 8 - Przedmiary robót - zaktualizowane o prace wykonane
  • nr 9 - Wykaz materiałów budowlanych
  • nr 10 - Wykaz robót wykonanych

Wskazane załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszej SIWZ.

Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
    data wytworzenia informacji: 2019-08-16
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-08-16 14:09
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2019-08-16 14:17
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść719.96kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 1 - formularz oferty27.34kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 2 - oświadczenie dot. spełnienia warunków21.96kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 3 - oświadczenie dot. przesłanek o wykluczeniu22.79kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 4 - wzór umowy730.32kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej20.97kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 6 - dokumentacja projektowa26MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 7 - STWiOR57.4MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 8 - przedmiar robót6.4MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 9 - wykaz materiałów1.4MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
  • Zał. nr 10 - wykaz robót151.79kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-16 14:15
[drukuj]