Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Modernizacja drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 9; 17;23; 29; 31 obręb Otnoga w miejscowości Dęby na odcinku 915,00 mb.
data opublikowania zdarzenia: 2014-06-20 12:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2014-06-20
Data końca składania ofert: poniedziałek 2014-07-07 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne - przetarg modernizacja drogi


Czarna Dąbrówka: Modernizacja drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 9; 17;23; 29; 31 obręb Otnoga w miejscowości Dęby na odcinku 915,00 mb.
Numer ogłoszenia: 132801 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 9; 17;23; 29; 31 obręb Otnoga w miejscowości Dęby na odcinku 915,00 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie modernizacji drogi na odcinku 915,00 m poprzez: a) profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1.822,5 m2, b) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu kruszywa o granulacji 8 - 16 w ilości 13,00 dm3 na 1 m2 (405 m x 4,5 m) = 1.8222,5 m2, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu kruszywa o granulacji 5 - 8 w ilości 8,00 dm3 na 1 m2 (405 m x 4,5 m) = 1.822,5 m2, d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu kruszywa o granulacji 5 - 8 w ilości 8,00 dm3 na 1 m2 (510 m x 5,00 m) + plac utwardzony (12 m X 20 m) = 2.790,0 m2 2. Wykonanie modernizacji zjazdów z drogi poprzez: a) profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 444,50 m2, b) wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości zjazdów głębokości 20 cm - 444,50 m2, c) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/315 o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 444,50 m2, d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu kruszywa o granulacji 8 - 16 w ilości 13,00 dm3 na 1 m2 - 444,50 m2, e) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową przy użyciu kruszywa o granulacji 5 - 8 w ilości 8,00 dm3 na 1 m2 - 444,50 m2, 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do wykonania robót budowlanych w tym: ewentualnej naprawy urządzeń podziemnych i naziemnych uszkodzonych w trakcie realizacji zadania. 4. Zadanie należy zrealizować zgodnie z uproszczona dokumentacja techniczną i przedmiarem robót - materiał, które opracował Pan Janusz Szczepański ul. Nałkowskiej 1; 77 - 100 Bytów oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi normami, normami branżowymi, obowiązującymi przepisami technicznymi, BHP, ppoż i instrukcją producenta z uwzględnieniem wszelkich przepisów prawnych. 5. Informuję, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym i przedmiarze robót należy przyjmować, jako równoważne - inne odpowiadające tej klasie i jakości - to znaczy zastosować materiały, urządzenia i technologie o parametrach nie gorszych jak ujęto w opracowanym projekcie i przedmiarze robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 P.Z.P. wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 6 Prawa Zamówień Publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, co jest zgodne z art. 45 ust. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych wartości 2.000,00 zł. wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 07.07.2014 r

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży podpisane oświadczenie wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełna.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży podpisane oświadczenie wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełna.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży podpisane oświadczenie wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełna.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży podpisane oświadczenie wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełna.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży podpisane oświadczenie wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) kosztorysy ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5 do SIWZ, b) dowód wniesienia wadium, c) pełnomocnictwo jeżeli zachodzi taka konieczność.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, społeczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie terminów określonych w harmonogramie. 2. Wszelkie zmiany treści umowy na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne - przetarg modernizacja drogi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka pokój nr 6 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2014-06-20
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-06-20 12:25
Załączniki:
  • SIWZ383kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:25
  • Zał. nr 5 przedmiar robót26.83kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:26
  • Zał. nr 6 projekt budowlano wykonawczy uproszczony85.38kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:26
  • Zał. nr 7 a przebieg drogi na mapie ewidencyjnej 510 m167.23kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:27
  • Zał. nr 7 przebieg drogi 405 m645.87kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:28
  • Zał. nr 8 konstrukcja184.91kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:29
  • Zał. nr 9 informacja BIOZ Dęby87.45kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:29
  • Zał. nr 10 SST Remont Dęby331.74kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2014-06-20
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-20 12:30
Unieważnienie postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2014-07-31 09:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Szczegółowa informacja:

Czarna Dąbrówka 07.07.2014 r.

GI.271.2.1.2014.WU

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego dla zamówienia na roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej 5.186.000 EURO   na wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji drogi gminnej w działkach nr ewidencyjny 9; 17;23; 29; 31  w miejscowości Dęby na odcinku 915,00 mb     ogłoszonego w B.Z.P. nr 132801 - 2014  data publikacji 20.06. 2014 r.

 

Gmina Czarna Dąbrówka Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 – 116 Czarna Dąbrówka, jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) informuje, że  unieważnia postępowanie przetargowe na wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji drogi gminnej w działkach nr ewidencyjny 9; 17;23; 29; 31  w miejscowości Dęby na odcinku 915,00 mb     ogłoszonego w B.Z.P. nr 132801 - 2014  data publikacji 20.06. 2014 r.

UZASADNIENIE

 

Zamawiający zgodnie z art. art. 93 ust. 1 punkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu nie złożenia żadnej oferty.

            W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie należy uznać za unieważnione.

 

                                                                                         ......................................

 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2014-07-07
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-07-31 09:00
[drukuj]