Ogłoszenie nr 549190-N-2019 z dnia 2019-05-17 r. Ogłoszenie nr 540098441-N-2019 z dnia 20-05-2019 r. - przetarg nieograniczony
Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka:
Dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https:// www.bip.czarnadabrowka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.czarnadabrowka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.czarnadabrowka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. Cicha 3, 77- 116 Czarna Dąbrowka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem Wykonawcy kostki brukowej i innych wyrobów betonowych do miejsca wskazanego przez zamawiającego.Dostarczona kostka brukowa i pozostałe wyroby betonowe będące przedmiotem ww. dostawy winny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, pochodzić z bieżącej produkcji i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 – ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betonowych nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwością, zapewniającym jego całość i nienaruszalność a także ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
II.5) Główny kod CPV: 44114200-4
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiÄ cach | Okres w dniach | Data rozpoczÄcia | Data zakoÅczenia |
 | 14 |  |  |
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 , jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 700)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:36
- SIWZ6.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:56
- Zał. nr 1 - fromularz oferty52kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:56
- Zał. nr 2 - oświadczenie20.1kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:56
- Zał. nr 3 - oświadczenie 18.11kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:56
- Zał. nr 4 - wzór umowy47.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:56
- Zał. nr 5 - formularz cenowy19.82kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-17 15:56
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 17/05/2019
Adres strony internetowej (url): https:/ www.bip.czarnadabrowka.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: IV. 1.1
W ogłoszeniu jest: Przetarg ograniczony
W ogłoszeniu powinno być: Przetarg nieograniczony
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-20
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-20 17:59
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia233.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-20
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-20 17:59
Informacja z otwarcia ofert
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), Zakład Gospodarki Komunalnej, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych”
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p., podaje informację z otwarcie ofert, które odbyło się dnia 27 maj 2019 r. o godz. 1215.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złoty 00/100)
Do upływu terminu składania ofert złożono oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena oferty [zÅ brutto] |
termin dostawy |
1 |
JULBUD S.C. J. MichaÅowska & S.Konkol ul. DÅuga 35 84-300 Mosty |
94 026,50 zÅ |
7 dni |
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-27
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-28 07:55
- Informacja z otwarcia ofert248.23kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-27
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-28 07:55
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – dalej ustawy Pzp, na:
„ Dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych ”
ogłoszonym w dniu 20.05.2019r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 540098441-N-2019.
Zgodnie z art. 92 ustawy Pzp zawiadamiamy o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty - jako najkorzystniejszą, w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena (60%) i termin dostawy (40%) uznano ofertę nr 1 złożoną przez następującego Wykonawcę:
JULBUD S.C.
J. Michałowska & S.Konkol
ul. Długa 35
84-300 Mosty
z wartością ogólną zamówienia: 94 026,50 zł oraz termin realizacji 7 dni
- uzasadnienie wyboru: w/w Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena (60%) i termin dostawy(40%).
3. lista wykonawców, którzy złożyli w przedmiotowym postępowaniu oferty, wraz z punktacją przyznaną ofertom w przyjętych w niniejszym postępowaniu kryteriach oceny ofert – cena (60%) i termin realizacji (40%) oraz łączną punktacją:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
WartoÅÄ oferty brutto w zÅ Â |
Liczba punktów w kryteriumâ cena(max 60 pkt. zgodnie ze SIWZ) |
Termin dostawy |
Liczba punktów w kryteriumâ termin dostawy(max 40 pkt. - zgodnie ze SIWZ) |
Suma punktów za poszczególne kryteria przy zastosowaniu wzoru (zgodnie SIWZ): P= PC + PT |
1. |
JULBUD S.C. J. MichaÅowska & S.Konkol ul. DÅuga 35 84-300 Mosty |
94 026,50 zÅ |
60 pkt |
7 dni |
40 pkt |
100 pkt |
W postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty. Zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, może nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-29
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-29 21:31
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2019-05-29 21:32
- Informacja o wyborze oferty475.12kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-05-29
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-05-29 21:32
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 549190-N-2019
Numer ogłoszenia: 540098441-N-2019
Adres strony internetowej (url): https:/ www.bip.czarnadabrowka.pl
Zamówienie było podzielone na części:
 | |
 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÃWIENIA: 05/06/2019
WartoÅÄ bez VAT 76444.31
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zÅ Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od maÅych i Årednich przedsiÄbiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych paÅstw czÅonkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z paÅstw niebÄdÄ cych czÅonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ elektronicznÄ : 0  IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 Â
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÃREMU UDZIELONO ZAMÃWIENIA
Zamówienie zostaÅo udzielone wykonawcom wspólnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
Â
Nazwa wykonawcy: JULBUD S.C. J. MichaÅowska & S. Konkol
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. DÅuga 35 84-300 Mosty Kod pocztowy: 84-300 MiejscowoÅÄ: Mosty Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest maÅym/Årednim przedsiÄbiorcÄ : tak
Wykonawca pochodzi z innego paÅstwa czÅonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paÅstwa nie bÄdÄ
cego czÅonkiem Unii Europejskiej:
nie
 IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOÅCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIÅ»SZÄ I NAJWYÅ»SZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoÅÄ umowy 94026.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższÄ cenÄ /kosztem 94026.50 Oferta z najwyższÄ cenÄ /kosztem 94026.50 Waluta: zÅ Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄÅci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
WartoÅÄ lub procentowa czÄÅÄ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-06-28 22:52