Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

531473-N-2019 z dnia 2019-03-29 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zagospodarowanie terenu przy jeziorze w Unichowie - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-03-29 14:40
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.4.2019
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

prowadzonym na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm. )

w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą:

„Zagospodarowanie terenu przy jeziorze w Unichowie”

 

PEŁNA TREŚĆ SIWZ DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU PONIŻEJ

 

ROZDZIAŁ 1. OBLIGATORYJNE POSTANOWIENIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

§ 1. Nazwa i adres Zamawiającego

GMINA CZARNA DĄBRÓWKA

reprezentowana przez

Wójta Gminy Czarna Dąbrówka

Ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59 8212643

fax. 59 8212644

NIP 842 -16-44-035, REGON 770979507

adres strony internetowej: www.czarnadabrowka.pl

§ 2. Tryb udzielenia zamówienia i informacje dotyczące postępowania

1. Trybem udzielenia zamówienia jest przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”, o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy.

  1. Postępowanie prowadzone jest pod numerem sprawy : GPI.271.4.2019

§ 3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy jeziorze w miejscowości Unichowo – lokalizacja inwestycji: działka nr ewidencyjny 221/14, 32/1 oraz 100 obręb geodezyjny Unichowo, gm. Czarna Dąbrówka.

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

1) roboty przygotowawcze

2) przyłącze wodociągowe

3) oświetlenie zewnętrzne

4) nawierzchnie utwardzone

5) drewniana scena

6) magazyn na sprzęt wodny

7) boisko wielofunkcyjne

8) ognisko/palenisko

9) wyposażenie terenu

10) ogrodzenie

11) plac zabaw z wyposażeniem i ogrodzeniem

12) murki oporowe, kosze gabinowe

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

1) projekt budowlany - stanowiący zał. Nr 9 do SIWZ,

2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca zał. Nr 10 do SIWZ,

3) przedmiar robót - stanowiący zał. Nr 11 do SIWZ.

 

Uwaga:

Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlany. Przedmiar robót załączony do specyfikacji jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego. Zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą.

3.3. Obowiązki Wykonawcy:

1) ustanowienie kierownika budowy,

2) zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem i dostępem nieuprawnionych osób trzecich,

3) we własnym zakresie, w ramach ceny umownej zapewnić obsługę geodezyjną zadania, a w szczególności wytyczyć obiekt i dokonać inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,

4) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,

5) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, na którym są prowadzone roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP i p-poż. oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego,

6) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem,

7) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania robót,

8) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż,

9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,

10) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,

11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą,

12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji,

13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń - naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego,

14) wykonywanie robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych,

15) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. poz. 1202 z późn. zm.) – dalej zwaną „Prawo budowlane”. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwej jakości przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego przekazania przez Zamawiającego,

16) przedstawianie inspektorowi nadzoru inwestorskiego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów „na znak bezpieczeństwa”, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,

17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,

18) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,

19) wyznaczenie do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ,

20) dostarczenie niezbędnych dokumentów, potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań, sprawozdań dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy,

21) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

3.4. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym:

1) organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy,

2) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy opakowaniowe, nadmiar z urobku ziemi),

3) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,

4) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,

5) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.

 

3.8. Wymagania dotyczące okresu gwarancji:

Wymagany okres gwarancji wynosi:

- 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

§ 4. Termin wykonania zamówienia

Zamówienie należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2019 r.

§ 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu;

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu,

 

§ 6. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki w zakresie:

  1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

2. Sytuacji ekonomicznej i sytuacji finansowej.

Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli wykonawca udokumentuje, że:

- Posiada odpowiednie ubezpieczenia(e) odpowiedzialności cywilnej, (art. 22c ust. 1 pkt 3) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimum na 750.000,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).

3. Zdolności technicznej i zdolności zawodowej: (art. 22 ust. 1b).

Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli:

1) Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty o wartości robót budowlanych (każda z robót), co najmniej 750 000,00 zł brutto każda (siedemset pięćdziesiąt zł 00/100), obejmujące swoim zakresem rzeczowym wykonanie zagospodarowania terenu o charakterze rekreacyjno-sportowym wraz z budową budynku o konstrukcji drewnianej lub wiaty o konstrukcji drewnianej, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (art. 22 d ust.1)

a) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278).

b) Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

c) W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a Prawa budowlanego, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy.
  2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 369 ), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy)
  3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w § 6 ust. 2 i ust. 3 winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy łącznie.
  4. Warunek określony w § 5 ust. 1 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
  5. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu odbywa się dwuetapowo.

1) Etap I - ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy odbędzie się na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy na podstawie art. 25a ust 1 ustawy o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zwanego dalej oświadczeniem (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ);

2) Etap II - ostateczne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie może podlegać (będzie) wyłącznie oferta Wykonawcy, która została najwyżej oceniona. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

  1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  2. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.

§ 11. Wymagania dotyczące wadium

1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359, z późn. zm.)

 

Oferta na przetarg pn.:

Zagospodarowanie terenu przy jeziorze w miejscowości Unichowo”

Nie otwierać przed dniem 23 kwietnia 2019 r. godz. 10:30

§ 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, w pokoju nr 6 - sekretariat, w nieprzekraczalnym terminie:

do dnia 23 kwietnia 2019 r. do godziny 10:00.

za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 123), osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich.

2. Oferty zostaną otwarte w dniu 23 kwietnia 2019 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka – Sala narad (piętro II). Otwarcie ofert jest jawne.

Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, których oferty zostaną otwarte, jak również, ceny ofert, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności.

3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. (art. 86 ust. 5 ustawy)

3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Gminy Czarna Dąbrówka, BS Łeba Oddział w Czarnej Dąbrówce nr 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 .

4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
    data wytworzenia informacji: 2019-03-29
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-03-29 14:34
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść2.2MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 1 - formularz oferty986.88kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 2 - oświadczenie dot. wykluczenia983.56kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 3 - oświadczenie dot. spełnienia warunków982.93kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu982.25kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 5 - wykaz osób982.95kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 6 - wykaz robot982.79kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 7 - informacja981.26kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 8 - wzór umowy1.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 10 - specyfikacja techniczna29.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
  • Zał. nr 11 - przedmiar robót5.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-29
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-29 14:40
[drukuj]