Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GPI. 05.2.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, Rady Gminy oraz mieszkańców Gminy Czarna Dąbrówka
data opublikowania zdarzenia: 2019-02-26 16:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2019-02-26
Data końca składania ofert: piątek 2019-03-01 godz. 12:00
Oznaczenie: GPI. 05.2.2019
Szczegółowa informacja:

Zapytanie ofertowe

Gmina Czarna Dąbrówka w oparciu o art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Wójta nr 41/2015 z dnia 09.06.2015 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Czarnej Dąbrówce „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro”, zaprasza do złożenia oferty na

„Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka,

Rady Gminy oraz mieszkańców Gminy Czarna Dąbrówka”

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43, faks. 59/821-26-44, e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

II. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącej pełnej obsługi prawnej świadczonej na rzecz Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, Rady Gminy oraz mieszkańców Gminy Czarna Dąbrówka

Zakres obsługi obejmuje między innymi:

1) udzielanie porad i konsultacji prawnych,

2) sporządzanie opinii prawnych,

3) sporządzanie i/lub weryfikację pod kątem formalnoprawnym projektów dokumentów pochodzących od Zamawiającego lub przez niego otrzymywanych, w tym: umów, wewnętrznych aktów normatywnych, decyzji, pism,

4) udzielanie informacji o zmianach przepisów prawa, uchybieniach w zakresie ich przestrzegania oraz skutkach uchybień,

5) bieżąca współpraca i udzielanie wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawna oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego - w zakresie wykonywanych przez nich zadań,

6) reprezentowanie Zamawiającego przed organami państwowymi w szczególności przed sądami,

7) uczestnictwo w wskazanych posiedzeniach Rady Gminy,

8) oraz innych ustalonych z Zamawiającym.

III. Warunki zlecenia

1) Obsługa prawna winna być wykonywana w siedzibie Zamawiającego lub kancelarii Wykonawcy w przeciętnym wymiarze co najmniej 8 godzin tygodniowo, przy czym co do zasady obecność Wykonawcy w siedzibie urzędu Zamawiającego winna mieć miejsce dwa razy w tygodniu.

2) Ustala się również możliwość konsultacji telefonicznych oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3) Usługi będą świadczone na podstawie pisemnej umowy zawartej z osobą lub podmiotem uprawnionymi do świadczenia usług prawniczych w rozumieniu ustawy o radcach prawnych lub ustawy prawo o adwokaturze, w której określone zostaną szczegółowe warunki świadczenia usług.

IV. Okres świadczenia usług

Okres, na który zostanie zawarta umowa: od dnia podpisania umowy do końca roku 2019.

V. Kryteria wyboru oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny – cena 100%.

Cena - łączna kwota brutto określona przez Wykonawcę.

2) Punktacja ważnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:

Cena = (najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert /
cena badanej oferty) x 100 pkt.

Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.

 

VI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Opis sposobu przedstawienia ceny

1) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić miesięczną cenę brutto wraz z rozbiciem na cenę netto oraz podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień składania ofert.

2) Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę można złożyć faksem na nr 59 821 26 44 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego) lub osobiście w sekretariacie Urzędu (pokój nr 6) do dnia 01.03.2019 r. do godz.1200

IX. Wymogi formalne i pozostałe informacje:

1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

2) Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, które:

a) wpłynęły po terminie składania ofert;

b) nie spełniają warunków wymienionych w niniejszym zapytaniu;

c) nie odpowiadają treści zapytania.

4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

5) Złożenie niniejszego zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

6) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone przez siebie za zgodność z oryginałem kopie uprawnień zawodowych osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.

7) Umowa będzie realizowana tylko w przypadku zabezpieczenia środków na zadanie w budżecie gminy Czarna Dąbrówka na okres objęty niniejszym zapytaniem.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/:

Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka

Adres zamawiającego: ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

Telefon: 59 82 12 643

Faks: 59 82 12 644

Adres strony internetowej: www.bip.czarnadabrowka.pl

Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

2) kontakt do IOD: e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, prowadzonym w formie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO .

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

XI. Osoba do kontaktu

Osobą upoważnioną do udzielenia wszelkich wyjaśnień – jest pracownik Urzędu Gminy Joanna Parszewska tel. 59 82126 43, e-mail: j.parszewska@czarnadabrowka.pl

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
    data wytworzenia informacji: 2019-02-26
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-02-26 16:26
Załączniki:
  • Zapytanie ofertowe1.4MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-02-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-02-26 16:29
  • Formularz ofertowy77kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-02-26
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-02-26 16:29
Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, Rady Gminy oraz mieszkańców Gminy Czarna Dąbrówka - WYBÓR OFERTY
data opublikowania zdarzenia: 2019-03-11 13:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GPI.05.2.2019
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAPYTANIA OFERTOWEGO

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30.000 euro prowadzonego w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Wójta nr 41/2015 z dnia 09.06.2015 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Czarnej Dąbrówce „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro”

Zamawiający: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

Przedmiot zamówienia:

„Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka,

Rady Gminy oraz mieszkańców Gminy Czarna Dąbrówka”

Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez: Kancelarię Radcy Prawnego Lucynę Kowalczyk, ul. Kowalska 1, 76-200 Słupsk , która to przedstawiła najkorzystniejszą ofertę. Według zastosowanego kryterium oceny złożona oferta uzyskała 100 pkt.

Oferentom, którzy brali udział w niniejszym postępowaniu składam podziękowanie zapraszając jednocześnie do dalszej współpracy.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
    data wytworzenia informacji: 2019-03-11
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-03-11 12:54
Załączniki:
  • Informaja o wyborze najlepszje oferty307.02kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-03-11
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-11 12:54
[drukuj]