Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 520174-N-2018 z dnia 2018-02-19 r. Ogłoszenie nr 500047466-N-2018 z dnia 05-03-2018 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od poniedziałek 2018-02-19 godz. 22:05 do wtorek 2018-03-06 godz. 10:00 czwartek 2018-03-08 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2018-02-19 22:30
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.4.2018.CP
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

w przetargu nieograniczonym pn.:

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno”

o wartości poniżej 5 548 000 euro

                  

Znak sprawy GPI.271.4.2018.CP

 

Pełna treść SIWZ do pobrania w załącznikach poniżej

 

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl   lub   zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm., zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą Pzp"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.

2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonegoo wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.

2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.

2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.

2.5.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 p.z.p.

 

3.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Rodzaj przedmiotu zamówienia publicznego: roboty budowlane

Kod CPV: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg

Kod CPV: 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

3.2. Przedmiotem zamówienia wykonanie przebudowy drogi gminnej wraz ze zjazdami w miejscowości Nożyno na odcinku długości 349 m.Zadanie obejmuje działkę o nr ewidencyjnym 56 obręb Nożyno, gmina Czarna Dąbrówka.

1) Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej starobruk kolorowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm. Nawierzchnia z kostki betonowej starobruk zostanie wykonana w minimum trzech kolorach. 

2) Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ), STWIO robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 12 do SIWZ).

Niniejsze zmówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania (realizacji) przedmiotu zamówienia:od dnia podpisania umowy do 20.04.2018 r.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

5.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

  1. nie podlegają wykluczeniu;
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

5.2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

            1) zdolności technicznej lub zawodowej:

            a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zadania budowlane o wartości każdego zadania minimum 200 000,00 zł. brutto, polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy lub modernizacji drogi, w ramach których wykonano nawierzchnię z kostki betonowejwraz z podaniem rodzaju i wartości zadania, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

 

b) Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:

  • co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278);

Dopuszcza się posiadanie przez w/w osoby odpowiednich uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów  lub innych obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

 

5.3. Podstawy wykluczenia z udziału w postepowaniu

1) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

2) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1, pkt. 5, pkt. 6 i  pkt. 8 ustawy PZP:

a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2344);

b) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych;

c) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych;

d) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

3) Wykluczenie następuje jeżeli nie upłynął okres określony zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy PZP.

4) Wykonawca podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt. 16-20 lub ust. 5 pkt. 1, 5, 6 i 8 ustawy PZP, może zgodnie z art. 24 ust 8 ustawy PZP przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przedstawione przez wykonawcę dowody podlegać będą ocenie zamawiającego pod względem wagi i szczególnych okoliczności czynu wykonawcy.

5) Możliwość przedstawienia dowodów na to, że podjęte przez wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, o której mowa w ppkt. 4 powyżej, nie dotyczy Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

5.4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na dzień składania ofert spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu.

5.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przez Zamawiającego na stronie internetowej po otwarciu ofert ( tj. informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.7. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych innych podmiotów

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokona badania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1, 5, 6  i 8 ustawy PZP.

4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ppkt. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:

a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 5.2. SIWZ.

6) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:

a) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ,

b) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ,

c) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności:

-  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

-  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego;

-  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

-  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.8.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.1. ppkt.1 SIWZ.

2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.

3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

5) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, (art. 36b ust. 2 ustawy PZP).

5.9.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

5.10. Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.

8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

8.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

8.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:

- w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego : BS Łeba o/Czarna Dąbrówka 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z dopiskiem ”wadium na wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nożyno- znak sprawy GPI.271.4.2018.CP ”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

8.3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formieporęczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, treść tych gwarancji musi zawierać:

1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib

2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia

3) kwotę gwarancji/poręczenia,

4) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP,

5) termin obowiązywania gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą.

8.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w kopercie oznaczonej napisem: ”wadium na wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nożyno znak sprawy - znak sprawy GPI.271.4.2018.CP”,  w kasie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka  – dopuszcza się możliwość złożenia oryginału dokumentu wadium w osobnej kopercie oznaczonej „oryginał dowodu wniesienia wadium” złożonej wraz z ofertą.

8.5. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.

8.6. Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy.

8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano.

8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 8.6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

8.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz gdy:

- odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,

- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,

- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

11.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
11.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia  06.03.2018r. do godziny 1000
11.2. Na kopercie należy  oznaczyć nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczyć adres siedziby zamawiającego wg poniższego wzoru:
Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5
77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta na wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nożyno”
„Nie otwierać przed dniem 06.03.2018 r. do godz. 1030”

11.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.03.2018 o godz. 10:30 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.
11.4. Otwarcie ofert jest jawne.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2018-02-19
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-02-19 22:28
Załączniki:
  • Pełna treść SIWZ521.88kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 1 - fromularz oferty66.6kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 2 - oświadczenie68.1kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 3 - wykaz robót62.32kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 4 - wykaz osób65.53kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 5 - lista podmiotów64.54kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 6 - zobowiązania innych podmiotów61.15kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 7 - wzór umów108.94kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 8 - oświadczenie o niekaralności63.3kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 9 - oświadczenie o braku zaległych zobowiązań podatkowych63.65kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 10 - dokumentacja projketowa9.6MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 11 - STWiOR760.07kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
  • Zał. nr 12 - Przedmiar robót53.75kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2018-02-19
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-02-19 22:32
[drukuj]