Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 516422-N-2017 z dnia 2017-05-24 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie
data opublikowania zdarzenia: 2017-06-23 13:45
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: GPI.271.5.7.2017.CP
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA                

Dotyczy: przetargu nieograniczonego dla zamówienia o wartości poniżej 5 225 000 EURO opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia 516422-N-2017 z dnia 24.05.2017 r,.  na zadanie pod nazwą „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie".

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm., zwanej dalej „ustawą p.z.p”), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół w Nożynie”.

UZASADNIENIE UNIEWAŻNIENIA CZĘŚCI I i II POSTĘPOWANIA

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Na podstawie otrzymanej informacji, która wpłynęła do Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, Zamawiający w dniu 22.06.2017 r. wznowił procedurę weryfikacji Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w części I II w/w postępowania. Zamawiający ponownie przystąpił do zbadania, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 16 ustawy PZP.

Zamawiający zawarł w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zapis, iż roboty budowlane rozpoczną się od dnia 24.06.2017 r.  Ze względu na wznowienie przez Zamawiającego procedury weryfikacji Wykonawcy pod względem zbadania przesłanek wykluczenia z postępowania, niemożliwe jest zawarcie umowy z Wykonawcą przed dniem 24.06.2017 r.

Zamawiający nie jest również w stanie przed dniem 24.06.2017 r. zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia części I i II  postępowania na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy p.z.p.

UZASADNIENIE UNIEWAŻNIENIA CZĘŚCI III POSTĘPOWANIA

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Według art. 93 ust. 2 ustawy p.z.p. jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia zapis powyższy stosuje się odpowiednio.

W przedmiotowym postępowaniu dla części III zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia III części postępowania na ww. podstawie prawnej.          

Zamawiający oświadcza, iż traci ważność Informacja o wyniku części I i II postępowania oraz informacja o unieważnieniu III części postępowania z dnia 16.06.2017r., zamieszczona na stronie internetowej www.bip.czarnadabrowka.pl

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2017-06-23
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2017-06-23 13:40
Załączniki:
  • Informacja o unieważnieniu postępowania618.73kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2017-06-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2017-06-23 13:41
[drukuj]