Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

335686 - 2016 335686 - 2016 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od czwartek 2016-11-03 godz. 18:20 do środa 2016-11-16 godz. 09:00 piątek 2016-11-18 godz. 09:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-03 18:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2016-11-03
Data końca składania ofert: środa 2016-11-16 godz. 09:00
Oznaczenie: 335686 - 2016
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 335686 - 2016 z dnia 2016-11-03 r.

Czarna Dąbrówka: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, krajowy numer identyfikacyjny 540251000000, ul. Czarna Dąbrówka  33, 77116   Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 212 643, e-mail , faks 598 212 644.
Adres strony internetowej (URL): www.czarnadabrowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
ww.bip.czarnadabrowka.p


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
ww.bip.czarnadabrowka.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca)
Adres:
Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, pokój nr 6 (Sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer referencyjny: GI.272.10.2016.CP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 886 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Spłata odsetek naliczonych na dzień 31.12.2016 r., zostanie spłacona w dniu naliczenia 3. Spłata rat kredytu i odsetek nastąpi kwartalnie wg poniższego harmonogramu:2017 /I kwartał/31.03.2017 20 000,00zł; 2017 /II kwartał/30.06.2017 20 000,00zł; 2017 /III kwartał/30.09.2017 20 000,00zł; 2017 /IV kwartał/31.12.2017 20 000,00zł; 2018 /I kwartał/31.03.2018 21 500,00zł; 2018 /II kwartał/30.06.2018 21 500,00zł; 2018 /III kwartał/30.09.2018 21 500,00zł; 2018 /IV kwartał/31.12.2018 21 500,00zł; 2019 /I kwartał/31.03.2019 22 500,00zł; 2019 /II kwartał/30.06.2019 22 500,00zł; 2019 /III kwartał/30.09.2019 22 500,00zł; 2019 /IV kwartał/31.12.2019 22 500,00zł; 2020 /I kwartał/31.03.2020 25 000,00zł; 2020 /II kwartał/30.06.2020 25 000,00zł; 2020 /III kwartał/30.09.2020 25 000,00zł; 2020 /IV kwartał/31.12.2020 25 000,00zł; 2021 /I kwartał/31.03.2021 32 500,00zł; 2021 /II kwartał/30.06.2021 32 500,00zł; 2021 /III kwartał/30.09.2021 32 500,00zł; 2021 /IV kwartał/31.12.2021 32 500,00zł; 2022 /I kwartał/31.03.2022 30 000,00zł; 2022 /II kwartał/30.06.2022 30 000,00zł; 2022 /III kwartał/30.09.2022 30 000,00zł; 2022 /IV kwartał/31.12.2022 30 000,00zł; 2023 /I kwartał/31.03.2023 30 000,00zł; 2023 /II kwartał/30.06.2023 30 000,00zł; 2023 /III kwartał/30.09.2023 30 000,00zł; 2023 /IV kwartał/31.12.2023 30 000,00zł; 2024 /I kwartał/31.03.2024 40 000,00zł; 2024 /II kwartał/30.06.2024 40 000,00zł; 2024 /III kwartał/30.09.2024 40 000,00zł; 2024 /IV kwartał/31.12.2024 40 000,00zł. 4. W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia – zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy. 6. Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 7. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Wykonawca naliczy odsetki tylko do momentu spłaty kredytu. 8. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 9. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu bez naliczania dodatkowych prowizji i marży. 10. Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu 30 listopada 2016 r. 11. Do obliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365. 12. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. 13. Sytuację finansową Gminy Czarna Dąbrówka przedstawiają sprawozdania budżetowe Gminy Czarna Dąbrówka, które stanowią załączniki nr 5-19 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2015 poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe- inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. SIWZ. Wykonawca spełni warunek jeśli przedłoży w/w dokumenty oraz będą one zgodne z warunkami niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo – o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiana harmonogramu spłaty kredytu spowodowana sytuacją ekonomiczną Zamawiającego, 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika: a) ze zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, b) z zaistnienia siły wyższej. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Umieszczono na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Czarna Dąbrówka

Od dnia 03.11.2016 r. do dnia .....................  11.2016 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-11-03
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-03 18:15
Załączniki:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-03 18:40
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GI.272.10.2016.CP
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w przetargu nieograniczonym na:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”

o wartości poniżej 209 000 euro

Treść SWIZ dostępna do pobrania w załączniku poniżej.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-11-03
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-03 18:30
Załączniki:
  • SIWZ444.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-11-03
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-11-03 18:31
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - Odpowiedzi na pytania
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-15 09:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: GI.272.10.1.2016.CP
Szczegółowa informacja:
Czarna Dąbrówka, dnia 14.11.2016 r.
GI.272.10.1.2016.CP
 

Odpowiedzi na pytania

 

Gmina Czarna Dąbrówka informuje, iż wpłynęły zapytania do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 335686 - 2016 z dnia 2016-11-03 r.

Pytanie 1.  

Czy Zamawiający dopuszcza zawarcie w umowie kredytowej następującego zapisu: „Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku, za zastrzeżeniem, że stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku wyrażona w punktach procentowych, jak również nie może być niższa niż zero”?

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza zawarcie w umowie kredytowej następującego zapisu: „Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku, za zastrzeżeniem, że stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku wyrażona w punktach procentowych, jak również nie może być niższa niż zero”

Pytanie 2. 

Czy Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wcześniejszej spłacie najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem spłaty?

Odpowiedź:

Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wcześniejszej spłacie najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem spłaty.

Pytanie 3. 

Czy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt. 4 i 5 kpc i pokryje koszty jego wystawienia – jeśli tak to w jakim terminie? (np. w terminie 10 dni od podpisania umowy kredytowej).

Odpowiedź:

Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt. 4 i 5 kpc.

Pytanie 4. 

Czy Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie w przyszłej umowie zapisu, iż wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy?

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie w przyszłej umowie zapisu, iż wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.

Pytanie 5. 

Czy do obliczenia ceny zamówienia, Wykonawca może przyjąć założenie, że spłata następuje w ostatnim dniu kwartału?

Odpowiedź:

Do obliczenia ceny należy przyjąć terminy zawarte w harmonogramie spłaty rat kredytu (pkt. 3.4. SIWZ).

Pytanie 6. 

Czy Skarbnik złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej, wekslu i deklaracji wekslowej?

Odpowiedź:

Skarbnik złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej, wekslu i deklaracji wekslowej

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-11-14
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-15 08:17
Załączniki:
  • Odpowiedzi na pytania2.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-11-14
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-11-15 08:18
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-15 09:05
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: piątek 2016-11-18 godz. 09:00
Oznaczenie: 335686 - 2016
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 335686 - 2016
Data: 03/11/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, Krajowy numer identyfikacyjny 540251000000, ul. Czarna Dąbrówka  33, 77116   Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 212 643, e-mail gmina@czarna-dabrowka.com.pl, faks 598 212 644.
Adres strony internetowej (url): www.czarnadabrowka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 16/11/2016, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 18/11/2016, godzina: 09:00

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 14. Zamawiający dopuszcza zawarcie w umowie kredytowej następującego zapisu: „Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku, z zastrzeżeniem, że stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku wyrażona w punktach procentowych, jak również nie może być niższa niż zero” 15. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt. 4 i 5 kpc.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-11-14
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-15 08:23
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-15 09:10
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: GI.271.10.2.2016.CP
Szczegółowa informacja:

GI.271.10.2.2016.CP                                            

  Czarna Dąbrówka, 14.11.2016 r.

 

MODYFIKACJA
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm) zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 335686 - 2016 z dnia 2016-11-03 r.

1. Po punkcie 3.14. SIWZ wprowadza się dodatkowe punkty 3.15 i 3.16, które otrzymują następujące brzmienie:

3.15. Zamawiający dopuszcza zawarcie w umowie kredytowej następującego zapisu: „Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku, z zastrzeżeniem, że stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku wyrażona w punktach procentowych, jak również nie może być niższa niż zero”

3.16. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt. 4 i 5 kpc.

2. Dokonuje się zmiany w S.I.W.Z. punkt 11.1, 11.2, 11.3

Zapis przed zmianą:

10.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia  16.11.2016 r. do godziny 900

10.2. Koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta na ”

„Nie otwierać przed dniem 16.11.2016 r. dogodz. 930

10.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2016 r. o godz. 930 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

Zapis po zmianie:

10.4. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia  18.11.2016 r. do godziny 900

10.5. Koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

„oferta na ”

„Nie otwierać przed dniem 18.11.2016 r. dogodz. 930

 

10.6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.11.2016 r. o godz. 930 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

Dokonana modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-15 08:29
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2016-11-15 08:29
Załączniki:
  • SIWZ - modyfikacja2.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-11-14
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-11-15 08:30
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-18 23:00
Typ zdarzenia: publikacja protokołu
Oznaczenie: GI.272.10.1.2016.CP
Szczegółowa informacja:

                                                                                  Czarna Dąbrówka 18.11.2016 r.

GI.272.10.1.2016.CP

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT


        Dotyczy: przetargu nieograniczonego dla zamówienia o wartości poniżej 209 000,00 EURO opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia 335686 - 2016, data publikacji 03.11.2016 r. zadanie pod nazwą „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”.

Kopia protokołu do pobrania poniżej.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-11-18
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-18 22:55
Załączniki:
  • Protokół z otwarcia ofert285.83kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-11-18
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-11-18 22:56
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
data opublikowania zdarzenia: 2016-11-24 12:45
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GI.272.10.3.2016.CP
Szczegółowa informacja:

GI.272.10.3.2016.CP                                           Czarna Dąbrówka 24.11.2016 r.

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego dla zamówienia o wartości poniżej 209 000,00 EURO opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia 335686 - 2016, data publikacji 03.11.2016 r. zadanie pod nazwą „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów”.

            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst ujednolicony, Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Gmina Czarna Dąbrówka informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na wykonanie zadania pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 złożoną przez  Bank Spółdzielczy w Łebie, ul. 1 Maja 1B, 84-360 Łeba. Wykonawca uzyskał 100 punktów i zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę  142 102,37 zł (słownie: sto czterdzieści dwa tysiące sto dwa złote 37/100).

Pełna treść do pobrania w załączniku poniżej.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
    data wytworzenia informacji: 2016-11-24
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2016-11-24 12:37
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2016-12-08 12:44
Załączniki:
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty374.41kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papuga
      data wytworzenia informacji: 2016-11-24
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2016-11-24 12:38
[drukuj]