przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.czarnadabrowka.pl w zakładce-przetargi-zamówienia publiczne - Zakład Gospodarki Komunalnej
Czarna Dąbrówka: Dostawa płyt drogowych TYPU IOMBO
Numer ogłoszenia: 228634 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
 |
zawarcia umowy ramowej |
 |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka , ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8214020, faks 0-59 8214020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płyt drogowych TYPU IOMBO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych pełnowartościowych płyt drogowych żelbetowe - zbrojone, wielootworowe o wymiarach 100 cm x 75 cm x 12,5 cm wykonane z betonu niebarwnego w ilości do 1520 szt. Beton, z którego wykonane są płyty wielootworowe IOMB powinien spełnić wymagania dla klasy wytrzymałości minimum C35/45 wg PN-EN 206-1. Stal stosowana do wykonania zbrojenia płyt wielootworowych IOMB powinna spełniać wymagania PN-ISO 6935-1. Do każdej dostawy płyt wielootworowych IOMB powinna być dołączona informacja zawierająca, co najmniej następujące dane: - nazwę wyrobu, - nazwę i adres producenta, - datę produkcji, - numer aprobaty technicznej oraz kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem - numer i datę wystawienia krajowej deklaracji zgodności Ponadto płyty IOMB powinny spełniać wymogi oraz być oznaczone zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym. Planowane dostawy sukcesywnie do 31.12.2015 r. Miejsce dostaw płyt wielootworowych - drogi gminne, wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 20 km od miejscowości Czarna Dąbrówka , w terminie do siedmiu dni licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania - zlecenia dostawy podpisanego przez Kierownika Zakładu.
II.1.5)
V |
przewiduje siÄ udzielenie zamówieÅ uzupeÅniajÄ cych: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie wyklucza udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art.67 ust 1 punkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zwiększenie dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, co jest zgodne z art. 45 ust. 2 Prawa zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień Publicznych - wg załącznik nr 3 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień Publicznych - wg załącznik nr 3 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień Publicznych - wg załącznik nr 3 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień Publicznych - wg załącznik nr 3 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień Publicznych - wg załącznik nr 3 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
 |
przeprowadzona bÄdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bÄdzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce – przetargi - zamówienia publiczne - Zakład Gospodarki Komunalnej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Cz. Dąbrówka ul. Cicha 3, 77 - 116 Cz. Dąbrówka pokój Adm. do godziny 9:00 dnia 11.09.2012r. przy przesyłce poczt. kurier. liczy się data i godzina wpływu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Umieszczono:
Na tablicach ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Urzędzie Gminy
Czarna Dąbrówka od dnia 03.09.2015 r. do dnia .................. 2015 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2015-09-03
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2015-09-04 08:16
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2015-11-19 12:52
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia27.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2015-09-04
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2015-09-04 08:26
- SIWZ796.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2015-09-03
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2015-09-04 08:27
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2015-09-04 09:10
- Protokół z otwarcia ofert157.48kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papugadata wytworzenia informacji: 2015-09-14
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2015-09-14 15:25
- Ogłoszenie o wyniku postępowania1.9MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2015-09-16
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2015-09-16 13:06
- Ogłoszenie o udzieleniu zamównienia37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Władysław Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2015-09-22
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2015-09-22 10:32