przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
Czarna Dąbrówka: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowego deficytu budżetowego na 2014 r.
Numer ogłoszenia: 296638 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.
- Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowego deficytu budżetowego na 2014 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 800 000,00 zł. na pokrycie planowego deficytu budżetowego na 2014 r. II. Spłata kredytu i odsetek kwartalnie wg poniższego harmonogramu Lp. Spłata rok/kwartał/do dnia Rata do spłaty kredytu 1. 2015 /I kwartał/30.03.2015 27 500,00; 2. 2015 /II kwartał/30.06.2015 27 500,00; 3. 2015 /III kwartał/30.09.2015 27 500,00; 4. 2015 /IV kwartał/30.12.2015 27 500,00; 5. 2016 /I kwartał/30.03.2016 20 000,00; 6. 2016 /II kwartał/30.06.2016 20 000,00; 7. 2016 /III kwartał/30.09.2016 20 000,00; 8. 2016 /IV kwartał/30.12.2016 20 000,00; 9. 2017 /I kwartał/30.03.2017 20 000,00; 10. 2017 /II kwartał/30.06.2017 20 000,00; 11. 2017 /III kwartał/30.09.2017 20 000,00; 12. 2017 /IV kwartał/30.12.2017 20 000,00; 13. 2018 /I kwartał/30.03.2018 27 500,00; 14. 2018 /II kwartał/30.06.2018 27 500,00; 15. 2018 /III kwartał/30.09.2018 27 500,00; 16. 2018 /IV kwartał/30.12.2018 27 500,00; 17. 2019 /I kwartał/30.03.2019 5 000,00; 18. 2019 /II kwartał/30.06.2019 5 000,00; 19. 2019 /III kwartał/30.09.2019 5 000,00; 20. 2019 /IV kwartał/30.12.2019 5 000,00; 21. 2020 /I kwartał/30.03.2020 7 500,00; 22. 2020 /II kwartał/30.06.2020 7 500,00; 23. 2020 /III kwartał/30.09.2020 7 50,00; 24. 2020 /IV kwartał/30.12.2020 7 500,00; 25. 2021 /I kwartał/30.03.2021 25 000,00; 26. 2021 /II kwartał/30.06.2021 25 000,00; 27. 2021 /III kwartał/30.09.2021 25 000,00; 28. 2021 /IV kwartał/30.12.2021 25 000,00; 29. 2022 /I kwartał/30.03.2022 25 000,00; 30. 2022 /II kwartał/30.06.2022 25 000,00; 31. 2022 /III kwartał/30.09.2022 25 000,00; 32. 2022 /IV kwartał/30.12.2022 25 000,00; 33. 2023 /I kwartał/30.03.2023 25 000,00; 34. 2023 /II kwartał/30.06.2023 25 000,00; 35. 2023 /III kwartał/30.09.2023 25 000,00; 36. 2023 /IV kwartał/30.12.2023 25 000,00; 37. 2024 /I kwartał/30.03.2024 17 500,00; 38. 2024 /II kwartał/30.06.2024 17 500,00; 39. 2024 /III kwartał/30.09.2024 17 500,00; 40. 2023 /IV kwartał/30.12.2024 17 500,00; Łączny kredyt 800 000,00 zł. 41.W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 42.Oprocentowanie kredytu, 3 - miesięczny WIBOR z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki, powiększony o marżę banku. 43. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 44. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu bank naliczy odsetki tylko do momentu spłaty kredytu. 45. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 46. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu bez naliczania dodatkowych prowizji i marży. 47. Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w miesiącu wrześniu 2014 r. 48. Oprocentowanie kredytu oparte o WIBOR 3M - liczony na dzień 01.09.2014 r. 49. Do obliczenia kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365. 50. Z sytuacją finansową Gminy Czarna Dąbrówka można zapoznać się na stronie internetowej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012. Poz.1376 j.t ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe oraz przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena wg. zasady spełnia/niespełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie prac stanowiących przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- ocena wg. zasady spełnia/niespełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia- na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- ocena wg. zasady spełnia/niespełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- ocena wg. zasady spełnia/niespełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- ocena wg. zasady spełnia/niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność, 2) projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę celem akceptacji przez Wójta Gminy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiana harmonogramu spłaty kredytu spowodowana sytuacją ekonomiczną Zamawiającego, 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika: a) ze zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, b) z zaistnienia siły wyższej. II. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy PZP
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 - 16:00 ; wtorek - piątek 7:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 sekretariat pokój nr 6 przy przesyłce poleconej, kurierskiej liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-05 14:56
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2015-11-19 11:47
- SWiZ573.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniakdata wytworzenia informacji: 2014-09-05
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-05 14:58
- Ogłoszenie o wyniku postępowania272.2kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniakdata wytworzenia informacji: 2014-09-19
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-24 11:31
- Ogłoszenie o udzieleniu zamównienia67.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniakdata wytworzenia informacji: 2014-09-29
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-30 08:12