GPI.271.18.2021 - tryb podstawowy bez negocjacji
Status postępowania: zakończony
Przebieg postępowania
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
data opublikowania zdarzenia: 2021-10-29 11:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2021-10-29
Data końca składania ofert: środa 2021-11-10 godz. 10:00
Oznaczenie: GPI.271.18.2021
Szczegółowa informacja:Ogłoszenie o zamówieniu
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
na finansowanie planowanego deficytu budżetu
INFORMACJE PODSTAWOWE
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb3426a9-387c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250884/01
Data ogłoszenia: 2021-10-29 10:01
Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002625/06/P
Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb3426a9-387c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250884/01
Data ogłoszenia: 2021-10-29 10:01
Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002625/06/P
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GPI.271.18.2021
Rodzaj zamówienia: Usługi
Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: Usługi
Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest udzielenie oraz obsługa kredytu długoterminowego w
wysokości 850 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2021 rok - Spłata odsetek naliczonych na dzień 31 grudnia 2021 r., zostanie spłacona w dniu naliczenia.
- Jeżeli termin spłaty kredytu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin
został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym następującym po terminie
określonym w umowie. - Wszystkie płatności wynikające z umowy będą płatne w złotych polskich.
- Spłata rat kredytu i odsetek nastąpi kwartalnie wg harmonogramu (dostępny w załączniku)
- W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia –
zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, przy
kontrasygnacie skarbnika. - Oprocentowanie kredytu: zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia
roboczego miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży
Wykonawcy w trakcie trwania umowy. - Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zawierała wszystkie koszty jakie ponosi
Wykonawca w związku z kredytem, w tym z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego
spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu,
prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat
związanych z obsługą kredytu. - W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Wykonawca naliczy odsetki tylko do momentu
spłaty kredytu. - Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie
aneksu do umowy. - Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu 15.12.2021 r.
- Do obliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365.
- Wykonawca zobowiązany jest co najmniej na 5 dni przed podpisaniem umowy do
dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji elektronicznej w formie edytowalnej.
Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SWZ oraz musi zostać
zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia
zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. - Sytuację finansową Gminy Czarna Dąbrówka przedstawiają sprawozdania budżetowe
Gminy Czarna Dąbrówka, które stanowią załączniki nr 6 – nr 20 do SWZ.
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA
SWZ oraz ogłoszenie o zamówieniu jest dostępne pod adresem:
SWZ oraz ogłoszenie o zamówieniu jest dostępne pod adresem:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudołdata wytworzenia informacji: 2021-10-29
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2021-10-29 11:23
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2021-10-29 11:39
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2021-11-10 19:00
Typ zdarzenia: publikacja protokołu
Szczegółowa informacja:
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Mielewczykdata wytworzenia informacji: 2021-11-10
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2021-11-10 18:56
Załączniki:
- Infromacja z otwarcia ofert546.89kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Mielewczykdata wytworzenia informacji: 2021-11-10
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2021-11-10 18:57