Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

2021/BZP 00078565/01 - tryb podstawowy bez negocjacji

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno - OGŁOSZENIE
data opublikowania zdarzenia: 2021-06-10 14:35
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2021-06-10
Data końca składania ofert: piątek 2021-06-25 godz. 10:00
Oznaczenie: 2021/BZP 00078565/01
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno

 
ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego: Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
 
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598212643
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
 
INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be6fb46c-c9b4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078565/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10 11:51
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002625/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg
lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem
lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i
w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:  Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
 
 
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót polegających na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Nożyno, na odcinku ok 250 mb.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

a) dokonania inwentaryzacji stanu istniejącego,
b) wykonania wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych (w tym badań geotechniczne dla całości zakresu robót)
c) opracowania dokumentacji projektowej (projekt budowlano – wykonawczy),
d) opracowanie materiałów potrzebnych do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji,
e) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
f) uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (dokonanie zgłoszenia robót, uzyskanie pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID w zależności od
ostatecznych rozwiązań technicznych oraz uzgodnień z Zamawiającym),
g) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem budowlano – wykonawczym,
h) wykonanie robót dla jezdni, obejmujący następujący zakres:

• wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm,
- na długości 250mb, szerokości jezdni 4,5m
- zjazd z drogi wojewódzkiej na długości 9,0m szerokości 5,0m
- poszerzenie na łuku do 5,0m
- na końcu drogi zawrotka o wym. 8,0x12,5m
- powierzchnia jezdni ok. 1320m2

• konstrukcja
- wykonanie korytowania pod konstrukcję
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,
- wykonanie warstwy podsypki cem.-piask.1:4 grubości 5 cm
- ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm
- spadek daszkowy 2%, na łuku jednostronny 2%

• Na jezdni należy zastosować kostkę betonową przypominającą swoim wyglądem kostki
stosowanej dawniej do tworzenia nawierzchni (tzw. stare bruki ). Należy stosować kostkę o lekko
zaokrąglonych nawierzchniach w np. trzech wymiarach: np. 12x9, 12x12, 12x18 lub zbliżonych.
Grubość kostki 8 cm, kolor 50% szary, 50% kolorowa np. żółty. Ostateczne kształty i kolor kostki
należy przed wbudowaniem ustalić z Inwestorem.

i) wykonanie robót dla krawężników, obejmujący następujący zakres:

• jezdnię należy obramować krawężnikiem betonowym najazdowym o wym.15x22x100 na ławie
betonowej C12/15 z oporem grubości 10 cm - ok. 540mb

j) wykonanie robót dla zjazdów, obejmujący następujący zakres:

• Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm,
- szerokość zjazdów 4,0m, w wyjątkowych przypadkach szerokość 3,0 lub 4,5m
- ilość zjazdów do wykonania - 14 szt.
- powierzchnia jednego zjazdu ok. 15 m2
- zjazdy należy obramować opornikiem betonowym o wym. 12x25x100 na ławie betonowej C12/15 grubości 10 cm - ok. 160mb
- powierzchnia zjazdów ok. 215m2

• konstrukcja
- wykonanie korytowania pod konstrukcję
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm,
- wykonanie warstwy podsypki cem.-piask.1:4 grubości 5 cm
- ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm
- zjazdy należy dowiązać wysokościowo do istniejącego terenu

• Na zjazdach należy zastosować kostkę betonową przypominającą swoim wyglądem kostki
stosowanej dawniej do tworzenia nawierzchni (tzw. stare bruki ). Należy stosować kostkę o lekko
zaokrąglonych nawierzchniach np. w trzech wymiarach: np. 12x9, 12x12, 12x18 lub zbliżonych.
Grubość kostki 8 cm, kolorowa np. antracyt. Ostateczne kształty i kolor kostki należy przed wbudowaniem ustalić z Inwestorem.

k) wykonanie robót dla poboczy, obejmujący następujący zakres:
- obustronne z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, szerokości 0,75m
- spadek poprzeczny 4-5%
- powierzchnia poboczy - ok. 400m2

l) wykonanie robót dla nasypów, obejmujący następujący zakres:
- w km 0+ 055 - 0+140 znajdują się nieużytki i tereny podmokłe. Należy wykonać nasyp z gruntu przepuszczalnego
- w ilości ok. 450m3
- nasyp należy zagęścić do wskaźnika zbliżonego do wartości 1,0
- nachylenie skarpy 1:1,5
- w razie konieczności podłoże wzmocnić i doprowadzić do podłoża G1 m) wykonanie robót dla połączenia z drogą wojewódzką nr 212
- nawierzchnia jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm
- zjazd z drogi wojewódzkiej na długości 9,0m o szerokości 5,0m
- połączenie z drogą wojewódzką wyokrąglić łukiem R=8m
- pobocze szerokości 1,0m.

n) Wykonanie prac porządkowych i wykończeniowych polegających na:

• wykonaniu regulacji wysokości wszystkich zaworów i studni

• oczyszczeniu i pogłębieniu istniejącego rowu przydrożnego trapezowego na dł. L=40mb gł. 60 cm wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 212.

• wykonaniu umocnienia skarpy z bruku kamiennego na betonie C12/15 w ilości ok. 10m2

• plantowaniu, obrobieniu na czysto skarp i korony nasypów w gruncie kategorii I-III, humusowanie skarp z obsianiem mieszanką traw warstwy humusu grubości 10cm - ok. 500 m2

o) Usunięciu ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami.

p) sporządzenie dokumentacji powykonawczych i przekazanie jej Zamawiającemu

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:

a) Program Funkcjonalno- Użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ,

b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

 
TREŚĆ OGŁOSZENIA
SIWZ oraz ogłoszenie o zamówieniu jest dostępne pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3acf698e-d252-4c81-a0e5-60b7669be8c3

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
    data wytworzenia informacji: 2021-06-10
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2021-06-10 14:40
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno
data opublikowania zdarzenia: 2021-08-16 16:44
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Oznaczenie: GPI.271.7.2021
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Podpisanie umowy

Gmina Czarna Dąbrówka zawiadamia iż w dniu 2021-07-23 została zawarta umowa na realizacje inwestycji pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożyno". Czas realizacji inwestycji - 12 miesięcy.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
    data wytworzenia informacji: 2021-08-16
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2021-08-16 16:43
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2021-08-16 16:45
Załączniki:
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania68.51kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Sudoł
      data wytworzenia informacji: 2021-08-16
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2021-08-16 16:43
[drukuj]