Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 2020-OJS109-263944-pl opubl. dnia 08.06.2020 r. Ogłoszenie nr 2020-OJS109-263944-pl opubl. dnia 21.07.2020 r. GPI.271.10.2020 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od poniedziałek 2020-06-08 do wtorek 2020-07-28 godz. 10:00 czwartek 2020-08-06 godz. 10:30 poniedziałek 2020-08-17 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz pomp ciepła na terenie Gminy Czarna Dąbrówka - OGŁOSZENIE
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-08
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2020-06-08
Data końca składania ofert: wtorek 2020-07-28 godz. 10:00
Oznaczenie: Ogłoszenie nr 2020-OJS109-263944-pl opubl. dnia 08.06.2020 r.
Szczegółowa informacja:

Słoneczne moduły fotoelektryczne
2020/S 109-263944

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

 

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

 

I.1) Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gmina Czarna DąbrówkaAdres pocztowy: ul. Gdańska 5Miejscowość: Czarna DąbrówkaKod NUTS: PL63 PomorskieKod pocztowy: 77-116Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Agnieszka Ciszewska - Kierownik Referatu PU w Urząd Gminy Czarna DąbrówkaE-mail: gmina@czarnadabrowka.pl Tel.: +48 598212643

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.bip.czarnadabrowka.pl

 

I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym

 

I.3) Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.bip.czarnadabrowka.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

 

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

 

I.5) Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

 

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz pomp ciepła na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
Numer referencyjny: GPI.271.10.2020

 

II.1.2) Główny kod CPV
09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 16

 

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

 

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz pomp ciepła na terenie Gminy Czarna Dąbrówka, która jest realizowana w ramach projektu „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin Borzytuchom, Czarna Dąbrówka i Tuchomie”.
Uwaga: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu obejmuje jedynie dostawę i montaż instalacji OZE realizowaną na potrzeby jednego z partnerów projektu tj. Gminę Czarna Dąbrówka (nie obejmuje dostaw i montażu instalacji OZE realizowanych na potrzeby gmin Borzytuchom i Tuchomie).

 

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

 

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 4

 

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45321000 Izolacja cieplna
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren Gminy Czarna Dąbrówka.

II.2.4) Opis zamówienia:
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 16

1. Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka, obejmująca:|
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 71 zestawów instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym:
a) montowane na budynkach mieszkalnych osób fizycznych:
− 43 zestawy, każdy składający się z 2 kolektorów płaskich oraz zasobnika min. 250 l.,
− 26 zestawy, każdy składający się z 3 kolektorów płaskich oraz zasobnika min. 350 l.,
b) montowane na gruncie u osób fizycznych:
− 2 zestawów, każdy składający się z 3 kolektorów płaskich oraz zasobnika min. 350 l.,
2) montaż rurociągów wraz z izolacją,
3) montaż armatury kontrolno-pomiarowej,
4) montaż zasobnika solarnego,
5) uruchomienie i wykonanie rozruchu i przekazanie instalacji do użytkowania,
6) przeszkolenie Użytkownika instalacji z obsługi zestawu solarnego,
7) przekazanie Użytkownikowi instrukcji obsługi zestawu solarnego.
2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1.1 do SIWZ (część 1 zamówienia–kolektory słoneczne).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin Borzytuchom, Czarna Dąbrówka i Tuchomie”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
1. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 16
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
45311200 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300 Instalacje zasilania elektrycznego
45317300 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310 Ochrona odgromowa
45314320 Instalowanie okablowania komputerowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren Gminy Czarna Dąbrówka.

II.2.4) Opis zamówienia:
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 16
1. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka, obejmująca:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 29 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym:
a) montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych:
− 6 zestawów, każdy składający się z 16 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 4 kWp,
− 7 zestawów, każdy składający się z 20 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5 kWp,
b) montowane na dachach budynków gospodarczych osób fizycznych:
− 1 zestaw składający się z 16 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 4 kWp,
− 1 zestaw składający się z 20 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5 kWp,
c) montowane na gruncie u osób fizycznych:
− 3 zestawy, każdy składający się z 20 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5 kWp,
d) montowane na gruncie przy budynkach użyteczności publicznej:
− 1 zestaw składający się z 18 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5,4 kWp (Przepompownia Podkomorzyce),
− 1 zestaw składający się z 18 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5,4 kWp (Stacja Uzdatniania Wody Jasień),
− 1 zestaw składający się z 24 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,2 kWp (Hydrofornia Kozy),
− 1 zestaw składający się z 24 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,2 kWp (Hydrofornia Mikorowo),
− 1 zestaw składający się z 24 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,2 kWp (Hydrofornia Wargowo),
− 1 zestaw składający się z 24 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,2 kWp (Hydrofornia Karwno),
− 1 zestaw składający się z 40 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 12 kWp (Hydrofornia Nożyno),
− 1 zestaw składający się z 40 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 12 kWp (Stacja Uzdatniania Wody Rokity),
− 1 zestaw składający się z 48 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 14,4 kWp (Stacja Uzdatniania Wody Czarna Dąbrówka),
− 1 zestaw składający się z 66 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 19,8 kWp (Oczyszczalnia Ścieków Jasień),
− 1 zestaw składający się z 128 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 38,4 kWp (Oczyszczalnia Ścieków Podkomorzyce),
2) montaż urządzeń sterujących pracą modułów,
3) ułożenie okablowania w przygotowanych korytach kablowych,
4) montaż inwerterów,
5) montaż rozdzielni RPV AC oraz RPV DC,
6) połączenie elektryczne rozdzielni RPV DC z inwerterami,
7) połączenie elektryczne rozdzielni RPV AC z inwerterami,
8) montaż kompletu elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy potencjałów elektrycznych
9) wykonanie systemu z akwizycji danych,
10) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
11) wykonanie pomiarów układów fotowoltaicznych (sprawdzenie funkcjonowania poszczególnych stringów),
12) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,13) szkolenie pracowników Inwestora na temat obsługi i konserwacji systemu fotowoltaicznego i systemu monitorowania oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji,
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 16
14) inwentaryzacja powykonawcza,
15) zgłoszenie gotowości instalacji fotowoltaicznej do podłączenia do sieci dystrybucyjnej.
2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1.2 do SIWZ (część 2 zamówienia–instalacje fotowoltaiczne).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin Borzytuchom, Czarna Dąbrówka i Tuchomie”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
1. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
45331110 Instalowanie kotłów
45321000 Izolacja cieplna
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45331000 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren Gminy Czarna Dąbrówka.

II.2.4) Opis zamówienia:
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 16
1. Dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Czarna Dąbrówka, obejmująca:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 21 szt. kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, w tym:
a) 4 szt. o mocy nominalnej – min.12 kW,
b) 11 szt. o mocy nominalnej - min. 16 kW,
c) 3 szt. o mocy nominalnej - min. 20 kW,
d) 3 szt. o mocy nominalnej - min. 24 kW,
2) demontaż istniejącego kotła (zdemontowany kocioł pozostaje w dyspozycji właściciela obiektu),
3) wykonanie montażu czopucha do komina,
4) zamontowanie zabezpieczeń instalacji,
5) wykonanie podłączenia kotła do instalacji centralnego ogrzewania,
6) wykonanie podłączenia kotła do instalacji c.w.u,
7) wykonanie montażu pomp obiegowych,
8) wykonanie montażu układu sterująco-regulującego,
9) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji kotłowni na biomasę,
10) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji,
11) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji zamontowanego kotła na biomasę wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1.3 do SIWZ (część 3 zamówienia - kotły na biomasę).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/10/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin Borzytuchom, Czarna Dąbrówka i Tuchomie”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 16
1. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa i montaż pomp ciepła na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

Część nr: 4
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
42511110 Pompy grzewcze
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45321000 Izolacja cieplna
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren Gminy Czarna Dąbrówka.

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Dostawa i montaż pomp ciepła na terenie Gminy Czarna Dąbrówka, obejmująca:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 13 szt. powietrznych pomp ciepła służących do przygotowania c.w.u. i c.o. w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, w tym:
a) 3 szt. o mocy minimalnej 12 kW,
b) 5 szt. o mocy minimalnej 17,6 kW,
c) 5 szt. o mocy minimalnej 25,6 kW,
2) montaż kanałów powietrznych,
3) podłączenie podgrzewacza c.w.u. (pompy ciepła) do istniejącej instalacji c.w.u., cyrkulacji c.w.u. i z. w.,
4) montaż armatury, urządzeń i pozostałych elementów wg schematu technologicznego,
5) instalacja układu sterującego,
6) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,
7) napełnienie instalacji,
8) uruchomienie instalacji,
9) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych pomp ciepła do c. w. u. i c.o. wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
10) uzupełnienie i uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów, wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej c.o. i elektrycznych niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem.
2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1.4 do SIWZ (część 4 zamówienia - pompy ciepła).

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9 / 16
Koniec: 15/10/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin Borzytuchom, Czarna Dąbrówka i Tuchomie”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
1. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
—6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu,
—6.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
—6.2.1.kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
—7.1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp,
—7.2. Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp,
—8.1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć razem z ofertą, za pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a)nie podlega wykluczeniu,

b)spełnia warunki udziału w postępowaniu
—8.2.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej 2016/7 z dnia 5.1.2016 r. wydanym na podstawie art.59 ust.2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „Jednolitym Dokumentem” lub „JEDZ” – wg. załącznika 4 do SIWZ,
—8.3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10 / 16
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ,
—9.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.7.2 SIWZ,
—9.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów,
—10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 5 pkt 1,2,4,8 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Jednolity Dokument, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
c) Oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt.8.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców,
d) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.8.7 SIWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa:
—w pkt. 8.7.1 SIWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wskazuje/-ą spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 6.2 SIWZ,
—w pkt. 8.7.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców,
—w pkt. 8.7.3 SIWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
— 6.2.2. sytuacja ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11 / 16
—6.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie:
a) w zakresie części 1 zamówienia: dostawę wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych w ilości min. 35 instalacji kolektorów słonecznych na budynkach (w ramach jednej lub kilku umów),
b) w zakresie części 2 zamówienia: dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych w ilości min. 15 instalacji fotowoltaicznych na budynkach (w ramach jednej lub kilku umów),
c) w zakresie części 3 zamówienia: dostawę wraz z montażem kotłów lub pieców c.o. w ilości min. 10 kotłów lub pieców lub kotłów c.o. (w ramach jednej lub kilku umów),
d) w zakresie części 4 zamówienia: dostawę wraz z montażem pomp ciepła w ilości min. 5 pomp ciepła (w ramach jednej lub kilku umów).
UWAGA: W zakresie części 1, 2, 3 i 4 zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
—8.7. Na wezwanie Zamawiającego z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
—8.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej SIWZ:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
—8.7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 7 niniejszej SIWZ:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12 / 16
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp;
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ;
f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ;
g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), zgodnie z wzorem stanowiącym z Załącznik nr 7 do SIWZ.
—8.7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
− certyfikat SOLAR KEYMARK lub certyfikat zgodności z normą PN-EN 12975-1 (lub równoważną) lub z normą PN-EN 12975-2 (lub równoważną) lub z normą PN-EN ISO 9806 (lub równoważną) wydany przez jednostkę oceniającą zgodność z rozumieniu art. 30b ustawy Pzp;
− karty katalogowe kolektorów słonecznych i zasobników podpisane przez przedstawiciela producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 1.1 do SIWZ, zgodnie z pkt. 6.1 (dla kolektorów) i pkt 6.2 (dla zasobników).
b) w zakresie części 2 zamówienia:
− certyfikat potwierdzający pozytywny wynik testów zgodności modułów z normami IEC 61215, IEC 61730 lub z normami równoważnymi wydany przez jednostkę oceniającą zgodność zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy Pzp,
− karty katalogowe modułów i inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez przedstawiciela producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 1.2 do SIWZ, zgodnie z pkt. 4.1 (dla modułu) i pkt. 4.2 (dla inwertera).
c) w zakresie części 3 zamówienia:
− karty katalogowe kotłów podpisane przez przedstawiciela producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmującą informacje potwierdzające spełnienie przez te urządzenia warunków zawartych w załączniku Nr 1.3 do SIWZ, zgodnie z pkt. 6.1.
− świadectwo 5 klasy wg PN-EN 303.5 – 2012 lub równoważnej dla oferowanego kotła wydane przez jednostkę oceniająca zgodność w rozumieniu art. 30b ustawy Pzp,
Ciąg dalszy znajduje się w VI.3) Informacje dodatkowe:

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
13 / 16
1. Projekt Umowy stanowi załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do SIWZ.
2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 1 powyżej.
3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w § 16 projektu Umowy.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/07/2020
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 13/07/2020
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka,
Ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka,
Punkt obsługi interesanta (parter budynku).
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
1. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy, zamawiający przekaże wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego wniosek.
2. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
13 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
14 / 16

VI.3) Informacje dodatkowe:
Ciąg dalszy pkt III. zawartego w Sekcji III.1.3):
− sprawozdanie z badania, na podstawie którego zostało wystawione świadectwo 5 klasy wg PN-EN 303.5 – 2012 lub równoważnej dla oferowanego kotła, zawierające wszystkie niezbędne informacje jakie producent musiał przekazać do uprawnionej jednostki badawczej – zgodnie z metodologią badań zawartą w normie PN – EN 303.5 – 2012 lub równoważnej, pkt 6 i pkt 8, a w szczególności zdjęcie kotła, rysunki kotła pokazujące wyraźnie konstrukcje (przekroje), dokumentacje techniczo – ruchową – zgodną z pkt 8 cytowanej wyżej normy. Zgodnie z pkt 6 cytowanej wyżej normy sprawozdanie z badań może być udostępniane wyłącznie w całości,
− zaświadczenie o spełnieniu wymagań Eco Design dla oferowanego kotła wydane przez jednostkę oceniająca zgodność w rozumieniu art. 30b ustawy Pzp.
d) w zakresie części 4 zamówienia:
− karty katalogowe pomp ciepła podpisane przez przedstawiciela producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 1.4 do SIWZ zgodnie z pkt. 6.
—8.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt. 8.7.2 lit. a) SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy Pzp;
b) pkt 8.7.2 lit. b)–d) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
− nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
− nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
—8.11. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.10 lit. a) i lit. b) tiret drugi SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 8.10 lit. b) tiret pierwszy SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu,
—12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:

12.1.1. dla części 1 zamówienia: 15 000,00 PLN
12.1.2. dla części 2 zamówienia: 20 000,00PLN
12.1.3. dla części 3 zamówienia: 5000,00 PLN
12.1.4. dla części 4 zamówienia: 10 000,00 PLN

—13.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym z następujących formatów danych: .pdf,.doc,.docx, .rtf,.xps,.odt i podpisana kwalifikowanym podpisem
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
14 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
15 / 16
elektronicznym – pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx),
— Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp,
— Termin dwóch miesięcy określony w Sekcji IV.2.6) należy rozumieć jako 60 dni liczone od ustalonej daty składania ofert,
— Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w Rozdziale 6, 7 i 8 SIWZ,
— Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w SIWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.bip.czarnadabrowka.pl w zakładce Zamówienie publiczne.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gpv.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Nie dotyczyMiejscowość: Nie dotyczyPaństwo: Polska

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
—24.1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale VI ustawy,
—24.2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu,
—24.3. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy,
—24.4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy,
—24.5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
—24.6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania,
—24.7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
—24.8. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,
08/06/2020S109
https://ted.europa.eu/TED
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
15 / 16
Dz.U./S S109
08/06/2020
263944-2020-PL
Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
16 / 16
iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
—24.9. Odwołanie w postępowaniu wnosi się w następujących terminach:
—a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób,
—b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej,
—c) odwołanie wobec czynności innych niż określone pkt a) i b) wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia,
—24.10. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu,
—24.11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego,
—24.12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
04/06/2020

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ciszewska
    data wytworzenia informacji: 2020-06-08
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2020-06-08 14:43
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2020-06-08 15:06
Załączniki:
  • Treść ogłoszenia237.49kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ciszewska
      data wytworzenia informacji: 2020-06-08
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-06-08 14:44
[drukuj]