Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 517247-N-2020 z dnia 2020-02-27 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Podkomorzyce”- II postępowanie - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2020-02-27 15:05
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GPI.271.2.2.2020
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

„ Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
w miejscowości Podkomorzyce ”- II postępowanie

1. NAZAWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO

Dane Zamawiającego: Gmina Czarna Dąbrówka
Dokładny adres: ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia : 59 8-212-642
NIP: 842-16-44-035

Godziny pracy Zamawiającego:
- w poniedziałki w godz. od 8:00 do godz. 16:00,
- od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do godz. 15:00.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

2.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą PZP”.

2.2 . W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP

2.3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z doposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy istniejącej oczyszczalni ścieków w Podkomorzycach w Gminie Czarna Dąbrówka. Lokalizacja PSZOK na działkach nr 7/9 i 7/10 w Podkomorzycach w obszarze obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obrębu Podkomorzyce i zgodna jest z ustaleniami zawartymi w MPZP .

3.2. Zamówienie realizowane jest ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2. Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa nr.: RPPM.11.02.00-22-0003/17-00

3.6. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach:

1) ETAP I – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń i uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na rozbudowę od Starosty Bytowskiego włącznie.

2) ETAP II – ROBOTY BUDOWLANE i wyposażeniem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zamiaru użytkowania bez sprzeciwu).

3.11. Wymagania dotyczące odbioru:

1. Odbiór I etapu dotyczącego wykonania dokumentacji projektowej:

a) w terminie wykonania I etapu Wykonawca zgłasza gotowość odbioru przedkładając kompletną dokumentację projektową przed uzyskaniem decyzji stosownego organu administracji architektoniczno – budowlanej.

b) W przypadku wniesienia uwag do dokumentacji projektowej przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek naniesienia stosownych korekt w złożonym projekcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania uwag i przedłożeniu Zamawiającemu poprawnego projektu. Zamawiający i Inspektor nadzoru inwestorskiego w terminie 7 dni od dnia dostarczenia poprawionego projektu wykonawczego dokonują jego zatwierdzenia

c) Zamawiający dokona odbioru w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia

d) szczegółowe terminy poszczególnych prac zostaną określone przez Wykonawcę w harmonogramie realizacji prac przedmiotu zamówienia (etap I i Etap II), opracowanym przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od podpisania umowy.

e) odbiór I etapu ustala się do 30 czerwca 2020 r.

2. Odbiór II etapu dotyczącego wykonania robót budowlanych.

a) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu:

- dokonuje się komisyjnie przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w tym inspektora nadzoru inwestorskiego na wniosek Wykonawcy – w postaci wpisu w dzienniku budowy, zgłaszania inspektorowi nadzoru do sprawdzenia lub odbioru wykonanie robót ulegających zakryciu, bądź robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie zgłosi tych robót inspektorowi nadzoru, zobowiązany jest na jego żądanie odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt,

b) odbiór końcowy:

- dokonuje się po całkowitym zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot umowy na podstawie oświadczenia kierownika budowy oraz innych czynności przewidzianych przepisami ustawy Prawo budowlane, potwierdzonych przez Zamawiającego (potwierdzenie takie następuje po usunięciu wszystkich wad stwierdzonych przez Zamawiającego),

- jest przeprowadzany komisyjnie przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w tym inspektora nadzoru inwestorskiego oraz w obecności Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do takich odbiorów przez Wykonawcę.

- przed rozpoczęciem odbioru końcowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, kompletną dokumentację powykonawczą.

- po całkowitym zakończeniu robót Zamawiający dokona, po uprzednim zgłoszeniu do takiej gotowości przez Wykonawcę, odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jednocześnie ze zgłoszeniem przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. Przed podpisaniem protokołu końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu:

1) dokumenty odbiorowe wymagane prawem budowlanym, atesty, aprobaty i certyfikaty na zastosowane materiały,

2) dokumentację powykonawczą.

odbiór II etapu ustala się do 31 sierpnia 2020 r.

Szczegółowe terminy poszczególnych prac zostaną określone przez Wykonawcę w Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia, opracowanym przez Wykonawcę w terminie 7 dni od podpisania umowy. Harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.

 

19. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

19.1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka nie później niż do dnia 13.03.2020 r. do godz. 1000, w Sekretariacie (pokój nr 6)

19.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.03.2020 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Czarnej Dąbrówce przy ul. Gdańskiej 5, 77-116 Czarna Dąbrówka sala narad – II piętro

19.3. Otwarcie ofert jest jawne.

31. Załączniki do SIWZ:
Załącznik Nr 1 - Formularz oferty
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
Załącznik Nr 4 - Wzór umowy
Załącznik Nr 5 - Wykaz osób
Załącznik Nr 6 - Wykaz robót budowlanych
Załącznik Nr 7 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik Nr 8 - PFU

Wskazane załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszej SIWZ

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
    data wytworzenia informacji: 2020-02-27
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2020-02-27 14:46
Załączniki:
  • Pełna treść SIWZ15.6MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 1 - Formularz ofertowy254.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 2 - Oswiadczenie dotyczace spelnienia warunkow udzialu w postepowaniu241kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania241.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 4 - Wzór umowy7.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 5 - Wykaz osób250.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 6 - Wykaz robót budowalnych241.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 7 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej239.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
  • Zał. nr 8 - PFU18MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Polańska - Gawin
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2020-02-27 15:10
[drukuj]