Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 588511-N-2019 z dnia 2019-08-21 r. Ogłoszenie nr 540180232-N-2019 z dnia 28-08-2019 r. Ogłoszenie nr 540184377-N-2019 z dnia 03-09-2019 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od środa 2019-08-21 do czwartek 2019-08-29 godz. 10:00 piątek 2019-09-06 godz. 10:00 piątek 2019-09-06 godz. 10:15
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa autobusu w formie leasingu operacyjnego - SWIZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-08-21 22:40
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: 1-4/2019
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego na:

Dostawa autobusu w formie leasingu operacyjnego

ROZDZIAŁ I

Nazwa i adres Zamawiającego

GMINNE CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA

reprezentowane przez

Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka

ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel/fax 59 8212014

NIP 842-177-09-75, REGON 222069008

e-mail: gok@czarnadabrowka.pl

strona internetowa zamawiającego: gok.czarnadabrowka.com.pl

Informacje dotyczące zamówień publicznych umieszczone są na stronie internetowej: http://bip.czarnadabrowka.pl/ w zakładce: „Zamówienia publiczne”

Pełna treść SIWZ do pobrania w załączeniu poniżej.

ROZDZIAŁ II

Postanowienia ogólne

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na zasadach określonych w art. 39- 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do niej.

2. Postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art.11 ust.8 ustawy p.z.p.

3. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ) jest mowa o „ustawie p.z.p." bądź „ustawie Pzp” należy przez to rozumieć ustawę, o której mowa w pkt 1.

4. Ilekroć w SIWZ jest mowa o „Zamawiającym" należy uważać, że dotyczy to Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka.

5. Ilekroć w SIWZ jest mowa o „Wykonawcy" należy uważać, że dotyczy to podmiotu ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

7. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p..

8. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy p.z.p..

9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a- 91e ustawy p.z.p.

10. Zgodnie z art. 24 aa ustawy p.z.p. Zamawiający w postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

17. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający na podstawie 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile jest to wiadome. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

18. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.

 

 

ROZDZIAŁ III

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu w ramach leasingu operacyjnego, z prawem opcji wykupu oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym (OC,AC, NNW Assistance) przez okres 12 miesięcy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1-1 do SIWZ, który jednocześnie stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego. Pozostałe wymagania określone zostaną między stronami w projekcie umowy, który zostanie przedstawiony przez Wykonawcę, jako załącznik nr 2 do formularza oferty.

3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla rozwiązań wymaganych przez zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca, który powołuje się na takie równoważne rozwiązanie, jest zobowiązany udowodnić, że oferuje przedmiot spełniający wymagania określone przez Zamawiającego.

4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień

Kod CPV:

34121000-1 – autobusy i autokary

66114000-2 – usługi leasingu finansowego

5. Autobus musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa, zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.), niezbędnych do zarejestrowania pojazdu na terenie RP. Autobus musi posiadać homologację, wystawioną zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

6. Zamawiający będzie pokrywał koszty: okresowych badań technicznych, kary i opłaty wynikające z działania Zamawiającego np. mandaty za naruszenie przepisów o ruchu drogowym, mandaty za parkowanie, opłaty abonamentowe - w przypadku posiadania zamontowanego odbiornika radiowego.

7. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt przeszkolić kierowcę w dniu protokolarnego odbioru dostawy.

8. Dostarczony autobus powinien wskazywać pełen stan baku. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć wraz z dostawą autobusu: dwa komplety kluczyków, karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (np. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin), sporządzony w języku polskim. Autobus przedstawiony do odbioru Zamawiającemu powinien być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji, z wykonanym przeglądem.

ROZDZIAŁ IV

Termin wykonania zamówienia

1. Ustala się termin realizacji zamówienia (dostawy-odbioru) przedmiotu leasingu do 60 dni od momentu podpisania umowy, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego autobusu.

2. Dostawa/odbiór przez Zamawiającego i Wykonawcę może być zrealizowana od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dostawy/odbioru w innych dniach i godzinach, po wcześniejszym jego powiadomieniu i uzgodnieniu terminów pomiędzy stronami.

3. Liczba miesięcznych rat leasingowych – 71

ROZDZIAŁ V

Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i SIWZ.

ROZDZIAŁ XI

Opis sposobu przygotowania oferty

1. Wymagania ogólne :

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Oferta musi być złożona w formie pisemnej (pod rygorem nieważności), zgodnie z wymaganiami ustawy i SIWZ. Wykonawca przedłoży jeden egzemplarz oferty.

3) Zamawiający nie dopuszcza składanie oferty w postaci elektronicznej.

4) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym, przy użyciu nieścieralnego tuszu lub atramentu. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.

6) W celu wykluczenia przypadkowego zdekompletowania oferty zaleca się, aby wszystkie karty oferty były spięte, ponumerowane i parafowane.

7) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki muszą być własnoręcznie parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

9) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych, Wykonawca nie może skreślić, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego.

10) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

2. Oferta powinna składać się z :

1) Formularza ofertowego –załącznik nr 1 do SIWZ,

2) Szczegółowy opis zamówienia (potwierdzenie spełnienia wymagań przez Wykonawcę) – załącznik nr 1-1 do SIWZ

3) oświadczenie, wymienione w Rozdziale VII niniejszej SIWZ,z wykorzystaniem wzoru – Załą czniknr 2 do SIWZ,

4) harmonogram spłaty rat leasingowych,

5) wzór umowy,

6) zobowi ą zanie podmiotu udost ę pniaj ą cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składaj ą cego ofert ę (je ż eli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru – zał ą cznik nr 2 do SIWZ,

7) Pełnomocnictwa do złożenia oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy),

8) Pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

3. Wykonawca zamieści ofertę w zamkniętej kopercie, która

1) będzie opakowana w taki sposób aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert,

2) będzie zaadresowana na „Zamawiającego",

3) będzie posiadać oznaczenie nazwy zadania –Dostawa autobusu w formie leasingu operacyjnego , zamówienie nr 1-4/2019”

4) poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta będzie posiadać NAZWĘ I ADRES WYKONAWCY, aby można było odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.

5) WZÓR OPISANIA KOPERTY - OPAKOWANIA

Nadawca:

Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).

Adresat:

GMINNE CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA

ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka

Dostawa autobusu w formie leasingu operacyjnego,nr zamówienia1-3/2019

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

29.08.2019 r. godz.10:15

UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu nieprawidłowego opisania i oznakowania oferty, niezastosowania się Wykonawcy do w/opisanych zaleceń, niewłaściwego zamknięcia opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanej w niniejszym punkcie.

4. Tajemnica przedsiębiorstwa

1) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy p.z.p. nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.

2) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy p.z.p.

3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm), które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winne być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.

4) Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa to zastrzeżenie nie będzie miało zastosowania.

5. Zmiana lub wycofanie oferty

1) Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”.

Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności z danymi zamieszczonymi na kopercie wycofanej oferty. Koperty ofert wycofanych nie będą otwierane.

Oświadczenie o wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, treść oświadczenia no wycofaniu oferty oraz podpis Wykonawcy opatrzony pieczęcią.

2) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”.

Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.

6. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nie odpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

ROZDZIAŁ XII

Miejsce oraz termin składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 123), osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich, w siedzibie Zamawiającego tj. Gminnym Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka (sekretariat),

Uwaga:

Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (a nie data jej wysłania przesyłką pocztowa czy kurierską).

2. Termin składania ofert upływa w dniu 29.08.2019 r., o godz. 10:00.

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania:

- niezwłocznie w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

4. Otwarcie ofert nastąpi w dni 29.08.2019 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka pok. administracji.

5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy p.z.p. poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

6. Otwarcie ofert jest jawne.

7. Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także informacje dotyczące cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

8. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 85 ust. 5 ustawy P.z.p.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
    data wytworzenia informacji: 2019-08-21
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-08-21 22:41
Załączniki:
  • SIWZ - pełna treść325.14kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-21
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-21 22:44
  • Zał. nr 1 - fromularz ofertowy26.52kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-21
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-21 22:44
  • Zał. nr 1-1 - Szczegółowy opis zamówienia20.44kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-21
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-21 22:44
  • Zał. nr 2 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania21.21kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-08-21
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-21 22:44
[drukuj]