Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 582175-N-2019 z dnia 2019-08-02 r. - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych - ZMIANA SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-08-06 22:30
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Zmiana treści SIWZ

Dotyczy: Postępowanie pn. „Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych”

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dokonuje zmiany treści SIWZ. Zmianie ulegają punkty 3.9.; 18.13. ; 21.1., 24.2.b)

Było :

3.9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył kostkę brukową i pozostałe wyroby betonowe niezgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia lub że są niekompletne, lub posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w jakikolwiek inny sposób nie odpowiadają warunkom ustalonym w zamówieniu, Zamawiający odmówi ich odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru, a następnie wezwie Wykonawcę do dostarczenia drzwi zgodnych z opisem przedmiotu dostawy, kompletnego i wolnego od wad wyznaczając mu w tym celu nowy termin, nie dłuższy jednak niż 3 dni. Procedura czynności odbioru w tym przypadku zostanie powtórzona.

Otrzymuje treść:

3.9 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył kostkę brukową i pozostałe wyroby betonowe niezgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia lub że są niekompletne, lub posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w jakikolwiek inny sposób nie odpowiadają warunkom ustalonym w zamówieniu, Zamawiający odmówi ich odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru, a następnie wezwie Wykonawcę do dostarczenia kostki brukowej i pozostałych wyrobów betonowych zgodnych z opisem przedmiotu dostawy, kompletnego i wolnego od wad wyznaczając mu w tym celu nowy termin, nie dłuższy jednak niż 3 dni. Procedura czynności odbioru w tym przypadku zostanie powtórzona.

Było:

18.13. Wymagane dokumenty, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - wykonawca przedkłada w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę lub upoważnione osoby z użyciem zwrotu „za zgodność z oryginałem”. Potwierdzenie zgodności z oryginałem kopii dokumentów musi być dokonane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) upoważnioną zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. W przypadku, gdy dokument przedstawiony w formie kopii jest dla zamawiającego nieczytelny lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości zamawiający.

Otrzymuje treść:

18.13. Wymagane dokumenty, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - wykonawca przedkłada w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę lub upoważnione osoby z użyciem zwrotu „za zgodność z oryginałem”. Potwierdzenie zgodności z oryginałem kopii dokumentów musi być dokonane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) upoważnioną zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. W przypadku, gdy dokument przedstawiony w formie kopii jest dla zamawiającego nieczytelny lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginały złożonych przez siebie dokumentów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Było:

21.1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w Czarnej Dąbrówce, ul. Cicha 3 pok. nr „administracja” w dniu 12.08.2019 r. do godziny 1115

Otrzymuje treść:

21.1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w Czarnej Dąbrówce, ul. Cicha 3 pok. nr „administracja” w dniu 12.08.2019 r. o godzinie 1115

Było:

24.2. b) Ocena w zakresie kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w Formularzu ofertowym terminu dostawy - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt

Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:

- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy (liczony w dniach od dnia podpisania umowy), zawiera się w okresie:

Po =

Cb

× 60pkt.

Cmax

gdzie: Po – ilość punktów za kryterium okres gwarancji,

Cmax – okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji,

Cb – okres gwarancji z badanej oferty.

Otrzymuje treść:

24.2. b) Ocena w zakresie kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w Formularzu ofertowym terminu dostawy - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt

Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:

- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy (liczony w dniach od dnia podpisania umowy), zawiera się w okresie:

Po =

Cb

× 40pkt.

Cmax

gdzie: Po – ilość punktów za kryterium okres gwarancji,

Cmax – okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji,

Cb – okres gwarancji z badanej oferty.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
    data wytworzenia informacji: 2019-08-06
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-08-06 22:31
Załączniki:
  • Zmiana treści SIWZ932.17kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczyk
      data wytworzenia informacji: 2019-08-06
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-08-06 22:32
[drukuj]