Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 551130-N-2019 z dnia 2019-06-19 r. Ogłoszenie nr 540135732-N-2019 z dnia 04-07-2019 r. Ogłoszenie nr 540150016-N-2019 z dnia 19-07-2019 r. Ogłoszenie nr 540156380-N-2019 z dnia 29-07-2019 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od środa 2019-06-19 godz. 23:10 do środa 2019-07-10 godz. 10:00 środa 2019-07-24 godz. 10:00 środa 2019-07-31 godz. 10:00 piątek 2019-08-02 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Podkomorzycach - WYJAŚNIENIA DO SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-07-31 21:40
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Wyjaśnienia do SIWZ

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Podkomorzycach”

Zamawiający informuje, iż do Zamawiającego wpłynęły kolejne zapytania do treści SIWZ. Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, przekazuje treść zapytań wraz z odpowiedziami:

1.„W nawiązaniu do postępowania pn Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Podkomorzycach zwracam się z prośbą wyjaśnienie kwestii zobowiązań Wykonawcy zawartych w punkcie 3.2 podpunkt 3.2.8. SIWZ. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych zainstalowanych w ramach zamówienia urządzeń przez cały okres obowiązywania gwarancji. Proszę o wyjaśnienie czy w związku z takim zapisem po stronie Wykonawcy znajdować się będą koszty materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji tj. oleje, filtry ,smary, części normalnie zużywające się, a nie po stronie Eksploatatora, który pobiera opłatę za oczyszczone ścieki”.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wskazuje, iż w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów materiałów eksploatacyjnych tj. oleje, filtry, smary, części zamienne.

2. „Zamawiający w SWIZ w pkt 21.4.2. okres gwarancji ,który jest jednym kryteriów oceny ofert zapisał, że wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy przy czym Wykonawca może wydłużyć ten okres do 96 m-cy za co uzyska dodatkowe punkty. Z zapisów wzoru umowy wynika, iż podany okres obejmuje także maszyny i urządzenie, osprzęt. Informujemy iż Dostawy urządzeń nawet za dodatkową dopłatą nie chcą udzielać tak długiej gwarancji oraz wyceniać usług serwisowych. Sytuacja ta wymaga od Wykonawcy uwzględnienia ewentualnej wymiany urządzeń na nowe w okresie obowiązywania całościowej gwarancji, co zawyża wartość oferty. 96 miesięczny okres gwarancji może być stosowany do robót budowlanych ( konstrukcji ,żelbetu itd) lecz nie do urządzeń i osprzętu gdyż w wielu przypadkach przekracza trwałość urządzeń.
W związku z powyższym prosimy o rozważenie zmiany wymogów gwarancyjnych, poprzez uwzględnienie wymogu iż dla dostarczonych urządzeń i osprzętu Wykonawca udzieli gwarancji producenta lecz nie krócej niż 36 miesięcy”.

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów treści umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

Zamawiający wskazuje, iż niniejsze wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2019-07-31
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-07-31 21:40
Załączniki:
  • Treść wyjaśnień do SIWZ358.75kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-07-31
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-07-31 21:41
    • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
      ostatnia modyfikacja: 2019-07-31 21:42
[drukuj]