Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka
data opublikowania zdarzenia: 2014-06-11 10:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2014-06-11
Data końca składania ofert: poniedziałek 2014-06-23 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne.


Czarna Dąbrówka: Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka
Numer ogłoszenia: 197224 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu dzieci z miejsca zamieszkania na zajęcia do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania, w roku szkolnym 2014/2015; 1. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć, miejscowości z których mają być przewożone dzieci do placówki oświatowej, szacunkowa liczba osób, ilość kilometrów; 2. Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: - Przewóz uczniów z miejscowości i miejsca zamieszkania oraz o godzinach wskazanych w załączniku nr 1 w dniach nauki w szkole. - Wykonawca dostosuje rozkład dowozów do czasu trwania zajęć szkolnych przewożonych uczniów. - Wykonawca zapewni przewóz w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni wolnych od nauki w czasie obowiązywania umowy, dodatkowo zapewni przewóz uczniów jeśli zajęcia przewidziane będą w soboty. - Pojazdy muszą być ogrzewane i klimatyzowane. - Dzieci będą przewożone na podstawie uczniowskiego biletu miesięcznego. - Zamawiający do dnia 15 każdego miesiąca przekaże wykonawcy imienną listę uczniów korzystających z przewozu. Lista uczniów zostanie wykonawcy przekazana drogą elektroniczną lub odebrana przez przewoźnika, za potwierdzeniem otrzymania; 3.Przewozy mogą być dokonywane wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób; 4. Wykonawca musi dysponować pojazdami środkami transportowymi do przewozu dzieci i młodzieży, które na danym kierunku danej trasie muszą posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących; 5.Zgodnie z ustawą z 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. 2004 nr 256 poz. 2572 z póź. zmianami), w przypadku jeżeli droga dziecka pięcioletniego oraz uczniów klas I-IV szkoły podstawowej z domu do najbliższej publicznej placówki oświatowej przekracza 3 km a w przypadku uczniów klas V i VI szkoły podstawowej oraz uczniów gimnazjum 4 km, obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu z domu do najbliższej publicznej placówki oświatowej; 6. W załączniku nr 1 została podana szacunkowa ilość dzieci dowożonych i odwożonych oraz szacunkowe godziny przewozu uczniów. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków z jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalone zostaną pomiędzy przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych do 28.08.2014 r., a wypełniony, poprawiony i podpisany przez uprawnione osoby załącznik nr 1 załączony do podpisanej wcześniej umowy na świadczenie usługi przewozu uczniów. Wykonawca w załączniku nr 1 poda do dnia 28.08.2014 r. również imiona i nazwiska osób sprawujących opiekę nad dziećmi podczas przewozu; 7. W przypadku zmiany planu zajęć szkolnych poszczególni Dyrektorzy szkół w formie pisemnej uzgadniać będę z wykonawcą wszystkie kwestie związane z przewozami; 8.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad dziećmi podczas świadczenia usługi przewozu, na poszczególnych trasach.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 5) Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. np. wyjazdy z dziećmi na zawody

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą licencję uprawniającą do wykonywania krajowego transportu drogowego osób zgodnie z przepisami ustawy z dn. 06 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. 2013 poz. 1414) oraz stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie prac stanowiących przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą wykaz posiadanego sprzętu - min 12 pojazdów do przewozu osób ( w tym co najmniej dwa busy) - sporządzony wg załącznika nr 5 - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 wystarczy oświadczenie jak ma flotę i licencję to i ma kierowców z odpowiednimi badaniami i prawem jazdy - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą ważne polisy ubezpieczeniowe obejmujące NNW, OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej oraz NNW w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji umowy - ocena wg zasady spełnia/niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność, 2) wypełniony zał. nr 1a - kalkulacja cenowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych istotnych postanowień w stosunku do treści umowy, z wyjątkiem: - urzędowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, - zmiana godzin kursów, w przypadku zmiany rozkładu zajęć szkolnych, - lokalizacja miejsc odbioru i odwozu uczniów oraz zmiana liczby uczniów w związku ze zmianą miejsc zamieszkania ucznia, wprowadzenia się na teren gminy nowych uczniów, zmianą w zakresie objęcia obowiązkiem szkolnym nowych grup dzieci lub kończącym się obowiązkiem szkolnym, objęciem dodatkowych grup uczniów dofinansowaniem przez Gminę, zdarzeniami losowymi, związanymi ze zmianą ilości dzieci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 - 16:00 ; wtorek - piątek 7:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka pokój nr 6 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-06-11
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-06-11 10:41
Załączniki:
  • SIWZ604kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-06-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-11 10:41
  • Załącznik nr 192kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-06-11
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-11 10:42
Protokół z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2014-06-26 16:55
Typ zdarzenia: publikacja protokołu

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-06-23
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-06-26 16:57
Załączniki:
  • Protokół z otwarcia ofert327.16kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-06-23
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-06-26 16:57
Ogłoszenie o wyniku przetargu
data opublikowania zdarzenia: 2014-07-31 09:10
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
    data wytworzenia informacji: 2014-07-08
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-07-31 09:13
Załączniki:
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania561.64kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-07-08
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-07-31 09:14
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamównienia40kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Arleta Jaśniak
      data wytworzenia informacji: 2014-08-26
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-08-26 14:57
[drukuj]