Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie nr 542897-N-2019 z dnia 2019-04-30 r. Ogłoszenie nr 540092053-N-2019 z dnia 13-05-2019 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od wtorek 2019-04-30 godz. 13:50 do środa 2019-05-15 godz. 12:00 piątek 2019-05-24 godz. 12:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu nowego lub używanego autobusu turystycznego - SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2019-04-30 14:05
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: Numer sprawy: 1/2019
Szczegółowa informacja:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego na:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu

nowego lub używanego autobusu turystycznego

Zatwierdził: p.o. Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka

Beata Łozowska

Czarna Dąbrówka, dnia 30.04.2019 r.

Pełna treść SIWZ do pobrania w załączniku poniżej.

ROZDZIAŁ I

Nazwa i adres Zamawiającego

GMINNE CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA

reprezentowane przez

Dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka

ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel/fax 59 8212014

NIP 842-177-09-75, REGON 222069008

e-mail: gok@czarnadabrowka.pl

strona internetowa zamawiającego: gok.czarnadabrowka.com.pl

 

ROZDZIAŁ II

Postanowienia ogólne

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na zasadach określonych w art. 39- 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późniejszymi zmianami) oraz przepisach wykonawczych do niej.

  2. Postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art.11 ust.8 ustawy p.z.p.

  3. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ) jest mowa o „ustawie p.z.p." należy przez to rozumieć ustawę, o której mowa w pkt 1.

  4. Ilekroć w SIWZ jest mowa o „Zamawiającym" należy uważać, że dotyczy to Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka.

  5. Ilekroć w SIWZ jest mowa o „Wykonawcy" należy uważać, że dotyczy to podmiotu ubiegający się o udzielenie zamówienia.

  6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  7. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p..

  8. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy p.z.p..

  9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a- 91 e ustawy p.z.p.

  10. Zgodnie z art. 24 aa ustawy p.z.p. Zamawiający w postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

  17. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

ROZDZIAŁ III

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: autobus turystyczny – nowy lub używany.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1-1 do SIWZ, który jednocześnie stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla rozwiązań wymaganych przez zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca, który powołuje się na takie równoważne rozwiązanie, jest zobowiązany udowodnić, że oferuje przedmiot spełniający wymagania określone przez Zamawiającego.

4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień

Kod CPV:

34121000-1 – autobusy i autokary

66114000-2 – usługi leasingu finansowego

ROZDZIAŁ IV

Termin wykonania zamówienia

1. Ustala się termin realizacji zamówienia (dostawy-odbioru) przedmiotu leasingu do 21 dni od momentu podpisania umowy, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego autobusu turystycznego.

2. Dostawa/odbiór przez Zamawiającego i Wykonawcę może być zrealizowana od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dostawy w innych dniach i godzinach, po wcześniejszym jego powiadomieniu i uzgodnieniu terminów pomiędzy stronami.

3. Miejsce dostarczenia kompletnego przedmiotu leasingu : Gminne Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka.

ROZDZIAŁ V

Warunki udziału w postępowaniu

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

1) nie podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

a) Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł.

2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu sporządzonego według załącznika nr 1-1 do SIWZ.

4. Na podstawie art. 22 d ust. 2 ustawy p.z.p. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5. Oferty wspólne:

5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

5.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza).

5.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia wstępne składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz – wobec każdego z nich – brak podstaw wykluczenia

5.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6. Poleganie na zdolnościach innych podmiotów:

6.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.

6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).

6.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępniania określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.

6.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy p.z.p.

6.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępniania zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

6.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami

b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.

ROZDZIAŁ IX

Wymagania dotyczące Wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

1. Ustala się wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :

a) pieniądzu;

b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310)

3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

BS Łeba nr 88 9324 1018 0021 1187 2000 0010 z dopiskiem:

"Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu nowego lub używanego autobusu turystycznego , nr 1/2019

Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu.

4. Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej do dnia: 15.05.2019 r. do godz. 12:00. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium.

Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

5. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu. Oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie.

Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy p.z.p.

6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy :

a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib

b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,

c) kwotę gwarancji/ poręczenia

d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy p.z.p..

7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

9.8. Szczegółowe przepisy dotyczące wadium zawarte są w art. 45 – 46 ustawy p.z.p.

ROZDZIAŁ X

Termin związania ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium.

4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania oferta. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

5. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia orzeczenia przez Krajowa Izbę Odwoławczą.

ROZDZIAŁ XI

Opis sposobu przygotowania oferty

1. Wymagania ogólne

a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b) Oferta musi być złożona w formie pisemnej (pod rygorem nieważności), zgodnie z wymaganiami ustawy i SIWZ. Wykonawca przedłoży jeden egzemplarz oferty.

c) Zamawiający nie dopuszcza składanie oferty w postaci elektronicznej.

d) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym, przy użyciu nieścieralnego tuszu lub atramentu. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

e) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.

f) W celu wykluczenia przypadkowego zdekompletowania oferty zaleca się, aby wszystkie karty oferty były spięte, ponumerowane i parafowane.

g) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki muszą być własnoręcznie parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

h) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

i) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych, Wykonawca nie może skreślić, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego.

2. Oferta powinna składać się z :

a) Formularza ofertowego –załącznik nr 1 do SIWZ,

b) Szczegółowy opis zamówienia (potwierdzenie spełnienia wymagań przez Wykonawcę) – załącznik nr 1-1 do SIWZ

c) Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ,

d) Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ,

e) Pełnomocnictwa do złożenia oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy),

f) Pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

g) Zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4 do SIWZ

f) Dowód wniesienia wadium

3. Wykonawca zamieści ofertę w zamkniętej kopercie, która

  1. będzie opakowana w taki sposób aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert,

  2. będzie zaadresowana na „Zamawiającego",

  3. będzie posiadać oznaczenie nazwy zadania - Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu nowego lub używanego autobusu turystycznego, nr 1/2019

  4. poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta będzie posiadać NAZWĘ I ADRES WYKONAWCY, aby można było odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.

  5. WZÓR OPISANIA KOPERTY - OPAKOWANIA

Nadawca:

Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).

Adresat:

GMINNE CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA

ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka

Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu nowego lub używanego autobusu turystycznego, nr 1/2019

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

16.05.2019 r. godz.12:15

UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu nieprawidłowego opisania i oznakowania oferty, niezastosowania się Wykonawcy do w/opisanych zaleceń, niewłaściwego zamknięcia opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanej w niniejszym punkcie.

4. Tajemnica przedsiębiorstwa

4.1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy p.z.p. nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.

4.2.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy p.z.p.

4.3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm), które Wykonawca chce zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winne być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.

4.4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa to zastrzeżenie nie będzie miało zastosowania.

5. Zmiana lub wycofanie oferty

a) Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE".

Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności z danymi zamieszczonymi na kopercie wycofanej oferty. Koperty ofert wycofanych nie będą otwierane.

Oświadczenie o wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, treść oświadczenia no wycofaniu oferty oraz podpis Wykonawcy opatrzony pieczęcią.

b) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA".

Koperty oznaczone „ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.

ROZDZIAŁ XII

Miejsce oraz termin składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 123), osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich, w siedzibie Zamawiającego tj. Gminnym Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka (sekretariat),

Uwaga:

Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (a nie data jej wysłania przesyłką pocztowa czy kurierską).

2. Termin składania ofert upływa w dniu 15.05.2019 r., o godz. 12:00.

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania:

- niezwłocznie w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

4. Otwarcie ofert nastąpi w dni 15.05.2019 r. , o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego tj. Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka (sekretariat)

5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy p.z.p. poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

6. Otwarcie ofert jest jawne.

7. Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także informacje dotyczące cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

8. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 85 ust. 5 ustawy p.z.p.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
    data wytworzenia informacji: 2019-04-30
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-04-30 14:02
Załączniki:
  • Pełna treść SIWZ9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Wzór umowy leasingowej152.64kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Zał. 1 - Formularz ofertowy 120.98kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Zał. 1.1 - Wymagania zamawiającego114.05kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Zał. 2 - Oświadczenie wykonawcy #1103.83kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Zał. 3 - Oświadczenie wykonawcy #2118.67kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Zał. 4 - Zobowiązanie do przekazania zasobów91.9kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
  • Zał. 5 - Oświadczenie ws. przynależności grup kapitałowych98.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Łozowska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-30
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-30 14:07
[drukuj]