Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GPI.271.8.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zakup wraz z dostawą drukarek 3D z materiałami eksploatacyjnymi oraz zestawów nagłaśniających do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka
data opublikowania zdarzenia: 2019-04-23 22:55
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2019-04-23
Data końca składania ofert: poniedziałek 2019-05-06 godz. 14:00
Oznaczenie: GPI.271.8.2019
Szczegółowa informacja:

Zapytanie ofertowe

Gmina Czarna Dąbrówka na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz.U. z 2018 r, poz. 1986 ze zm.) oraz na podstawie rozdziału 6.5 i 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych przez Ministerstwo Rozwoju zaprasza do złożenia oferty na

Zakup wraz z dostawą drukarek 3D z materiałami eksploatacyjnymi oraz zestawów nagłaśniających do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka

ul. Gdańska 5

77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

 

II. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą drukarek 3 D z materiałami eksploatacyjnymi oraz zestawów nagłaśniających do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka realizowanego w ramach projektu pn. „Wymarzone przedszkole”.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje :

- Zestaw nagłaśniający – 4 zestawy

- Drukarki – 3 D – 4 szt.

- Zestaw materiałów eksploatacyjnych – 8 zestawów

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego „opis przedmiotu zamówienia”.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

- 32340000-8 - mikrofony i głośniki

- 30232100-5 Drukarki i plotery

- 31710000-6 Sprzęt elektroniczny

  1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 2) do:

- Szkoły Podstawowej w Czarnej Dąbrówce, ul. Słupska 17, 77-116 Czarna Dąbrówka;

- Szkoły Podstawowej w Rokitach, Rokity 34, 77-123 Rokity;

- Szkoły Podstawowej w Nożynie, Nożyno 40, 77-115 Nożyno;

- Szkoły Podstawowej w Jasieniu, Jasień, 77-122 Jasień.

  1. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów czy sprzętu znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie „produktów" równoważnych. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego. Ocena ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „produktów równoważnych" lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nie równoważności".
  2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie transportu do placówek wymienionych w pkt. 3 (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem ponosi Wykonawca).
  3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia, który będzie nowy, nieużywany (bez cech używalności) i kompletny.
  4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
  5. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie – po realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionych faktur VAT.

V. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej, opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny.

1. Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:

- cena – waga kryterium 90%,

- okres gwarancji – waga kryterium 10%.

2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:

- cena (C) – cenie zostanie poddana cena ryczałtowa brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów – 90. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:

C=Cn/Cb x 90

gdzie:
C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny

Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

Cb – cena brutto badanej oferty

- okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości – 24 miesiące. Maksymalna liczba punktów – 10. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad – jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji:

a) dłuższy o co najmniej 12 m-cy od wymaganego okresu gwarancji (tj. 36 miesięcy) otrzyma 4 ,00 pkt.;

b) dłuższy o co najmniej 24 m-ce od wymaganego okresu gwarancji (tj. 48 miesięcy) otrzyma 7,00 pkt.;

c) dłuższy o co najmniej 36 m-cy od wymaganego okresu gwarancji (tj. 60 miesięcy lub więcej) otrzyma 10,00 pkt.;

d) minimalny (tj. 24 miesiące) - otrzyma 0,00 pkt w wyżej wymienionym kryterium.;

W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji w wymiarze innym niż wielokrotność 12 miesięcy (tj. 24/36/48/60 itp.), Zamawiający w celu oceny zaokrągli wskazane okresy odpowiednio w dół do 24/36/48/60 miesięcy.

Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.

Uwaga!

Kryterium dotyczy wyłącznie gwarancji na drukarki 3D oraz zestawy nagłaśniające.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, na które to Wykonawca zobowiązany jest udzielić 6 miesięcznej gwarancji.

3. Za najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:

P = C + G

4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

VI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, oferowanej ceny za wykonanie zamówienia. Cena brutto podana w „Formularzu ofertowy” powinna być wyliczona w oparciu o przedłożony formularz cenowy - zał. 3 do Zapytania.

2) Cena oferty ma być wyrażona w PLN z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji papierowej opisując „Oferta na zakup wraz z urządzeń multimedialnych do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka” do dnia 06.05.2019 r. do godz. 14:00 w sekretariacie (pokój nr 6) Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego).

IX. Termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2019 r. o godz. 14:30w pokoju nr 12 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

X. WYMOGI FORMALNE I WARUNKI UDZIAŁU :

1. W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby lub podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadania co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr. 1). Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty. Do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

4. Do oferty należy złożyć oświadczenie o braku powiazania z Zamawiającym - wypełniony załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

5. W przypadku braku dołączenia pełnomocnictwa lub/i oświadczenia o powiązaniu z Zamawiającym wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentu w terminie 3 dni pod rygorem odrzucenia oferty.

6. Zamawiający odrzuci oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, o którym mowa w pkt. II niniejszego zapytania;
  2. które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert,
  3. wykonawcy, który nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie,
  4. wykonawcy, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

7. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w pkt. VIII zapytania, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.

8. Modyfikacja treści zapytania ofertowego jest możliwa przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający umieści informacje o zmianie zapytania ofertowego w bazie konkurencyjności oraz na stronie internetowej www.bip.czarnadabrowka.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”, na której opublikował Zapytanie ofertowe.

9. Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania Informacja o wyniku postępowania przekazana zostanie pisemne lub e-mailem lub faksem (na adres e-mail lub nr faksu wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty) oraz zostanie umieszczona w w bazie konkurencyjności oraz na stronie internetowej.

10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

11. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:

1)ceny, na skutek:

a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,

b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części dostaw w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość dostaw niezrealizowanych;

- o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy i w zakresie wynikających z tych okoliczności będą dokonane.

2)Sprzętu ( w tym oprogramowania) zaoferowanych przez Wykonawcę w przypadku ich wycofania z dystrybucji i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę określoną w umowie, zgodnie z Formularzem ofertowym.

3)terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek: niemożliwych do przewidzenia okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ustalonym terminie,

– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy o czas (okres w dniach), w którym z powodu w/w okoliczności dostawy i usługi nie mogły być wykonywane.

4) Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.

12. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jeżeli realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym

XI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych .

XII. Osobą upoważnioną do udzielenia wszelkich wyjaśnień – jest pracownik Urzędu Gminy Beata Wolska tel. 59 82126 43, e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
    data wytworzenia informacji: 2019-04-23
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-04-23 22:58
Załączniki:
  • Treść zapytania ofertowego430.06kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-23 23:00
  • Zał. nr 1 - fromularz oferty203.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-23 23:00
  • Zał. nr 2 - opis przedmiotu zamówienia192.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-23 23:00
  • Zał. nr 3 - formularz cenowy232.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-23 23:00
  • Zał. nr 4 - wzór umowy544.53kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewska
      data wytworzenia informacji: 2019-04-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-04-23 23:00
[drukuj]