Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony
Przebieg postępowania
Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka
data opublikowania zdarzenia: 2019-03-01 22:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2019-03-01
Data końca składania ofert: czwartek 2019-03-14 godz. 12:00
Szczegółowa informacja:

Zaproszenie do złożenia oferty wraz z formularzem oferty

            Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z  2018 r. poz. 1986 ze zm.) zaprasza do złożenia oferty na:

 

Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu

Gminy Czarna Dąbrówka

 

I. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel./faks: (59) 82 12 660

e-mail: sekretariat@gops.czarnadabrowka.pl         

II. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2019 r. usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka. Udzielenie schronienia następuje przez przyznanie tymczasowego schronienia w noclegowni, schronisku dla osób bezdomnych, schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi lub ogrzewalni.

Zamówienie zostało podzielone na cztery części.

  1.  Część pierwsza zamówienia obejmuje udzielenie schronienia dla minimum 1 osoby bezdomnej (kobiety lub mężczyzny) w schronisku dla osób bezdomych.

1)       Usługa schronienia w schronisku świadczona będzie:

a)       osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest gmina Czarna Dąbówka (w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej /Dz. U. z 2018 r. poz. 1508/, zwanej dalej „ustawą o pomocy społecznej”),

b)      osobom potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest gmina Czarna Dąbrówka.

2)       Schronisko dla osób bezdomnych winno zapewniać osobom bezdomnym całodobowe, tymczasowe schronienie oraz usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.

3)       Każdorazowe umieszczenie osoby w schronisku odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub             e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.

4)       Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym, którym udziela schronienia w schronisku:

a)    standardów podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych wymienionych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (zwane dalej „Rozporządzeniem”);

b)      wykonywania usług w schroniskach przez osoby posiadające kwalifikacje wymienione w załączniku nr 2 do Rozporządzenia oraz w art. 48a pkt. 2g ustawy o pomocy społecznej;

c)       minimalnych stanadardów obiektu, w którym mieści się schronisko, wymienionych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia.

5)       Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

6)       Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 24 grudnia.

7)       Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.

a)        podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;

b)       Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

8)       Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu. 

  1. Część druga zamówienia obejmuje udzielenie schronienia dla minimum 1 osoby bezdomnej (kobiety lub mężczyzny) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

1)       Usługa schronienia w schronisku świadczona będzie:

a)       osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest gmina Czarna Dąbówka (w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej /Dz. U. z 2018 r. poz. 1508/, zwanej dalej „ustawą o pomocy społecznej”),

b)      osobom potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest gmina Czarna Dąbrówka.

2)       Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi winno zapewnić osobom bezdomnym, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno- -opiekuńczy, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej

3)       Każdorazowe umieszczenie osoby w schronisku odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub             e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.

4)       Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym, którym udziela schronienia w schronisku:

a)       standardów podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych wymienionych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (zwane dalej „Rozporządzeniem”);

b)      wykonywania usług w schroniskach przez osoby posiadające kwalifikacje wymienione w załączniku nr 2 do Rozporządzenia oraz w art. 48a pkt. 2h ustawy o pomocy społecznej;

c)        minimalnych stanadardów obiektu, w którym mieści się schronisko, wymienionych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia.

5)       Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

6)       Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 24 grudnia.

7)       Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.

a)        podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;

b)       Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

8)       Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu. 

  1. Część trzecia zamówienia obejmuje udzielenie schronienia dla minimum 1 osoby bezdomnej (kobiety lub mężczyzny) w noclegowni.

1)       Usługa schronienia w noclegowni świadczona będzie:

a)       osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest gmina Czarna Dąbówka (w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej /Dz. U. z 2018 r. poz. 1508/, zwanej dalej „ustawą o pomocy społecznej”),

b)       osobom potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest gmina Czarna Dąbrówka.

2)       Noclegownia winna zapewnić schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.

3)       Każdorazowe umieszczenie osoby w noclegowni odbywa się na podstawie skierowania wydanego przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią skierowania w ciągu 7 dni

4)       Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym, którym udziela schronienia w noclegowni:

a)       standardów podstawowych usług świadczonych w noclegowniach wymienionych w załączniku nr 1 do Rozporządzenia;

b)      wykonywania usług w noclegowniach przez osoby posiadające kwalifikacje wymienione w załączniku nr 1 do Rozporządzenia oraz w art. 48a pkt. 3a ustawy o pomocy społecznej;

c)        minimalnych stanadardów obiektu, w którym mieści się noclegownia, wymienionych w załączniku nr 1 do Rozporządzenia.

5)       Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

6)       Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 24 grudnia.

7)       Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.

a)        podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;

b)       Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

8)       Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

  1. Część czwarta zamówienia obejmuje udzielenie schronienia dla minimum 1 osoby bezdomnej (kobiety lub mężczyzny) w ogrzewalni.

1)       Usługa schronienia w ogrzewalni świadczona będzie:

a)       osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest gmina Czarna Dąbówka (w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej /Dz. U. z 2018 r. poz. 1508/, zwanej dalej „ustawą o pomocy społecznej”),

b)       osobom potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest gmina Czarna Dąbrówka.

2)       Ogrzewalnia winna umożliwić interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co najmniej w miejsca siedzące.

3)       Każdorazowe umieszczenie osoby w ogrzewalni odbywa się na podstawie skierowania wydanego przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią skierowania w ciągu 7 dni.

4)       Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym, którym udziela schronienia w ogrzewalni:

a)       standardów podstawowych usług świadczonych w ogrzewalniach wymienionych w załączniku nr 3 do Rozporządzenia;

b)      wykonywania usług w ogrzewalniach przez osoby posiadające kwalifikacje wymienione w załączniku nr 3 do Rozporządzenia oraz w art. 48a pkt. 4a ustawy o pomocy społecznej;

c)        minimalnych stanadardów obiektu, w którym mieści się ogrzewalnia, wymienionych w załączniku nr 3 do Rozporządzenia.

5)       Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

6)       Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 24 grudnia.

7)       Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.

a)        podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;

b)       Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

8)       Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

III. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

  1. Wymagania niezbędne:

a)       w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym
i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę.

b)      wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.

c)       dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego) nie przekraczająca 200 km.

IV.  TERMIN WYKONANIA

Wymagany termin wykonania zamówienia dla wszystkich części zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

V. Kryteria wyboru oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla danej części zamówienia Zamawiający stosować będzie a) kryterium ceny – cena 100%.

Cena - cena brutto za dzień wykonania usługi zaoferowana przez oferenta 

2) Punktacja ważnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:

      Cena = (najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert / cena badanej oferty) x 100 pkt                                                             

VI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1) Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty składające się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia z należytą starannością oraz podatek w należnej wysokości.

2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zaproszenia) cenę za dzień wykonania usługi.

3)  Cena zadeklarowana w ofercie zostanie wprowadzona do umowy jako wynagrodzenie ryczałtowe, które obowiązywać będzie przez cały okres trwania umowy.

4) Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę można złożyć drogą tylko w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego) - osobiście w sekretariacie (pokój nr 6) lub pocztą pod w/w adres; do dnia 14 marca 2019 r. do godz.1200

IX. WYMOGI  FORMALNE:

1) Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zaproszenia. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, które:

    a) wpłynęły po terminie składania ofert;

    b) nie odpowiadają treści zaproszenia.

3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia liczby części zamówienia, jaka może zostać udzielona jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty na każdą część zamówienia osobno.

4) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania w ciągu 5 dni liczonych od terminu otwarcia ofert. Informacja o wyniku postępowania przekazana e-mailem lub pocztą.

5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza  zobowiązany będzie do zawarcia umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6) Złożenie niniejszego zaproszenia nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/:

Nazwa zamawiającego:                   Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Dąbrówce

Adres zamawiającego:                    ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

Telefon:                                        59) 82 12 660

Faks:                                            59) 82 12 660

Adres strony internetowej:              http://gops.czarnadabrowka.com.pl/

Adres poczty elektronicznej:           sekretariat@gops.czarnadabrowka.pl

§  kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnej    e-mail: iod@czarnadabrowka.pl;

§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/:

postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Świadczenie w 2019 r. usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka, prowadzonym w formie zaproszenia do złożenia oferty na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;

§   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§   posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§   nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Bryjka
    data wytworzenia informacji: 2019-03-01
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-03-01 22:11
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2019-04-07 14:50
Załączniki:
  • Treść oferty354.2kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Bryjka
      data wytworzenia informacji: 2019-03-01
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-01 22:13
  • Formularz oferty18.23kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Bryjka
      data wytworzenia informacji: 2019-03-01
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-03-01 22:13
[drukuj]