Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GPI.271.3.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Organizacja trzech wycieczek edukacyjnych do „Tajnej Bazy Pirackiej” w Grąbkowie
data opublikowania zdarzenia: 2019-02-06 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2019-02-06
Data końca składania ofert: poniedziałek 2019-02-25 godz. 11:00
Oznaczenie: GPI.271.3.2019
Szczegółowa informacja:

Zapytanie ofertowe

 

            Gmina Czarna Dąbrówka w oparciu o art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U.  2018, poz. 1986 z późn. zm.) oraz na podstawie rozdziału. 6.5. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego  oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych przez Ministerstwo Rozwoju zaprasza do złożenia oferty na

 

Organizacja trzech wycieczek  edukacyjnych do „Tajnej Bazy Pirackiej” w Grąbkowie

 

Zamówienie w ramach projektu pn. „Wymarzone przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020.

 

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl lub zamówienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

           

II. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie trzech 1-dniowych wycieczek edukacyjnych do „Tajnej Bazy Pirackiej” w Grąbkowie (gm. Potęgowo), gdzie uczestnicy wezmą udział w programie wychowania komunikacyjnego dla najmłodszych.  Uczestnikami wycieczek będzie 244 dzieci w wieku przedszkolnym (od 3 do 6 lat) uczęszczających do placówek na terenie Gminy Czarna Dąbrówka wraz z opiekunami. Realizacja przedmiotu zamówienia w okresie od 4 do 14 czerwca 2019 r. (terminy do indywidualnego określenia).
  • I wycieczka – grupa  98 dzieci i 10 opiekunów, z Czarnej Dąbrówki,
  • II wycieczka – grupa 77 dzieci i 8 opiekunów, z Rokit,
  • III wycieczka – grupa 69 dzieci i 7 opiekunów z Nożyna i Jasienia.

 

W ramach realizacji usługi Wykonawca zapewnia w szczególności:

  1. transport na całej trasie wycieczki, tj. na terenie gminy Czarna Dąbrówka (zarówno na etapie wyjazdu jak i powrotu), z terenu gminy Czarna Dąbrówka do Grąbkowa oraz z Grąbkowa na teren gminy Czarna Dąbrówka, przy założeniu czterech miejsc zbiórki/wysiadania na parkingach przy: Szkole Podstawowej w Czarnej Dąbrówce, Rokitach, Nożynie oraz Jasieniu;
  2. kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób, bezpieczne i higieniczne warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego;
  3. podróż autokarem turystycznym o ilości miejsc wymaganej dla grupy wycieczkowej oraz o standardzie z zapewnieniem odpowiednich warunków bezpieczeństwa (pasy bezpieczeństwa itp.);
  4. pokrycie wszystkich wymaganych opłat drogowych i parkingowych;
  5. pokrycie kosztu wszystkich ujętych w programie biletów wstępu;
  6. ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wycieczki;
  7. zapewnienie wyżywienia: słodka bułka i sok.

 

 

KOD CPV: 63.51.10.00 – 4 Organizacja wycieczek

 

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia – wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania trzech jednodniowych wycieczek  w okresie 04-14.06.2019 r. (wybór dni w tym przedziale czasowym zależy od Wykonawcy).

 

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie – po realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionych faktur VAT.

 

V. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej:

• cena oferty – waga 100 pkt.

 

2) Opis kryteriów:

a) „cena oferty” – cena za realizację całości zamówienia (całej wycieczki) przedstawiona w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania); maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną.

Ocena w kryterium cena oferty będzie dokonywana na podstawie ceny za całą wycieczkę, podanej w pkt 1 formularza ofertowego, według wzoru:        

Pc  =

Cn

×   100 pkt.

 

Cob

 

Pc – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

Cn - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich cen z ofert podlegających ocenie;

Cob - cena oferty badanej;

 

 

 

3) Punktacja ważnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:

On = Pc

gdzie:

On – łączna ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie,

Pcliczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

 

Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

 

VI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1) Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty składające się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia z należytą starannością oraz podatek w należnej wysokości.

2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania) cenę jednostkową brutto zamówienia przypadającą na jednego ucznia (zawierającą przypadający na jednego ucznia koszt zapewnienia opieki i udziału opiekunów) i cenę brutto za realizację całej wycieczki, z uwzględnieniem podatku VAT w stawce obowiązującej na dzień składania ofert.

3) Cena oferty ma być wyrażona w PLN z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla całego zamówienia:

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. z 2017, poz. 1553 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą o sługach turystycznych, prowadzonego przez Marszałka Województwa;

b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zorganizował co najmniej 3 wycieczki na minimum 50 osób.

 

  1. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w ppkt. 1) powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:

  1. odpis z właściwego rejestru lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego w ppkt. 1) lit. a),
  2. wykaz wycieczek zorganizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, potwierdzające spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w punkcie ppkt. 1) lit. b); wg załącznika nr 2 do Zapytania.
  1. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i zweryfikowania ich zgodności z warunkami niniejszego zapytania.
  2. Wykonawca nie może uzupełniać dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu po terminie składania ofert.

 

IX. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji papierowej opisując „oferta na Organizacja trzech wycieczek  edukacyjnych do „Tajnej Bazy Pirackiej” w Grąbkowie” do dnia 25.02.2019 r. do godz.1100 w sekretariacie (pokój nr 6) Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego).

X. Termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.02.2019 r. o godz. 1115 w pokoju nr 12 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.

 

XI. WYMOGI  FORMALNE:

1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zapytania. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty.

2) Zamawiający odrzuci oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, o którym mowa w pkt. II niniejszego zapytania;
  2. złożone przez wykonawców niespełniających warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
  3. które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert.

3) Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w pkt. IX zapytania, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.

4) Modyfikacja treści zapytania ofertowego jest możliwa przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający umieści informacje o zmianie zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.czarnadabrowka.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”, na której opublikował Zapytanie ofertowe.

5) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania w ciągu 7 dni liczonych od terminu otwarcia ofert. Informacja o wyniku postępowania przekazana zostanie pisemne lub e-mailem lub faksem (na adres e-mail lub nr faksu wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty).

6) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania), w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

7) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

  1. zmiana terminu wycieczki powodowana siłą wyższą (m. in. złe warunki atmosferyczne, stan klęski żywiołowej)
  2. zmiana programu wycieczki powodowana siłą wyższą, decyzjami władz państwowych, zamknięciem obiektów, lub obiektywną przyczyną nie wynikającą z działania ani zaniechania Wykonawcy w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego.

8) Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

XII. Pracownicy merytoryczni: Beata Wolska, Marzena Mielewczyk

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
    data wytworzenia informacji: 2019-02-06
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2019-02-06 14:54
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2019-02-06 15:07
Załączniki:
  • Zapytanie ofertowe2.5MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-02-06
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-02-06 15:01
  • Formularz ofertowy (wersja edytowalna)187.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowski
      data wytworzenia informacji: 2019-02-06
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2019-02-06 15:01
[drukuj]