GPI.271.24.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa destruktu asfaltowego - UNIWAŻNIENIE
data opublikowania zdarzenia: 2018-12-20 12:10
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: GPI.271.24.2018
Szczegółowa informacja:
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzonego w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) - dalej zwaną „ustawa Pzp”; na zadanie pod nazwą: „dostawa destruktu asfaltowego”.
Stosownie do treści pkt VI ppkt 6) Zapytania ofertowego z dnia 07.12.2018 r.sygn. GPI.271.24.2018, Zamawiający tj. Gmina Czarna Dąbrówka, informuję że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pod nazwą: „dostawa destruktu asfaltowego”.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2018-12-20
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-20 12:09
Załączniki:
- Informacja w spr. unieważnienia postępowania296.22kB
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2018-12-20
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-20 12:10