Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GPI.271.24.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa destruktu asfaltowego
data opublikowania zdarzenia: 2018-12-13 18:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2018-12-13
Data końca składania ofert: poniedziałek 2018-12-17 godz. 10:00
Oznaczenie: GPI.271.24.2018
Szczegółowa informacja:

Zapytanie ofertowe

 

            Gmina Czarna Dąbrówka działając w oparciu o art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U.  2017, poz. 1579 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Wójta nr 41/2015 z dnia 09.06.2015 r.w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Czarnej Dąbrówce „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro”, zaprasza do złożenia oferty  na: dostawę destruktu asfaltowego.

 

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem czystego destruktu asfaltowego pozyskiwanego w wyniku frezowania ulic, w ilości szacunkowej ok 830 ton, o frakcji 0-31.
  2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Czarna Dąbrówka, w lokalizacji określonych sołectw:

L.p.

Sołectwo do którego planowana jest dostawa

Szacowana ilość dostawy

1.

Kotuszewo

180

2.

Mydlita

270

3.

Przylaski

180

4.

Gliśnica

200

 

  1. Wskazane ilości kruszywa, stanowi wielkość szacunkową w celu określenia wartości zamówienia i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości materiału w stosunku do podanych w zapytaniu ofertowym ilości. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych towarów podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena jednostkowa pozostanie nie zmieniona. Załadunek, rozładunek i ważenie należy do Wykonawcy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy, która będzie się mieściła w obrębie do 20 km od granic wskazanego sołectwa na terenie gminy Czarna Dąbrówka.
  3. Dostarczony destrukt powinien być wolny od odpadów typu stal, azbest, szkło, drewno itp., pozostałości gleby, odpady niebezpieczne. W przypadku dostarczenia materiału zanieczyszczonego, dostawca zobowiązany jest wydobyć wszystkie odpady na miejscu dostarczenia lub wymienić cały dostarczony w danym zamówieniu materiał (zgodnie ze wskazaniem przedstawiciela Zamawiającego).
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia dostarczonej ilości destruktu na wskazanym przez siebie urządzeniu wagowym oraz jego jakości w laboratoriach wybranych przez Zamawiającego.
  5. Ilość dostarczonego destruktu w poszczególnych partiach winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie przewozowym zawierającym wagę destruktu, umożliwiającym weryfikację tonażu.
  6. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi w protokole zgodność ilości i jakości dostarczonego kruszywa z zamówieniem.
  7. W przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów dostarczonego materiału z zamówieniem (w tym parametrami opisanymi w treści zapytania ofertowego) przedstawiciel Zamawiającego nie dokona odbioru dostarczonego materiału. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia dostarczonego materiału i niezwłocznej dostawy wskazanej w danym zamówieniu ilości materiału, zgodnego z zapisami zapytania.
  8. Dostawa będzie poprzedzana telefonicznie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

Główny Kod CPV:

14212200-2 Kruszywo

 

III. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowydo dnia 28 grudnia 2018 r.

 

IV. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej:

        • cena oferty – waga 100pkt.

2) Opis kryteriów:

a) „cena oferty” – cena za realizację całości zamówienia przedstawiona w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania); maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną.

Ocena w kryterium cena oferty będzie dokonywana na podstawie ceny za realizację zamówienia, według wzoru:    

P=

Cn

×   100 pkt.

 

Cob

 

Pc – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

Cn - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich cen z ofert podlegających ocenie;

Cob - cena oferty badanej;

 

3) Punktacja ważnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:

On =PccLHN6J0p+6UHMAAAAASUVORK5CYII=

gdzie:

On – łączna ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie,

Pcliczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

 

4) W toku oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy udzielenia wyjaśnień dot. złożonej oferty. 

5) Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać wobec Zamawiającego żadnych roszczeń.

 

V. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę można złożyćfaksem na nr 59 82 12 644 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego) lub osobiście w sekretariacie Urzędu (pokój nr 6) do dnia 17.12.2018 r. do godz.1000

 

VI. WYMOGI  FORMALNE:

1) Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zapytania. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, które:

    a) wpłynęły po terminie składania ofert;

    b) nie spełniają warunków wymienionych w niniejszym zapytaniu;

    c) nie odpowiadają treści zapytania.

3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  

4) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania w ciągu 3 dni liczonych od terminu otwarcia ofert. Informacja o wyniku postępowania przekazana e-mailem lub pocztą.

5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza  zobowiązany będzie do zawarcia umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6) Złożenie niniejszego zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

7) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być kompletna i jednoznaczna.

8) Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosił 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu właściwie wystawionej faktury. Należy wystawić faktury oddzielnie w zależności od sołectwa do którego będzie realizowana dostawa.

9) Cena brutto oferty za dostawy kruszywa stanowić będzie ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy, dlatego musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania dostaw, wymaganej jakości i w oferowanym terminie, włączając w to: podatek VAT, koszty bezpośrednie, kalkulowany przez Wykonawcę zysk, opłaty i należności, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem dostaw zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami technicznymi i prawnymi.

 

VII. Osobą upoważnioną do udzielenia informacji i wyjaśnień:

Aldona Drywatel. 59 82126 43, e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

Ewelina ŚwiontekBrzezinskatel. 59 82126 43, e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

 

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/:

Nazwa zamawiającego:                   Gmina Czarna Dąbrówka

Adres zamawiającego:                    ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

Telefon:                                        59 82 12 643

Faks:                                            59 82 12 644

Adres strony internetowej:  www.bip.czarnadabrowka.pl

Adres poczty elektronicznej:gmina@czarnadabrowka.pl

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarna Dąbrówka jest Pan Jarosław Mielnik,e-mail: iod@czarnadabrowka.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „dostawa destruktu asfaltowego”, znak sprawy GPI.271.24.2018 prowadzonym w formie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
    data wytworzenia informacji: 2018-12-13
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-12-13 18:01
Załączniki:
  • Treść zapytania2MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-12-13
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-12-13 18:03
  • Zał. nr 1 - fromularz oferty17.84kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-12-13
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-12-13 18:03
[drukuj]