Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Czarna Dąbrówka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.czarnadabrowka.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GPI.271.14.2017.CP - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w ramach projektu „Wymarzone przedszkole” - OGŁOSZENIE
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-10 01:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: sobota 2018-11-10
Data końca składania ofert: poniedziałek 2018-11-19 godz. 11:00
Oznaczenie: GPI.271.14.2017.CP
Szczegółowa informacja:

Zapytanie ofertowe

 

            Gmina Czarna Dąbrówka na podstawie rozdziału 6.5. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego  oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych przez Ministerstwo Rozwoju, w oparciu o art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U.  2017, poz. 1579 z późn. zm.) zaprasza do złożenia oferty na

 

Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w ramach projektu

„Wymarzone przedszkole”

 

I. Zamawiający:

Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

tel. 59/821-26-43

faks. 59/821-26-44

e-mail: gmina@czarnadabrowka.pllubzamówienia.publiczne@czarnadabrowka.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest przeprowadzenie zajęć z językaangielskiego dla 14 grup zajęciowych liczących średnio 10 uczestników/uczestniczek projektu pn. „Wymarzone przedszkole” realizowanego w ramach Działania 3.1. Edukacja przedszkolna Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Termin lub okres wykonania zamówienia: listopad 2018 r. – czerwiec 2019 r.

Miejsce realizacji zamówienia: 4 oddziały przedszkolne działające przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka tj.: OWP w Nożynie, OWP w Rokitach, OWP w Czarnej Dąbrówce, OWP w Jasieniu.

  1. Czas trwania i forma przeprowadzenia zajęć:
  • W ramach zamówienia przewidziano łącznie 280 godziny zajęć z języka angielskiego dla 14 grup zajęciowych liczących maksymalnie 14 osób. Podział grup w poszczególnych szkołach:
  1. Szkoła Nożyno 4 grupy x  20 godzin zegarowych = 80 h
  2. Szkoła Rokity 5 grup x  20 godzin zegarowych = 100 h
  3. Szkoła Czarna Dąbrówka 4 grup x  20 godzin zegarowych = 80 h
  4. Szkoła Jasień 1 grupa x  20 godzin zegarowych = 20 h
  • Zajęcia mają odbywać się z częstotliwością: 2 razy w tygodniu po 30 min/grupę razem 1 h w tygodniu na grupę. Dokładny harmonogram zajęć ustala dyrektor szkoły.

Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez więcej niż 1 trenera.

 

  1. Zakres zajęć:

Zajęcia prowadzone przy użyciu metody "Akcja na minutę”, która korzysta z uznanych ogólnie w pedagogice reguł nauczania dzieci języków obcych, wzbogaconych o szereg nowych elementów, zwiększających znacznie skuteczność nauczania. Metoda przeznaczona jest do nauki języków obcych w grupach dzieci w wieku od 2,5 roku do 8 lat. Podstawowymi i charakterystycznymi cechami metody są: dynamiczne rozmieszczenie materiału w ramach każdych zajęć poprzez wprowadzenie zasady, że każda minuta zajęć wykorzystuje inną technikę nauczania, wykorzystanie tzw. "efektu echa" polegającego na ciągłym wymawianiu przez nauczyciela utrwalanych fraz językowych równocześnie z każdym z uczestników zajęć niezależnie od stopnia poprawności fonetycznej. Zajęcia kończą się uzyskaniem certyfikatu.

Dopasowanie dynamiki zajęć do predyspozycji poszczególnych grup wiekowych. Stosowanie w procesie nauczania obowiązkowego odsłuchu ostatnich lekcji ze specjalnie przygotowanych w tym celu płyt CD.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym powyżej dotyczące metody prowadzenia zajęć.

 

  1. Zamówienie dotyczy etapu edukacyjnego - edukacja przedszkolna. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania scenariuszy zajęć dostosowanych do w/w etapu edukacyjnego.

 

  1. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający będzie zobowiązany dozapewnienia dzienników zajęć oraz warunków niezbędnych do realizacji zajęć w danej szkole.

 

2. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:

  1. Przeprowadzenie zajęć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  2. Dostosowanie się do harmonogramu zajęć w projekcie i specyfiki grupy odbiorców.
  3. Elastyczność dot. zmian w harmonogramie (zmiana terminu zajęć ze względu na grupę).
  4. Świadomość Wykonawcy o możliwościach odwołania/przełożenia zajęć przez Zamawiającego w dniu planowanych zajęć (w nieprzewidzianych okolicznościach dot. grupy lub szkoły).
  5. Przygotowanie dla uczestników zaświadczeń o ukończeniu zajęć.
  6. Prowadzenie dziennika zajęć i przekazanie go Zamawiającemu po zajęciach każdej zrealizowanej grupy.
  7. Stały kontakt z Zamawiającym (na czas trwania usługi).
  8. Składanie przez trenera deklaracji/ewidencji czasu pracy (karty pracy) dla Zamawiającego o nieprzekraczaniu dopuszczalnego limitu 276 godzin miesięcznie pracy w projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich.
  9. Dostarczenie do Biura Projektu na wezwanie Zamawiającego zaświadczenia
    o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. 
  10. Informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji usługi.
  11. Pokrycie przez Wykonawcę kosztów dojazdu we własnym zakresie.
  12. Dokumentacja fotograficzna – wykonanie i przekazanie w formie elektronicznej min 10 zdjęć (miesięcznie) z przeprowadzanych zajęć dla każdej grupy. 

 

Główny Kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

 

III.Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobą, która będzie wykonywała zamówienie, tj.::

a)osobą posiadającą:

- ukończone studia wyższe na kierunku (specjalności) pedagogika w zakresie filologii angielskiej oraz posiadającą kwalifikacje do pracy w przedszkolu,

lub

- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna i posiadającą znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym poświadczoną certyfikatem, o którym mowa w rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 1207),

lub

- ukończone studia pierwszego/drugiego stopnia na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz posiadającą przygotowanie pedagogiczne,

lub

- ukończone studia pierwszego/drugiego stopnia w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiadającą przygotowanie pedagogiczne,

lub

- ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego;

lub

- ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymującą się świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 1207),

lub

- ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymującą się świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 1207), oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.

 

b)osobą posiadającą doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert co najmniej jednego podobnego zamówienia/usługi na minimum 100h  tj. polegającego na prowadzeniu zajęć języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym i/lub szkolnym.

 

2) Wykazdokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 2) oraz kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach/wykształceniu, potwierdzających spełnienie warunków opisanych w pkt. 1) lit. a);

- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (wg załącznika nr 3) - potwierdzające spełnienie warunków opisanych w pkt. 1) lit. b).

 

3) Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i zweryfikowania ich zgodności z warunkami niniejszego zapytania.

4) Wykonawca nie może uzupełniać dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu po terminie składania ofert.

 

 

IV. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej:

        • cena oferty – waga 60pkt.
  • doświadczenie – waga 40 pkt.

2) Opis kryteriów:

a) „cena oferty” – cena za realizację całości zamówienia przedstawiona w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania); maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną.

Ocena w kryterium cena oferty będzie dokonywana na podstawie ceny za realizację zamówienia, według wzoru:    

Pc  =

Cn

×   60 pkt.

 

Cob

 

Pc – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

Cn - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich cen z ofert podlegających ocenie;

Cob - cena oferty badanej;

 

b) „doświadczenie”- doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi z  języka angielskiego w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

Kryterium doświadczenie zostanie obliczone na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu usług (dla każdego trenera liczone oddzielnie), wg sytemu przyznawania punktów określonego poniżej.

Wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z dziećmi z  języka angielskiego w wymiarze:

  1. od 100 do 150 godzin – D=10 pkt,
  2. od 151 do 200 godzin – D=20 pkt,
  3. od 201 do 300 godzin – D=30 pkt,
  4. powyżej 300 godzin – D= 40 pkt.

 

3) Punktacja ważnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:

On =Pc+DcLHN6J0p+6UHMAAAAASUVORK5CYII=

gdzie:

On – łączna ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie,

Pcliczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Cena oferty”

D- liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „Doświadczenie”

 

V. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę można złożyćfaksem na nr 59 82 12 644 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@czarnadabrowka.pl lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka (liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego) lub osobiście w sekretariacie Urzędu (pokój nr 6) do dnia 19.11.2018 r. do godz.1100

 

VI. WYMOGI  FORMALNE:

1) Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty dołączonym do niniejszego zapytania. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, które:

    a) wpłynęły po terminie składania ofert;

    b) nie spełniają warunków wymienionych w niniejszym zapytaniu;

    c) nie odpowiadają treści zapytania.

3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  

4) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania w ciągu 5 dni liczonych od terminu otwarcia ofert. Informacja o wyniku postępowania przekazana zostanie e-mailem lub pocztą.

5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza  zobowiązany będzie do zawarcia umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6) Złożenie niniejszego zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

VII. Osobą upoważnioną do udzielenia wszelkich wyjaśnień – jest pracownik Urzędu Gminy Marzena Mielewczyk tel. 59 82126 43, e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl

VIII. Warunki zmiany umowy

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:

  1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
  2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
    w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
  3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej,
  4. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.


2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony umowy.

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/:

Nazwa zamawiającego:                   Gmina Czarna Dąbrówka

Adres zamawiającego:                    ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka

Telefon:                                        59 82 12 643

Faks:                                            59 82 12 644

Adres strony internetowej:  www.bip.czarnadabrowka.pl

Adres poczty elektronicznej:           gmina@czarnadabrowka.pl

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarna Dąbrówka jest Pan Jarosław Mielnik,e-mail: iod@czarnadabrowka.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/:

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angieskiego w ramach projektu „Wymarzone przedszkole”, znak sprawy GPI.271.15.2018.CPprowadzonym w formie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 punkt 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

Pracownik merytoryczny: Marzena Mielewczyk

Sporządziła: Celina Brzeska

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
    data wytworzenia informacji: 2018-11-09
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-11-10 01:50
Załączniki:
  • Treść zapytania471.67kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-09
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-10 01:50
Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w ramach projektu „Wymarzone przedszkole”
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-23 20:32
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GPI.271.14.3.2018.CB
Szczegółowa informacja:

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE WYKONAWCY

Dotyczy: zapytania ofertowego z dnia 09.11.2018 r. na Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w ramach projektu „Wymarzone przedszkole” .

Gmina Czarna Dąbrówka informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na zadanie pod nazwą Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w ramach projektu „Wymarzone przedszkole” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez ENGLISH FUN Marta Treder, ul. Stary Dworzec 16B, 77-100 Bytów. Wykonawca uzyskał łącznie 100 punktów w kryteriach oceny ofert i zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę brutto  26 600,00 zł.

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Kryteria wyboru ofert

Suma punktów

Cena

Doświadczenie

Punkty

Punkty

1.

Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA

Os. Bohaterów Września 1A/C

31-620 Kraków

OFERTA ODRZUCONA

2.

Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata”

ul. Sieniewicza 49

15-002 Białystok

 

OFERTA ODRZUCONA

3.

ENGLISH FUN Marta Treder

ul. Stary Dworzec 16B

77-100 Bytów

60,00

40,00

100,00

4.

Bożena Szyca

ul. Strażacka 4

77-124 Parchowo

57,00

20,00

77,00

 

Oferta nr 1 złożona przez Niepubliczna Placówkę Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA Os. Bohaterów Września 1A/C, 31-620 Kraków została odrzucona z powodu niespełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Oferta nr 2 złożona przez Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata”, ul. Sieniewicza 49, 15-002 Białystok została odrzucona z powodu niespełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
    data wytworzenia informacji: 2018-11-23
  • zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenberg
    data dodania: 2018-11-23 20:32
  • zmodyfikował: Mateusz Ulenberg
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-23 20:37
Załączniki:
  • Informacja o wyborze oferty537.79kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeska
      data wytworzenia informacji: 2018-11-23
    • załącznik opublikował: Mateusz Ulenberg
      data dodania: 2018-11-23 20:33
[drukuj]