Ogłoszenie BZP nr 5455 - 2017 z dnia 2017-01-10 r. Ogłoszenie nr 13349 - 2017 - przetarg nieograniczony
Odpowiedzi na pytania
Gmina Czarna Dąbrówka informuje, iż wpłynęły zapytania do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg na terenie gminy Czarna Dąbrówka”,ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 5455 - 2017 z dnia 10.01.2017 r.
Dotyczy części I postępowania
Pytanie 1.
Jaką kategorię ruchu należy przewidzieć dla projektowanego odcinka KR1 czy KR2?
Odpowiedź:
Dla projektowanego odcinka należy przewidzieć kategorię ruchu KR2.
Pytanie 2.
Dot. zapisu z pkt. 1.1.4 PFU – czy konstrukcja nawierzchni określona w tym punkcie jest wiążąca, czy może ulec zmianie podczas procesu projektowania?
Odpowiedź:
Konstrukcja nawierzchni nie może ulec zmianie. Bezwzględnie wymagana jest konstrukcja o nawierzchni bitumicznej.
Pytanie 3.
Które elementy PFU są dla wykonawcy bezwzględnie wiążące, a które stanowią jedynie materiał informacyjny, który może ulec zmianie na etapie projektowania?
Odpowiedź:
Bezwzględnie wiążące jest wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej kategorii KR2 o zakresie wskazanym w PFU. Rozwiązania techniczne dotyczące szczegółów rozwiązań Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym.Zamawiający dopuszcza rozwiązania zamienne lecz nie gorsze niż opisane w PFU.
Pytanie 4.
Zdaniem Wykonawcy termin wykonania zamówienia (11.12.2017 r.) jest niemożliwy do dotrzymania ze względu na konieczność uzyskania szeregu decyzji administracyjnych, w szczególności decyzji i ZRID. Zwracamy się o zmianę terminu zakończenia robót.
Odpowiedź:
Zdaniem Zamawiającego termin realizacji zamówienia jest możliwy do dotrzymania i jest wiążący dla Wykonawcy.
Pytanie 5.
W zakresie robót pkt. 1.1.1.2 PFU Zamawiający zawarł wycinkę drzew kolidujących z przewidywaną trasą. W związku z okresem ochrony lęgowej ( 1 marzec do 15 październik) realizacja przedmiotowych robót będzie możliwa dopiero od połowy października. Rodzi to zagrożenie nie wykonania zamówienia w terminie umownym.
Czy zamawiający widzi możliwość wyłączenia z zakresu robót wycinki drzew i zrealizowania tego przedsięwzięcia w innym trybie do dnia 28 luty 2017 r.
Odpowiedź:
Gmina Czarna Dąbrówka otrzyma do dnia 03.02.2017 r. decyzję zezwalającą na wycinkę drzew kolidujących z przewidywaną trasą. Nie ma to wpływu na termin wykonania zamówienia.
Pytanie 6.
Czy zamawiający dopuści możliwość zaprojektowania i wykonania drogi na dz. nr 125, 146 bez konieczności wywłaszczenia części działki nr 138/8 i związanej z tym decyzji ZRID?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza możliwość zaprojektowania i wykonania drogi na dz. nr 125, 146 bez konieczności wywłaszczenia części działki nr 138/8 i związanej z tym decyzji ZRID pod warunkiem, że przebudowa drogi zostanie wykonana zgodnie z warunkami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Pytanie 7.
Czy Wykonawca może zaprojektować konstrukcję nawierzchni bitumicznej inną niż zaproponowana w PFU zgodną z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie?
Odpowiedź:
Bezwzględnie wiążące jest wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej kategorii KR2 o zakresie wskazanym w PFU. Zamawiający dopuszcza rozwiązania zamienne lecz nie gorsze niż opisane w PFU.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papugadata wytworzenia informacji: 2017-01-24
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2017-01-25 01:19
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2017-01-25 01:23
- Odpowiedzi na pytania 608.3kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Papugadata wytworzenia informacji: 2017-01-24
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2017-01-25 01:21