przetarg nieograniczony
Czarna Dąbrówka: SUKCESYWNA SPRZEDAŻ PALIW PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY NA POTRZEBY ZGK CZARNA DĄBRÓWKA
Numer ogłoszenia: 238300 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka , ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8214020, faks 0-59 8214020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA SPRZEDAŻ PALIW PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY NA POTRZEBY ZGK CZARNA DĄBRÓWKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych: oleju napędowego w ilości do 25.000 litrów i benzyny bezołowiowej w ilości do 2.200 litrów w okresie 12 miesięcy. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego. Niezrealizowanie podanych wyżej ilości w okresie obowiązywania umowy, nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. Tankowanie paliwa będzie odbywać się doraźnie w formie bezgotówkowej na stacji paliw Wykonawcy, w miarę potrzeb Zamawiającego, do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka. Cenę za litr ON będzie zmienna i stanowić będzie: cena hurtowa netto za 1 l oleju napędowego wg. oficjalnego cennika producenta - rafinerii, wskazanego przez Oferenta w swojej ofercie (będącego dostawcą paliw Oferenta), obowiązująca w dniu dostawy - zakupu (minus udzielony ewentualny upust/plus ewentualna marża*) x podatek VAT x ilość zakupiona przez Zamawiającego. Cenę za litr Pb 95 będzie zmienna i stanowić będzie cena hurtowa netto za 1 l oleju napędowego wg. oficjalnego cennika producenta - rafinerii, wskazanego przez Oferenta w swojej ofercie (będącego dostawcą paliw Oferenta), obowiązująca w dniu dostawy - zakupu (minus udzielony ewentualny upust/plus ewentualna marża*) x podatek VAT x ilość zakupiona przez Zamawiającego. Upust/marża* o których mowa, nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji zamówienia / czas obowiązywania umowy. Cena winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie 2 faktur VAT w miesiącu: 1-15 dzień miesiąca i 16 - ostatni dzień miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Do każdej faktury załączone będzie zbiorcze zestawienie danych z danego okresu zawierające datę każdego tankowania, ilość, cenę netto na dany dzień wg. oficjalnego cennika producenta - rafinerii, wskazanego przez Oferenta jako jego dostawca oraz marża/upust*. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca przekaże aktualne certyfikaty potwierdzające jakość oferowanych paliw. Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniać będą wymagania określone przepisami i obowiązującymi normami. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228:2010 (U). Olej napędowy powinien spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 590:2010 (U) powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. W przypadku wątpliwości, co do jakości paliwa, Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i sprzętu zasilanych tym paliwem. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem układu napędowego samochodów i sprzętu. Dojazd pojazdów do stacji lub punktu sprzedaży paliw Wykonawcy nie może być większy niż 25 km od miejsca garażowania tj. Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka. Wykonawca zapewnia możliwość zakupu paliwa przez 24 h na dobę. Wykonawca rozlicza się z Zamawiającym w PLN Na podstawie art. 29 PZP informuję, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować jako równoważne - inne odpowiadające tej klasie i jakości o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, co jest zgodne z art. 45 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o niewykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 SIWZ Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia. Ponad to warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997. Prawo energetyczne (dz. U. z 2006r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o niewykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 SIWZ Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o niewykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 SIWZ Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia. Ponad to Wykonawca musi wykazać, że posiada przynajmniej jedną czynną stację w promieniu do 25 km.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o niewykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 SIWZ Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o niewykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 SIWZ Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmniejszenie zamówienia w trakcie realizacji umowy z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego - powyższa zmiana wynika wprost z projektu umowy. Zmiany wskazanych stacji przy zachowaniu warunków określonych w SIWZ, dokonywanych w formie aktualizacji wykazu stacji paliw Wykonawcy. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy wynikających z następujących okoliczności - zmiany bezwzględnych przepisów prawa na podstawie których realizowana jest umowa, wystąpienie siły wyższej, w przypadku gdy wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach nie leży w interesie publicznym, a zmiany okażą się korzystne dla zamawiającego. Każda ze zmiana zostanie wprowadzona stosownym aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka, pok. Administracja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka, pok. Administracja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-07-16
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-07-16 13:30
- SIWZ249.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-07-16
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-07-16 13:30
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-07-22
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-07-22 13:47
- Odpowiedzi na pytania562.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-07-22
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-07-22 13:47
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-07-25
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-07-31 09:15
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-07-25
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-07-31 09:16
Czarna Dąbrówka: Sukcesywna sprzedaż paliw przez okres 12 miesięcy na potrzeby ZGK Czarna Dąbrówka.
Numer ogłoszenia: 259200 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238300 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8214020, faks 0-59 8214020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna sprzedaż paliw przez okres 12 miesięcy na potrzeby ZGK Czarna Dąbrówka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych: oleju napędowego w ilości do 25.000 litrów i benzyny bezołowiowej w ilości do 2.200 litrów w okresie 12 miesięcy. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego. Niezrealizowanie podanych wyżej ilości w okresie obowiązywania umowy, nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. Tankowanie paliwa będzie odbywać się doraźnie w formie bezgotówkowej na stacji paliw Wykonawcy, w miarę potrzeb Zamawiającego, do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka. Cenę za litr ON będzie zmienna i stanowić będzie: cena hurtowa netto za 1 l oleju napędowego wg. oficjalnego cennika producenta - rafinerii, wskazanego przez Oferenta w swojej ofercie (będącego dostawcą paliw Oferenta), obowiązująca w dniu dostawy - zakupu (minus udzielony ewentualny upust/plus ewentualna marża*) x podatek VAT x ilość zakupiona przez Zamawiającego. Cenę za litr Pb 95 będzie zmienna i stanowić będzie cena hurtowa netto za 1 l oleju napędowego wg. oficjalnego cennika producenta - rafinerii, wskazanego przez Oferenta w swojej ofercie (będącego dostawcą paliw Oferenta), obowiązująca w dniu dostawy - zakupu (minus udzielony ewentualny upust/plus ewentualna marża*) x podatek VAT x ilość zakupiona przez Zamawiającego. Upust/marża* o których mowa, nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji zamówienia / czas obowiązywania umowy. Cena winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie 2 faktur VAT w miesiącu: 1-15 dzień miesiąca i 16 - ostatni dzień miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Do każdej faktury załączone będzie zbiorcze zestawienie danych z danego okresu zawierające datę każdego tankowania, ilość, cenę netto na dany dzień wg. oficjalnego cennika producenta - rafinerii, wskazanego przez Oferenta jako jego dostawca oraz marża/upust*. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca przekaże aktualne certyfikaty potwierdzające jakość oferowanych paliw. Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniać będą wymagania określone przepisami i obowiązującymi normami. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228:2010 (U). Olej napędowy powinien spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 590:2010 (U) powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. W przypadku wątpliwości, co do jakości paliwa, Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i sprzętu zasilanych tym paliwem. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem układu napędowego samochodów i sprzętu. Dojazd pojazdów do stacji lub punktu sprzedaży paliw Wykonawcy nie może być większy niż 25 km od miejsca garażowania tj. Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3, 77-116 Czarna Dąbrówka. Wykonawca zapewnia możliwość zakupu paliwa przez 24 h na dobę. Wykonawca rozlicza się z Zamawiającym w PLN Na podstawie art. 29 PZP informuję, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować jako równoważne - inne odpowiadające tej klasie i jakości o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.41.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OKTAN Brzeski, Grzenkowicz Spółka Jawna, ul. Bohaterów Westerplatte 7, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 140490,00
-
Oferta z najniższą ceną: 140490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140490,00
-
Waluta: PLN.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Gańskidata wytworzenia informacji: 2014-08-05
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-08-05 08:03