Ogłoszenie nr 582175-N-2019 z dnia 2019-08-02 r. - przetarg nieograniczony
Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka:
Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https:// www.bip.czarnadabrowka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Zakład Budżetowy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.czarnadabrowka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.czarnadabrowka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. Cicha 3, 77- 116 Czarna Dąbrowka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem Wykonawcy kostki brukowej i innych wyrobów betonowych do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3, 77 – 116 Czarna Dąbrówka. Wykonawca dostarczy następujące materiały betonowe: 1. Kostka brukowa 1 – elementowa pokryta kruszywem szlachetnym / płukana grafitowa o wymiarach 20x20cm i grubości 6 cm 2. Kostka brukowa 1 – elementowa pokryta kruszywem szlachetnym / płukana żółtą o wymiarach 20x20 i grubości 6 cm 3. Kostka brukowa prostokąt 10x20x8 kolor czerwony 4. Kostka brukowa prostokąt 10x20x8 kolor grafit 5. Kostka brukowa prostokąt 10x20x8 kolor szary 6. Krawężnik najazdowy 15/22/100 szary 7. Obrzeże 8x25x100 szary 8. Obrzeże chodnikowe 6x20x100 cm szare 9. Opornik betonowy 12/25/100 szary wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego
II.5) Główny kod CPV: 44114200-4
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) :
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:00
- Treść ogłoszenia w BZP3.7MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
- SIWZ6.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
- Zał. nr 1 - Formularz ofertowy53kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
- Zał. nr 2 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania20.08kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
- Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej18.17kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
- Zał. nr 4 - wzór umowy151.27kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
- Zał. nr 5 - formularz cenowy19.89kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-02 23:04
Zmiana treści SIWZ
Dotyczy: Postępowanie pn. „Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych”
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dokonuje zmiany treści SIWZ. Zmianie ulegają punkty 3.9.; 18.13. ; 21.1., 24.2.b)
Było :
3.9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył kostkę brukową i pozostałe wyroby betonowe niezgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia lub że są niekompletne, lub posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w jakikolwiek inny sposób nie odpowiadają warunkom ustalonym w zamówieniu, Zamawiający odmówi ich odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru, a następnie wezwie Wykonawcę do dostarczenia drzwi zgodnych z opisem przedmiotu dostawy, kompletnego i wolnego od wad wyznaczając mu w tym celu nowy termin, nie dłuższy jednak niż 3 dni. Procedura czynności odbioru w tym przypadku zostanie powtórzona.
Otrzymuje treść:
3.9 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył kostkę brukową i pozostałe wyroby betonowe niezgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia lub że są niekompletne, lub posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w jakikolwiek inny sposób nie odpowiadają warunkom ustalonym w zamówieniu, Zamawiający odmówi ich odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru, a następnie wezwie Wykonawcę do dostarczenia kostki brukowej i pozostałych wyrobów betonowych zgodnych z opisem przedmiotu dostawy, kompletnego i wolnego od wad wyznaczając mu w tym celu nowy termin, nie dłuższy jednak niż 3 dni. Procedura czynności odbioru w tym przypadku zostanie powtórzona.
Było:
18.13. Wymagane dokumenty, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - wykonawca przedkłada w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę lub upoważnione osoby z użyciem zwrotu „za zgodność z oryginałem”. Potwierdzenie zgodności z oryginałem kopii dokumentów musi być dokonane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) upoważnioną zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. W przypadku, gdy dokument przedstawiony w formie kopii jest dla zamawiającego nieczytelny lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości zamawiający.
Otrzymuje treść:
18.13. Wymagane dokumenty, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - wykonawca przedkłada w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę lub upoważnione osoby z użyciem zwrotu „za zgodność z oryginałem”. Potwierdzenie zgodności z oryginałem kopii dokumentów musi być dokonane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) upoważnioną zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. W przypadku, gdy dokument przedstawiony w formie kopii jest dla zamawiającego nieczytelny lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginały złożonych przez siebie dokumentów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Było:
21.1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w Czarnej Dąbrówce, ul. Cicha 3 pok. nr „administracja” w dniu 12.08.2019 r. do godziny 1115
Otrzymuje treść:
21.1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w Czarnej Dąbrówce, ul. Cicha 3 pok. nr „administracja” w dniu 12.08.2019 r. o godzinie 1115
Było:
24.2. b) Ocena w zakresie kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w Formularzu ofertowym terminu dostawy - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy (liczony w dniach od dnia podpisania umowy), zawiera się w okresie:
Po = |
Cb |
à 60pkt. |
Cmax |
gdzie: Po – ilość punktów za kryterium okres gwarancji,
Cmax – okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji,
Cb – okres gwarancji z badanej oferty.
Otrzymuje treść:
24.2. b) Ocena w zakresie kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie podanego w Formularzu ofertowym terminu dostawy - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy (liczony w dniach od dnia podpisania umowy), zawiera się w okresie:
Po = |
Cb |
à 40pkt. |
Cmax |
gdzie: Po – ilość punktów za kryterium okres gwarancji,
Cmax – okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji,
Cb – okres gwarancji z badanej oferty.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-06
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-06 22:31
- Zmiana treści SIWZ932.17kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-06 22:32
Informacja z otwarcia ofert
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), Zakład Gospodarki Komunalnej, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
„ Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych”
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p., podaje informację z otwarcie ofert, które odbyło się dnia 12 sierpnia 2019 r. o godz. 1115.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 86 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy złoty 00/100)
Do upływu terminu składania ofert złożono oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena oferty [zÅ brutto] |
Okres gwarancji |
1 |
ZakÅad Robót Ogólnobudowlanych StanisÅaw RepliÅski ul. FaÅata 10, 83-400 KoÅcierzyna |
79 358,17 |
60 m-c |
2 |
JULBUD S.C. J. MichaÅowska & S. Konkol ul. DÅuga 35 84-300 Mosty |
84 982,51 |
60 m-c |
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-12
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-12 14:55
- Informacja z otwarcia ofert270.25kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-12
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-12 14:55
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – dalej ustawy Pzp, na:
„Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych”
ogłoszonym w dniu 02.08.2019r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 582175-N-2019.
Zgodnie z art. 92 ustawy Pzp zawiadamiamy o:
wyborze najkorzystniejszej oferty - jako najkorzystniejszą, w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena (60%) i okres gwarancji (40%) uznano ofertę nr 1 złożoną przez następującego Wykonawcę:
Zakład Robót Ogólnobudowlanych
Stanisław Repliński
ul. Fałata 10,
83-400 Kościerzyna
z wartością ogólną zamówienia: 79 358,17 zł oraz okresem gwarancji 60 m-c
- uzasadnienie wyboru: w/w Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena (60%) i okres gwarancji(40%).
- lista wykonawców, którzy złożyli w przedmiotowym postępowaniu oferty, wraz z punktacją przyznaną ofertom w przyjętych w niniejszym postępowaniu kryteriach oceny ofert – cena (60%) i okres gwarancji (40%) oraz łączną punktacją:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
WartoÅÄ oferty brutto w zÅ Â |
Liczba punktów w kryteriumâ cena(max 60 pkt. zgodnie ze SIWZ) |
Okres gwarancji |
Liczba punktów w kryteriumâ termin dostawy (max 40 pkt. - zgodnie ze SIWZ) |
Suma punktów za poszczególne kryteria przy zastosowaniu wzoru (zgodnie SIWZ): P= PC + PT |
1. |
ZakÅad Robót Ogólnobudowlanych StanisÅaw RepliÅski ul. FaÅata 10, 83-400 KoÅcierzyna |
79 358,17 |
60 pkt |
60 miesiÄcy |
40 pkt |
100 pkt |
2. |
JULBUD S.C. J. MichaÅowska & S. Konkol ul. DÅuga 35, 84-300 Mosty |
84 982,51 |
56,03 pkt |
60 miesiÄcy |
40 pkt |
96,03 pkt |
W postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty. Zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, może nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-20
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-20 13:29
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2019-08-21 22:19
- Informaja o wyborze najlepszej oferty570.68kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Henryk Mularczykdata wytworzenia informacji: 2019-08-20
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2019-08-20 13:29