Ogłoszenie nr 658746-N-2018 z dnia 2018-12-06 r. - przetarg nieograniczony
Gmina Czarna Dąbrówka: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.czarnadabrowka.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.czarnadabrowka.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.czarnadabrowka.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (papierowej) i dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, pokój nr 6 - Sekretariat
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
Numer referencyjny: GPI.271.17.2018.CB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i nieselektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i ogólnodostępnych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Czarna Dąbrówka i transport ich do miejsca zagospodarowania tj. RIPOK Chlewnica. Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane, pojemników i kontenerów na odpady ulegające biodegradacji, pojemników na odpady zbierane selektywnie, dostarczenie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w PSZOK. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 11 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90514000-3 |
90511000-2 |
90512000-9 |
90513100-7 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiÄ cach | Okres w dniach | Data rozpoczÄcia | Data zakoÅczenia |
 |  | 2019-01-01 | 2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czarna Dąbrówka, prowadzonego przez Wójta Gminy Czarna Dąbrówka, b) posiada zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (ustawą o odpadach), c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych zmieszanych w łącznej ilości min. 400 Mg. b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować pojazdami spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości minimum: - co najmniej 2 samochody przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochody przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 samochód przystosowany do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - co najmniej jedne samochód wyposażony w urządzenie hakowe lub bramowe do opróżniania kontenerów na odpady komunalne - co najmniej 1 samochód małotonażowy, Pojazdy powinny być oznakowane trwale i czytelnie w widocznym miejscu z podaniem nazwy i danymi adresowymi firmy oraz numerem telefonu wykonawcy, Pojazdy powinny być wyposażone w system nawigacji satelitarnej umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych na temat położenia pojazdu i miejscach postojów, a także czujniki zapisujące informacje o miejscach wyładunku odpadów, c) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować bazą magazynowo-transportową spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełniająco określone warunki: - usytuowaną w Gminie Czarna Dąbrówka lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Czarna Dąbrówka, - na terenie, do którego posiada tytuł prawny, - wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, - wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, - wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, - wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, - wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, - na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej, - zabezpieczoną w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.) - wg załącznika nr 10do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin pÅatnoÅci faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić z uwagi na: 1) wprowadzanie zmian w stosunku do SIWZ oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia; 2) zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów; 2. W przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (vat) dopuszcza się zmianę umowę w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego brutto. 3. Ponadto dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i transportu odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia. 4.Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są sporządzane w formie aneksu podpisanego przez strony. Zmiany umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 15:59
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w przetargu nieograniczonym na:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka”
o wartości poniżej 221 000 euro
Pełna treść SIWZ do pobrania w załączniku poniżej
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5
77-116 Czarna Dąbrówka
faks. 59/821-26-44
e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 , zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą PZP"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.
2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.
2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39-46 p.z.p.
2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
2.5.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 p.z.p.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Rodzaj zamówienia publicznego: usługi
- Kod CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi
- Kod CPV: 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
- Kod CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów
- Kod CPV: 90512000-9 Usługi transportu odpadów
- Kod CPV: 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
- Kod CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i nieselektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i ogólnodostępnych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Czarna Dąbrówka i transport ich do miejsca zagospodarowania tj. RIPOK Chlewnica. Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane, pojemników i kontenerów na odpady ulegające biodegradacji, pojemników na odpady zbierane selektywnie, dostarczenie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w PSZOK.
3.2.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 11 do SIWZ.
3.3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy:
- wykonujących prace fizyczne związane zrealizowaną usługą,
- kierowców pojazdów.
- MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
-
-
- zamówienie obejmuje okres od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
- miejsce wykonania zamówienia: teren Gminy Czarna Dąbrówka
- rozpoczęcie czynności przygotowawczych do realizacji przedmiotu zamówienia, takich jak pierwsze opracowanie tras i harmonogramów, dostarczanie harmonogramów właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w pojemniki/worki - winno nastąpić w terminie umożliwiającym rozpoczęcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, z zachowaniem wymagań SIWZ.
-
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł.
8.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
- w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego : BS Łeba o/Czarna Dąbrówka 09 9324 1018 0020
0019 2000 0060 z dopiskiem ”wadium – odbiór i transport odpadów komunalnych”, Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
8.3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać:
- zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że nie wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP,
- termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
8.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w kopercie oznaczonej: „wadium – odbiór i transport odpadów komunalnych, w kasie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka – dopuszcza się możliwość złożenia oryginału dokumentu wadium w osobnej kopercie oznaczonej „oryginał dowodu wniesienia wadium” złożonej wraz z ofertą.
8.5. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
8.6. Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy.
8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano.
8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 8.6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz gdy:
- odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano,
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
9.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
9.2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
9.3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
10.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zawartość oferty i sposób jej sporządzenia musi być zgodny ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ.
10.2. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ).
10.3. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem.
10.4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
10.5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
10.6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
10.7. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletacje bez widocznych śladów naruszeń.
10.8. Oferta i dokumenty stanowiące załączniki do oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, chyba, że oferta zostanie wycofana przed upływem terminu składania ofert lub ustawa PZP stanowi inaczej (np. oferta złożona po upływie terminu składania ofert).
10.9. Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.
10.10. Oferta oraz załączniki do oferty muszą byś podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy do oferty dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie kopię.
10.11. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej (konsorcja, spółki cywilne)
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Nazwy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.
3) Przy złożeniu oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty, w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. Niezłożenie pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo wadliwe podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3a ustawy PZP.
- Oferta składana w ramach działalności gospodarczej prowadzonej w oparciu o umowę spółki cywilnej stanowi ofertę wspólną. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniającej osobę umocowaną do działania w imieniu i na rzecz wszystkich wspólników spółki w zakresie, o którym mowa powyżej. Jeżeli to upoważnienie wynika z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę w oryginale lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników.
- Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami.
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dla Zamawiającego nie są ważne w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie, niezależnie od postanowień umowy wewnętrznej (np. umowy konsorcjum lub spółki cywilnej) zawartej przez Wykonawców.
-
- Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) złożyli Zamawiającemu umowę konsorcjum.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
11.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w sekretariacie (pokój nr 6) Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 do dnia 14.12.2018 r. do godziny 9 00
11.2. Na kopercie należy oznaczyć nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczyć adres siedziby zamawiającego wg poniższego wzoru:
Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5
77-116 Czarna Dąbrówka
„oferta na odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka” „Nie otwierać przed dniem 14.12 2018 r. do godz. 930”
11.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.12.2018 r. o godz. 930 w sali narad pokój nr 26 w budynku Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5.
11.4. Otwarcie ofert jest jawne,
11.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert podana zostanie kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11.6. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
11.7. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 11.8. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta, z dopiskiem „ZMIANA”, a w przypadku wycofania oferty należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty.
11.9. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:12
- SIWZ 9MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. 01 - formularz ofertowy24.83kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 2 - oświadczenie wykonawcy22.03kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 3 - wykaz usług17.89kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 4 - wykaz narzędzi22.08kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 5 - lista podmiotów18.05kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 6 - zobowiązania innych podmiotów17.09kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 7 - wzór umowy284.73kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 8 - kalkulacja kosztów20.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 9 - harmonogram usług346.3kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 10 - oświadczenie o niezaleganiu18.72kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
- Zał. nr 11 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia474.28kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-06
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-06 16:17
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) – dalej zwaną ustawą P.z.p., Zamawiający tj. Gmina Czarna Dąbrówka, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie nr 658746-N-2018 z dnia 2018-12-06 r., dla zadania polegającego na:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka”
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p., podaje informację z otwarcie ofert, które odbyło się dnia 14 grudnia 2018 r. o godz. 9.30:
- kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 615 100,00 zł (słownie: sześćset piętnaście tysięcy sto złotych 00/100);
- do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty |
Nazwa (firma) |
Cena [zł] PLN |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1. |
SOMMER Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 76-200 Słupsk |
757 586,52 |
od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. |
zgodnie ze SWIZ |
30 dni |
2. |
ELWOZ Sp. z o.o. Szklana 44, 83-334 Miechucino Odział Sierakowice ul. Słupska 2, 83-340 Sierakowice |
709 484,40 |
od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. |
zgodnie ze SWIZ |
30 dni |
3. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-17
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-17 20:39
- Informacja z otwarcia ofert451.4kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Celina Brzeskadata wytworzenia informacji: 2018-12-17
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-17 20:41
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658746-N-2018 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarna Dąbrówka, Krajowy numer identyfikacyjny 770979507, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 212 643, e-mail gmina@czarnadabrowska.pl, faks 59 811 26 44.
Adres strony internetowej (url): www.bip.czarnadabrowka.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i miejsc ogólnodostępnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GPI.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest odbiór całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i nieselektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i ogólnodostępnych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Czarna Dąbrówka i transport ich do miejsca zagospodarowania tj. RIPOK Chlewnica. Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane, pojemników i kontenerów na odpady ulegające biodegradacji, pojemników na odpady zbierane selektywnie, dostarczenie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w PSZOK. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 11 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 11 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2018-12-21
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-21 17:11
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2018-12-21 17:12
- Informacja o wyborze oferty550.25kB
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2018-12-21
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-12-21 17:11