Ogłoszenie nr 653117-N-2018 z dnia 2018-11-26 r. - przetarg nieograniczony
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w przetargu nieograniczonym pn.:
„Dostawa materiałów ogólnobudowlanych do wykonania przebudowy wojskowej stacji krwiodawstwa z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Jasień gmina Czarna Dąbrówka ”
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka
ul. Cicha 3
77-116 Czarna Dąbrówka
faks. 59/821-40-20
e-mail: zgk@czarnadabrowka.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm., zwanej dalej p.z.p. lub „Ustawą PZP"), a także z wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych.
2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.
2.3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 39 ustawy P.z.p.
2.4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ” lub „specyfikacją”), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
PEŁNA TREŚĆ SIWZ DO POBRANIA PONIŻEJ
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Rodzaj zamówienia publicznego: dostawa
Dostawy ( kod CPV) :
- 44111000 - 1 Materiały budowlane
- 31000000 - 6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne
- 31680000 - 6 Elektryczne artykuły i akcesoria
- 44411000 - 4 Wyroby sanitarne
- 42130000 - 9 Krany, kurki, zawory i podobna armatura
- 44111400 - 5 Farby okładziny ścienne
- 44192000 - 2 Inne różne materiały budowlane
- 44163000 - 0 Rury i osprzęt
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka ul. Cicha 3, 77 – 116 Czarna Dąbrówka:
-
- Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załączniki do SIWZ – Formularz cenowy tj. Załączniki Nr 5 do SIWZ.
- Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ
3.5. Materiały będące przedmiotem ww. dostawy winny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, pochodzić z bieżącej produkcji i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 – ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.6. Dostawa materiałów nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwością materiałów, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy materiałów najpóźniej jeden dzień przed faktycznym terminem dostawy.
3.8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył materiały niezgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia lub że materiały są niekompletne, lub posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi ich odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru, a następnie wezwie Wykonawcę do dostarczenia materiałów zgodnych z opisem przedmiotu dostawy, kompletnego i wolnego od wad wyznaczając mu w tym celu nowy termin, nie dłuższy jednak niż 3 dni. Procedura czynności odbioru w tym przypadku zostanie powtórzona.
3.9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takich przypadkach wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy i wówczas nie przysługują Wykonawcy kary umowne z tytułu wykonania.
3.10. W przypadku użycia w SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania (realizacji) przedmiotu zamówienia: maksymalnie 14 dni od podpisania umowy.
15.10. Wszelka korespondencja dotycząca wnoszonych zapytań, modyfikacji SIWZ oraz odwołań będzie zamieszczana na stronie https://www.bip.czarnadabrowka.pl/redir,przetargi.
15.11. Osobą uprawniona do kontaktów z wykonawcami po stronie Zamawiającego jest:
- Grzegorz Stencel: tel. 59/821-40-20
16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
17. Termin związania ofertą
17.1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
18.19. W formularzu ofertowym termin realizacji dostawy należy wskazać w dniach (należy wskazać konkretną liczbę dni, np.: 7 dni, 14 dni). Wpisanie w formularzu ofertowym terminu przekraczającego termin wskazany w pkt 7 SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18.19 W sytuacji gdy wybór oferty Wykonawcy prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym zamawiającego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania. Powstanie obowiązku podatkowego u zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak: wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, import usług lub towarów, z którymi wiąże się analogiczny obowiązek doliczenia przez zamawiającego przy porównywaniu cen ofertowych podatku od towarów i usług czy mechanizm odwróconego obciążenia podatkiem VAT.
19. Miejsce i termin składania ofert
19.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w pokoju „administracja” w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. Cicha 3 do dnia 03.12.2018 r. do godziny 1200
19.2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej, nienaruszonej kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
" Oferta na dostawę materiałów ogólnobudowlanych do wykonania przebudowy wojskowej stacji krwiodawstwa z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Jasień gmina Czarna Dąbrówka”,
„Nie otwierać przed dniem 03.12.2018 r. do godz. 1215”
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta będzie zaadresowana na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka, ul. Cicha 3, 77 - 116 Czarna Dąbrówka oraz będzie oznaczona nazwą i adresem wykonawcy, aby można było odesłać ją nie otwartą w przypadku złożenia oferty po wyznaczonym terminie.
20. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
21. Miejsce i termin otwarcia ofert
21.1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w Czarnej Dąbrówce, ul. Cicha 3 pok. nr „administracja” w dniu 03.12.2018 r. godz. 12:15.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 13:59
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2018-11-26 13:59
- SIWZ546.23kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 14:03
- Zał. 01 - formularz ofertowy59kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 14:03
- Zał. nr 2 - oświadczenie wykonawcy24.12kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 14:03
- Zał. nr 3 - oświadczenie wykonawcy19.67kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 14:03
- Zał. nr 4 - wzór umowy206.91kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 14:03
- Zał. nr 5 - formularz cenowy410.97kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Grzegorz Stenceldata wytworzenia informacji: 2018-11-26
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-11-26 14:03