GPI.670.29.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
W oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej przy realizacji inwestycji pn.: „Budowa systemu powiadamiania i alarmowania ludności oraz zintegrowanej łączności w powiecie bytowskim w uwarunkowaniach zagrożenia, w szczególności powodziowego” realizowanego na terenie gminy Czarna Dąbrówka w miejscowościach: Czarna Dąbrówka, Rokity, Rokiciny, Jasień, Nożyno, Mikorowo, której całkowita wartość wynosi 313.882, 08 zł brutto.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5
77-116 Czarna Dąbrówka
tel 59/821-26-43 , fax 59/821-26-44 , e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl
- Opis przedmiotu zamówienia :
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej dla zadania pn: „Budowa systemu powiadamiania i alarmowania ludności oraz zintegrowanej łączności w powiecie bytowskim w uwarunkowaniach zagrożenia, w szczególności powodziowego” realizowanego na terenie gminy Czarna Dąbrówka w miejscowościach: Czarna Dąbrówka, Rokity, Rokiciny, Jasień, Nożyno, Mikorowo.
- zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290)
- Dodatkowo do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie:
- udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu realizacji robót montażowych oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 4 godzin;
- bieżąca kontrola realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być zgłoszona do Zamawiającego.
- egzekwowanie od Wykonawcy robót postanowień umowy;
- prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót;
- sprawdzanie jakości robót i użytych materiałów;
- prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
- stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych, w tym sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, badaniach i odbiorach technicznych;
- nadzór nad działaniami kierownika robót (w szczególności dotyczących: nieprawidłowości lub zagrożeń);
- uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, ewentualnie o wnioskowanie dokonania w nim zmian;
- kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
- kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót;
- poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
- stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót.
III. Termin wykonania zamówienia:
- termin rozpoczęcia sprawowania nadzoru inwestorskiego: z dniem podpisania umowy;
- termin zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego: do dnia zakończenia realizacji inwestycji, i podpisania protokołu końcowego odbioru robót;
planowany termin realizacji:
- realizacja etapu I: wizja lokalna, przygotowanie akcesoriów montażowych oraz konstrukcji wsporczych, montaż i uruchomienie urządzeń (stacja bazowa, syrena alarmowa, czujniki), montaż instalacji przewodowych i antenowej włącznie z przygotowaniem pod późniejszy montaż stacji obiektowej; zakłada się uruchomienie 2 ekip instalatorskich - data realizacji 23.10.2018 r.
- realizacja etapu II: montaż stacji obiektowych oraz ich uruchomienie, integracja, konfiguracja i uruchomienie całego systemu powiatowego - data realizacji 07.02.2019 r.
- Kryteria wyboru ofert
Kryterium wyboru ofert – 100% cena.
Uwaga: Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty
- Miejsce oraz termin składania ofert
- Oferty na formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do 22.10.2018 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka lub drogą mailową na adres e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl
- Decyduje data wpływu do urzędu.
- Oferty złożone po wskazanych terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych, liczonych od następującego po dniu upływu składania ofert.
- Załączniki
- Skan dokumentacji:
- specyfikacja techniczna - zał. nr 1
- projekt zał. - nr 2
- Formularz ofertowy - zał. nr 3
- Inne
- Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
- Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiednich uprawnień zezwalających na wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Zapłata wynagrodzenia w przedmiocie postępowania nastąpi ryczałtowo po zakończeniu i odbiorze przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynosi do 14 dni od dnia przedłożenia właściwie wystawionej faktury lub rachunku.
- Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
- Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
- W toku analizy i oceny ofert Zamawiający może żądać od składającego ofertę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Składającym oferty nie przysługują żadne środki zaskarżenia.
- Zamawiający powiadomi składających oferty o wynikach postępowania.
IX. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Czarna Dąbrówka, adres: ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka tel: 59/821-26-43 e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Wójta Gminy Czarna Dąbró3.wka: adres e-mail: iod@czarnadabrowka.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „wykonanie dokumentacji i projektowo – kosztorysowej dla inwestycji realizowanej w projekcie pn.: „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Łupawa w gminie Czarna Dąbrówka”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 4.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.) oraz art. 33 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U 2017 poz. 2077 z póź. zm.);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, lub dłuższym jeżeli wynika to z odrębnych przepisów;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w RODO;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO**;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Uwagi
W przypadku pytań proszę o kontakt:
1. Joanna Parszewska, tel. 59 85 885 20, e-mail: j.parszewska@czzarnadabrowka.pl
2. Michał Klonowski, tel. 59 85 885 31, e-mail: m.klonowski@czarnadabrowka.pl
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 16:07
- Zapytanie ofertowe2.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 16:09
- Dokumentacja projektowa10.9MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 16:09
- Specyfikacja techniczna7.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 16:09
- Formularz ofertowy24.91kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 16:09