GPI.670.27.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
W oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej przy realizacji inwestycji pn.: „Budowa systemu powiadamiania i alarmowania ludności oraz zintegrowanej łączności w powiecie bytowskim w uwarunkowaniach zagrożenia, w szczególności powodziowego” realizowanego na terenie gminy Czarna Dąbrówka w miejscowościach: Czarna Dąbrówka, Rokity, Rokiciny, Jasień, Nożyno, Mikorowo, której całkowita wartość wynosi 313.882, 08 zł brutto.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czarna Dąbrówka
ul. Gdańska 5
77-116 Czarna Dąbrówka
tel 59/821-26-43 , fax 59/821-26-44 , e-mail: gmina@czarnadabrowka.pl
- Opis przedmiotu zamówienia :
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej dla zadania pn: „Budowa systemu powiadamiania i alarmowania ludności oraz zintegrowanej łączności w powiecie bytowskim w uwarunkowaniach zagrożenia, w szczególności powodziowego” realizowanego na terenie gminy Czarna Dąbrówka w miejscowościach: Czarna Dąbrówka, Rokity, Rokiciny, Jasień, Nożyno, Mikorowo.
- zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290)
- Dodatkowo do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie:
- udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu realizacji robót montażowych oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 4 godzin;
- bieżąca kontrola realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być zgłoszona do Zamawiającego.
- egzekwowanie od Wykonawcy robót postanowień umowy;
- prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót;
- sprawdzanie jakości robót i użytych materiałów;
- prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
- stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych, w tym sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, badaniachi odbiorach technicznych;
- nadzór nad działaniami kierownika robót (w szczególności dotyczących: nieprawidłowości lub zagrożeń);
- uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, ewentualnie o wnioskowanie dokonania w nim zmian;
- kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
- kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót;
- poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
- stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót.
III. Termin wykonania zamówienia:
- termin rozpoczęcia sprawowania nadzoru inwestorskiego: z dniem podpisania umowy;
- termin zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego: do dnia zakończenia realizacji inwestycji, i podpisania protokołu końcowego odbioru robót;
planowany termin realizacji:
- realizacja etapu I: wizja lokalna, przygotowanie akcesoriów montażowych oraz konstrukcji wsporczych, montaż i uruchomienie urządzeń (stacja bazowa, syrena alarmowa, czujniki), montaż instalacji przewodowych i antenowej włącznie z przygotowaniem pod późniejszy montaż stacji obiektowej; zakłada się uruchomienie 2 ekip instalatorskich - data realizacji 23.10.2018 r.
- realizacja etapu II: montaż stacji obiektowych oraz ich uruchomienie, integracja, konfiguracja i uruchomienie całego systemu powiatowego - data realizacji 07.02.2019 r.
Pełna treść zapytania do pobrania w formie załącznika poniżej.
W przypadku pytań proszę o kontakt:
1. Joanna Parszewska, tel. 59 85 885 20, e-mail: j.parszewska@czzarnadabrowka.pl
2. Michał Klonowski, tel. 59 85 885 31, e-mail: m.klonowski@czarnadabrowka.pl
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2018-10-12
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-12 14:47
- Zapytanie ofertowe1.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2018-10-12
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-12 14:49
- Formularz ofertowy391.82kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2018-10-12
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-12 14:49
- Dokumentacja techniczna10.9MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2018-10-12
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-12 14:49
- Specyfikacja techniczna7.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Parszewskadata wytworzenia informacji: 2018-10-12
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-12 14:49
NOTATKA Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn zm.), przeprowadzono rozeznanie cen rynkowych - dotyczących sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej- dla inwestycji realizowanej w projekcie pn.: „Budowa systemu powiadamiania i alarmowania ludności oraz zintegrowanej łączności w powiecie bytowskim w uwarunkowaniach zagrożenia, w szczególności powodziowego”
Zapytanie ofertowe zostało wysłane pocztą mailową do dwóch osób - firm, z którymi Wnioskodawca współpracował dotychczas w ramach projektów komercyjnych i kontaktów pozyskanych w wyniku polecenia oraz umieszczone na stronie www.bip,czarnadabrowka.pl w zakładce „zamówienia publiczne”
Termin składania ofert określony został na dzień 19.10.2018 do godz. 10:00.
- Ofertę wysłano pocztą mailową do następujących firm:
- RProjekt Jacek Romanowski
Wacława Rzewuskiego 1A/6
83-000 Pruszcz Gdański
- ELFEKO S.A.
UL. HUTNICZA 20A
81 - 061 GDYNIA
- Kryteria wyboru oferty:
Cena – 100 pkt
- Zestawienie nadesłanych ofert
W wyniku przeprowadzonego postępowania o zapytanie ofertowe nie wpłynęła żadna oferta.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- zdarzenie opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 15:48
- zmodyfikował: Mateusz Ulenbergostatnia modyfikacja: 2018-10-19 15:53
- Notatka z zapytania ofertowego268.26kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bartosz Ulanowskidata wytworzenia informacji: 2018-10-19
- załącznik opublikował: Mateusz Ulenbergdata dodania: 2018-10-19 15:49